Wat is er fout aan Wessel van Diepen?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Timo20 het volgende:!
!
! "what do you mean with the long version?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wessel van Diepen, nog zo wat fouts
Vengaboys.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er fout aan Wessel van Diepen?
Wat niet??quote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er fout aan Wessel van Diepen?
Check!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef alors het volgende:
Heeft iedereen al op lunchbox2 gestemd?
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Qmusic_NL/status/25296305099
BREKEND! @JeroenvanInkel wint Marconi Oeuvre Award!!!
Dat laatste is zeker waar, maar dat wil niet zeggen dat het niet fout isquote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is niet fout, dat is gewoon vreselijk slim bedacht.
Ik denk niet dat hij er wakker van ligt, die lacht zich elke dag rot als hij op zijn bankafschrift kijkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar, maar dat wil niet zeggen dat het niet fout is>
Ja goh, het is de tv kantine. Dat is alleen maar slechtquote:
Mij bevalt het steeds beter al mag er wel wat meer onzin in en wat items die niet té gestuurd zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit eigenlijk een saai kutprogrammaHad toch wel wat meer verwacht van Ekdom.
Gisteren bij DWDD. Geweldigquote:
quote:Dit was jouw lijstje:
ADVENTURES OF STEVIE V. - DIRTY CASH
ARMAND VAN HELDEN - YOU DON'T KNOW ME
BEASTIE BOYS - INTERGALACTIC
BLIND MELON - NO RAIN
CORNERSHOP - BRIMFUL OF ASHA (NORMAN COOK MIX)
DAFT PUNK - AROUND THE WORLD
LEN - STEAL MY SUNSHINE
PET SHOP BOYS - NEW YORK CITY BOY
PRODIGY - SMACK MY BITCH UP
STARDUST - MUSIC SOUNDS BETTER WITH YOU
Popduel op de radio is wat makkelijker/leuker vind ik persoonlijk. Ben niet een grote kenner en al helemaal niet in de namen van bandleden etc.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
online popduel speel ik ook nog wel eens. net 8 van de 10 goed. alleen nirvanás 1e single en de producert van 1 of andere clapton-plaat wist ik niet.
mee eens. dat linkspelletje is meestal niet zo moeilijk. zelfs als je er maar 1 herkent kun je nog wel aardig gokkenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Popduel op de radio is wat makkelijker/leuker vind ik persoonlijk. Ben niet een grote kenner en al helemaal niet in de namen van bandleden etc.
?? what happenend?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb bakken met vrolijke muziek nodig. wat een ongelooflijke klotezooi. K U T
laat ik het houden op een soort van virtueel ludduhvudu (hoe spel dat???)quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:06 schreef Timo20 het volgende:!
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Jaren geleden ging het mis, toen al die idioten in het bestuur mochten doen en laten wat ze wilden, waarvan een gedeelte er nu nog zit.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry
Nu bij Knooppunt Kranenbarg op Radio 2: waar ging het mis bij Feyenoord? kun je je mening laten horen via Twitter, telefoon en de postduif
Zoals bij zoveel clubs...quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jaren geleden ging het mis, toen al die idioten in het bestuur mochten doen en laten wat ze wilden, waarvan een gedeelte er nu nog zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |