quote:Op donderdag 23 september 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze weet waar de prioriteiten liggen
Ah so..quote:Op donderdag 23 september 2010 08:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lara croft filmfiguur = avonturier
-moppie- klimt in bomen = avonturier
eerlijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar c.q. "doorzichtig"?
Het probleem met de telefoon was het begin de crisis, maar daar schrijf ik nog over binnenkort.
waarom heb ik dat nummer nu in mijn kop zonder op die link te klikken.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:33 schreef Juup© het volgende:
Stuiter, stuiter.
Waarom dit liedje nu weer in mijn hoofd zit
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerlijk?
ja, je bent de laatste tijd heel "doorzichtig"
Is op zich niet erg want je bent gewoon ietsje anders (wat is normaal?) maar ik merk via diverse wegen gewoon dat je je van de wijs laat brengen door dingen waar zelfs jij niet van ondersteboven hoeft te zijn.
komt wel goedquote:
Kan ik mij niet herinnerenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had ze afgelopen dinsdag ook een hoed op?
Doorzichtig zijn is niet erg, maar probeer je niet te druk te maken om "kleinigheden". En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:46 schreef Juup© het volgende:
Ik moet dus weer een muur opbouwen zodat ik niet te doorzichtig ben? Hmmm even nadenken.... nee dat doe ik niet, hoe kwetsbaar het mij ook maakt voor mijn gevoel.
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
best fijn die praatgroepjes 's ochtends maar ik mis cake bij de koffie
Is er iemand dood dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
best fijn die praatgroepjes 's ochtends maar ik mis cake bij de koffie
Kleinigheden stond tussen aanhalingstekens omdat ik snap dat ze voor jou niet klein zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
Voor mij zijn het geen kleinigheden maar dingen waar ik mezelf aan vast kan houden. Maar ik hou mezelf aan de verkeerde dingen vast en dat ben ik aan het "afleren".
Duidelijkheid en voorspelbaarheid zijn voor mij belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |