nicequote:Op maandag 22 november 2010 23:09 schreef Klonterpot het volgende:
M'n bierkoeler heeft wielen gekregen!
[ afbeelding ]
Ik heb 20 euro betaald voor een gevulde fles en ik heb geen flauw idee wat het opnieuw laten vullen kost! Zodra ik daar aan toe ben laat ik het ongetwijfeld weten. De bar zoals die op mijn vorige post staat heb ik laten zien aan een bevriende laminaatleverancier en ik kan voor een zacht prijsje een paar vierkante meter overnemen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef lesley het volgende:
wat kost zo'n kleine co2 fles nou? en het vullen?
Laminaat? Gaat dat niet enorm buigen als het nat wordt?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro betaald voor een gevulde fles en ik heb geen flauw idee wat het opnieuw laten vullen kost! Zodra ik daar aan toe ben laat ik het ongetwijfeld weten. De bar zoals die op mijn vorige post staat heb ik laten zien aan een bevriende laminaatleverancier en ik kan voor een zacht prijsje een paar vierkante meter overnemen.
Volgens de laminaatboer is dat te verwaarlozen zolang de bar maar niet non-stop wordt gebruikt en voor de rest droog wordt opgeslagen. Aan beide voorwaarden wordt voldaan dus dat durf ik wel aan. Mocht het tegendeel waar zijn dan bekleed ik m'n bar met vurenhout en dan beits in de planken in deze kleur en zorg daarna voor een beschermende afwerking.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Laminaat? Gaat dat niet enorm buigen als het nat wordt?
Ik neem aan dat er bij het tappen/spoelen wel wat vocht over de rand kan gaan. En je wilt het toch ook goed schoon houden.
ik ga er denk ik trespa tegen aan gooienquote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Volgens de laminaatboer is dat te verwaarlozen zolang de bar maar niet non-stop wordt gebruikt en voor de rest droog wordt opgeslagen. Aan beide voorwaarden wordt voldaan dus dat durf ik wel aan. Mocht het tegendeel waar zijn dan bekleed ik m'n bar met vurenhout en dan beits in de planken in deze kleur en zorg daarna voor een beschermende afwerking.
Da's qua duurzaamheid de beste oplossing maar ik vind het ontzettend ongezellig en niet stijlvol. Mijn eerste plan was uiteraard ook het gebruiken van trespa, maar dit vind ik persoonlijk mooier.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ga er denk ik trespa tegen aan gooien
Misschien een tip, maar bij de karwei hebben ze ook laminaat voor vochtige ruimtes zoals de badkamer, dat is 100% kunstof dus zal nooit gaan rotten, misschien de gulden middenweg?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ga er denk ik trespa tegen aan gooien
zit ook weer wat in ...quote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Misschien een tip, maar bij de karwei hebben ze ook laminaat voor vochtige ruimtes zoals de badkamer, dat is 100% kunstof dus zal nooit gaan rotten, misschien de gulden middenweg?
Gewone of die natte ruimte laminaat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Klonterpot het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen laminaat ophalen
Ziet er mooi uit, maar het formaat is niet handig. Die van die vriend van me is ongeveer de helft en zelfs die is vaak al te groot om behoorlijik weg te kunnen zetten op een feestje. Laat staan het vervoeren ervan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef Klonterpot het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn barmeubel wordt ongeveer een kopie van bovenstaande bar. Mijn versie wordt echter opklapbaar/demonteerbaar. Ik ga e.e.a. tekenen en dat zal ik uiteraard plaatsen.
De verkoper heeft me verzekerd dat het geen kwaad kon, maar absoluut zeker weet ik dat niet. Maargoed, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken! Ik zal kijken hoe het laminaat zich gedraagt, mocht blijken dat het écht niet kan dan kan ik alsnog besluiten om ander materiaal te gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 13:22 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Gewone of die natte ruimte laminaat?
Welk deel van het land woon je ongeveer? Ik kan hier in de buurt denk ik bij zo'n 5 slijterijen terecht kan op max. 20 minuten rijden voor zowel mijn bier en koolzuur als voor schoonmaakbenodigdheden.quote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb intussen een plekkie gevonden waar ik een sloot koolzuur kan krijgen.. vd week maar even heen rijden
Ik snap meteen wat je bedoelt, mijn bar wordt ook iets kleiner maar hij blijft groot. Da's trouwens ook de insteek, hij is niet direct bedoeld voor woonkamerfeestjes. Vervoer is geen probleem ivm. auto en aanhanger.quote:Op maandag 29 november 2010 14:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar het formaat is niet handig. Die van die vriend van me is ongeveer de helft en zelfs die is vaak al te groot om behoorlijik weg te kunnen zetten op een feestje. Laat staan het vervoeren ervan.
Is Frisianrent in De Blesse in de buurt? Daar schijn je flessen te kunnen laten vullen. Ik woon er (absoluut) niet in de buurt maar zoiets had ik van ze begrepen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
zuid-west friesland
maar goed.. op 21km rijden schijnt dus wat te zitten..
Is de aanhanger hoog genoeg om de taparm ook in de hoogte er in te krijgen? Dat is nu bij die vriend van me het probleemquote:Op maandag 29 november 2010 14:46 schreef Klonterpot het volgende:
Ik snap meteen wat je bedoelt, mijn bar wordt ook iets kleiner maar hij blijft groot. Da's trouwens ook de insteek, hij is niet direct bedoeld voor woonkamerfeestjes. Vervoer is geen probleem ivm. auto en aanhanger.
Het is een open aanhanger dus alleen bij lage viaducten en slagbomen wordt het een probleemquote:Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Is de aanhanger hoog genoeg om de taparm ook in de hoogte er in te krijgen? Dat is nu bij die vriend van me het probleem
precies.. daar ga ik ook vd week even aanquote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Is Frisianrent in De Blesse in de buurt? Daar schijn je flessen te kunnen laten vullen. Ik woon er (absoluut) niet in de buurt maar zoiets had ik van ze begrepen.
Edit: Hmm.. ook zo'n 25 minuten rijden zie ik al.
Ahh, oké. Toevallig! Mijn gasflesje komt daar ook vandaan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
precies.. daar ga ik ook vd week even aan
Tja, of bij regen etc.quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het is een open aanhanger dus alleen bij lage viaducten en slagbomen wordt het een probleem
quote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, of bij regen etc.
Open aanhanger is sowieso wel handiger inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen krijg ik bovenstaande wasbak thuisbezorgd, dan ga ik eerst eens alles op schragen en latten neerleggen om de maat een beetje fatsoenlijk vast te kunnen stellen!The remedy is the experience.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |