ZONDER FA2 MATTIEquote:
Ben je ook nog verkracht door vieze pedofielen daar bij die scouting?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb ook op de scouting gezeten. Alleen welp, daarna ging ik voetballen. Ken nog steeds veel mensen van de scouting. Was echt wel een toffe tijd.
Misschien kan je een demonstratie geven met je polsen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Mulberry het volgende:
Of je snijdt ze gewoon door met een mes hé.
Dan heb je aan het eind van de rit geen touw meer overquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Mulberry het volgende:
Daarom herhaalt hij het waarschijnlijk ook. Zeg gewoon dat klasgenoot het met jou niet over scouting mag hebben...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Klasgenoot van mij zit op scouting, hij vindt het ook enorm leuk om dat keer op keer te herhalen en in details uit te leggen wat hij daar leert.
Gelukkig luister ik er nooit naar.
Stoere meid mang.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Mulberry het volgende:
Dan moet je toch nog even wat sleutelen aan je referentiekader.quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Scouting doet mij denken aan Hitlerjugend
Nee en die leiders zie ik nog wekelijks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Ben je ook nog verkracht door vieze pedofielen daar bij die scouting?
onder een steen wonenquote:
Nee jij wilt alleen een playah. En na een tijd als hij jou vol heeft geblaft met zwart zaad loop je daar met van die kleine spruiten. En maar janken dat je geen ''normale'' man kan vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
Hij is nogal naief en een beetje wereldvreemd ook.. ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |