Playboy.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens maisnon is best aardig, enorm talentvol: dj, speelt instrumenten, kan goed tekenen én goed vechten én speelde street fighter, niet lelijk...
... how you doin'?
Hij wil wel, maar dan moet iedereen die er nu zit eruit. Never gonna happen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er van
raar, want oranje heeft hij altijd van zich af gehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax
ALS HET OP DE FP STAAT IS HET WAAR
Nee ik denk ook niet dat hij dat wil.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er van
Ajax is zijn liefde.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
raar, want oranje heeft hij altijd van zich af gehouden
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens maisnon is best aardig, enorm talentvol: dj, speelt instrumenten, kan goed tekenen én goed vechten én speelde street fighter, niet lelijk...
... how you doin'?
Uhu, ik ben ook trots. Bedankt voor het wel normaal reageren.quote:
Ja gast maak je moves dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Next.
Ik heb sowieso al dibs op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |