abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86740322
Als je die houten blokjes eronder vandaan haalt, kun je de pootjes er dan misschien helemaal uitdraaien?
  Designer donderdag 23 september 2010 @ 10:04:23 #27
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_86740486
misschien een gek idee maar als je blad alleen vast zit aan de kastjes kan je je kastjes misschien omhoogdraaien?
🐙
pi_86753509
Waarom zaag je de pootjes niet door? met een ijzerzaagje of multi-tool ofzo.Laat maar, die zijn dus van het kastje..
pi_86759526
je kan de machine nog geen cm optillen? heb je ook de achterste pootjes al ingedraaid (dat kan vaak met een inbus aansluiting aan de voorkant, daar zit dan een flexleiding aan naar de achterste pootjes)
namaste
pi_86760338
Ik neem aan dat als je de pootje zover uitdraait dat de machine aan de bovenkant aansluit op de blad je niet onder de machine door kan kijken?

Zo wel, dan is er dus ruimte om hem naar voren te schuiven.

Voorste pootjes indraaien, achterste niet. Dan aan de bovenkant van de machine duwen (naar achter ja, en onderraan trekken). Pas als hij op de tegels staat voor 80% de achterste pootjes doen.

Succes!
pi_86891893
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef JSS het volgende:
Het hangt een beetje af van de montagewijze van het blad... maar ik denk dat het makkelijker/goedkoper is om het blad los te maken dan de vloertegels. Met een beetje mazzel is het blad alleen geschroefd en gekit en krijg je hem er redelijk makkelijk af :)
Het is inderdaad inmiddels gelukt mensen! Ik heb het bedrijf gebeld die de keuken geplaatst heeft. Zij vertelden dat we de keukenladen rechts naast de afwasmachine er uit moesten halen. Dan konden we bij de schroeven waarmee het blad was vastgemaakt. Zo gezegd, zo gedaan, de kitrand aan de rechterkant losgesneden, 1 persoon tilde het blad een beetje op en twee anderen trokken zo de machine er uit.
HIGH FIVE !!! *)
pi_86895427
Moraal van dit verhaal: Eerst de vloer leggen, dan pas de keuken plaatsen ?
pi_86897294
Of geen extra grote vaatwasser nemen, maar een normale.
pi_87448598
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef rock-n-roll het volgende:
Bedankt allemaal. Ik denk dat we eerst voorzichtig zullen proberen het blad los te snijden en op te tillen. Als dat allemaal niet lukt gaan we toch maar bikken. Ik zal jullie berichten hoe het is afgelopen!
(met foto's als het mis gaat.... :'(
Hallo, geen idee of iemand dit nog weer leest maar ik wilde even berichten dat het is gelukt! Ik hb de keukenboer weten te traceren (ver weg gehaald, wisten het niet meer...) en gebeld. Hij vertelde dat we de laatjes er uit moesten halen en de schroeven die dan zichtbaar worden los schroeven. Zo gezegd zo gedaan. De kitrand aan de korte kant losgesneden en de lange kant laten zitten. Daar zat voldoende elasticiteit is. Het blad hebben we voorzichtig opgetild en toen kon de machine vrij gemakkelijk er uitgeschoven worden. w/
Bedankt voor jullie inbreng destijds!
pi_87448882
tvp voor over 2 weken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')