Normaal gesproken wel maar bij "burn" en "faal" wordt een vergissing een dubbele "burn" of "faal" voor jezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen faal en vergissing.
Ik wist het wel beter, maar ik maakte gewoon een typo, dus....quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar bij "burn" en "faal" wordt een vergissing een dubbele "burn" of "faal" voor jezelf natuurlijk.
Want je denkt het beter te weten, brengt dat op een denigrerende manier...en dan ga je zelf de fout in. Je wist het dus eigenlijk niet beter... Dus
Op de een of andere manier hebben we ons daar de afgelopen 50 jaar prima mee gered.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
TomTom is een godszegen. Vooral als ik voor werk ergens heen moet. Heb een paar keer met een uitgeprinte route moeten rijden. En dát is pas kut.
Op de een of andere manier hebben we ons vroeger ook prima gered zonder computers.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Op de een of andere manier hebben we ons daar de afgelopen 50 jaar prima mee gered.
Mensen hebben zich eeuwen prima gered zonder wasmachine.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Op de een of andere manier hebben we ons daar de afgelopen 50 jaar prima mee gered.
Een navigatiesysteem stuurt je vaak weggetjes/steegjes in waar je niet eens mag komen met je auto. Vervolgens rijden mensen er (natuurlijk zonder ook maar hun eigen hersens te gebruiken) in, omdat het apparaat het nu eenmaal 'zegt'.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eenmaal in de stad valt het toch vaak niet mee als dan ook de wegen nog overal opgebroken zijn.
Ik zag 'm al aankomen, maar toch doet het pijnquote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Op de een of andere manier hebben we ons vroeger ook prima gered zonder computers.
Wat een redeneringen in dit topic
Mensen hebben zich eeuwen prima gered zonder vuur.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mensen hebben zich eeuwen prima gered zonder wasmachine.
dat gebeurt helemaal niet vaak.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een navigatiesysteem stuurt je vaak weggetjes/steegjes in waar je niet eens mag komen met je auto.
Op een brakke HTC zekerquote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Inderdaad Ach, Android in combinatie met Google Maps zoveel beter dan dat TomTom gedoe.
Je kunt ook gewoon realtime je telefoon gebruiken om te navigeren. Meer realtime dan Google Maps zal TomTom nooit wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Beregd het volgende:
een tomtom zorgt er juist voor dat je je route niet meer moet voorbereiden zoals vroeger, dan is eerst alles eens doen op streetview toch een stuk minder handig.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Op een HTC Desire, iPhone killer van top tot teen
Onzin, je kunt veel meer met de Desire dan zo'n brakke iPhone. Mja, je moet wel wat meer hersencellen gebruiken dan je nodig hebt voor zo'n iPhone, dus het is niet voor iedereen weggelegd. Het was voor mij een zeer bewuste keuze om voor de Desire te gaan. Mja, offtopic.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Agiath het volgende:
[..]![]()
Toegeven, het is de eerste fatsoenlijke telefoon die HTC heeft, maar in vergelijking met iPhone (vooral iPhone 4) is het allemaal wat minder hoor
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onzin, je kunt veel meer met de Desire dan zo'n brakke iPhone. Mja, je moet wel wat meer hersencellen gebruiken dan je nodig hebt voor zo'n iPhone, dus het is niet voor iedereen weggelegd. Het was voor mij een zeer bewuste keuze om voor de Desire te gaan. Mja, offtopic.
Gebruiksgemak heb je ook met Android, alleen je hebt veel meer opties om alles precies zoals je zelf wilt in te stellen, terwijl je bij je iPhone 4 niet eens een batterij kunt verwisselenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik verkies ook een verroeste opel kadett voor een nieuwe bmw. Mja, je moet wel wat meer hersencellen gebruiken dan je nodig hebt voor zo'n BWM, dus het niet voor iedereen weggelegd.
Gebruiksgemak is blijkbaar voor paupers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |