Het is inderdaad inmiddels gelukt mensen! Ik heb het bedrijf gebeld die de keuken geplaatst heeft. Zij vertelden dat we de keukenladen rechts naast de afwasmachine er uit moesten halen. Dan konden we bij de schroeven waarmee het blad was vastgemaakt. Zo gezegd, zo gedaan, de kitrand aan de rechterkant losgesneden, 1 persoon tilde het blad een beetje op en twee anderen trokken zo de machine er uit.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef JSS het volgende:
Het hangt een beetje af van de montagewijze van het blad... maar ik denk dat het makkelijker/goedkoper is om het blad los te maken dan de vloertegels. Met een beetje mazzel is het blad alleen geschroefd en gekit en krijg je hem er redelijk makkelijk af
Hallo, geen idee of iemand dit nog weer leest maar ik wilde even berichten dat het is gelukt! Ik hb de keukenboer weten te traceren (ver weg gehaald, wisten het niet meer...) en gebeld. Hij vertelde dat we de laatjes er uit moesten halen en de schroeven die dan zichtbaar worden los schroeven. Zo gezegd zo gedaan. De kitrand aan de korte kant losgesneden en de lange kant laten zitten. Daar zat voldoende elasticiteit is. Het blad hebben we voorzichtig opgetild en toen kon de machine vrij gemakkelijk er uitgeschoven worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef rock-n-roll het volgende:
Bedankt allemaal. Ik denk dat we eerst voorzichtig zullen proberen het blad los te snijden en op te tillen. Als dat allemaal niet lukt gaan we toch maar bikken. Ik zal jullie berichten hoe het is afgelopen!
(met foto's als het mis gaat....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |