War kan ik me inschrijven?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef ToffeBernd het volgende:
Ik ben 17 en zit nog steeds op scouting. Vroeger was het.vuurtje stoken en hutje bouwen natuurlijk hartstikke tof. Nu is het eigenlijk mooi met een leuke groep bij elkaar zitten en bier/wijn zuipen (gemengde groep). Het enige wat we nog echt aan scouting doen zijn de plaatselijke activiteiten zoals met bloemencorso en met carnaval een eigen wagen.
TS houdt vooral van kwakquote:Op woensdag 22 september 2010 00:20 schreef Originele_Naam het volgende:
moest gelijk aan kwik kwek en kwak denken
quote:
Hier in mijn omgeving negen van de tien keer juist uiterst sociaal en populair. Meestal niet de allermooiste en hipste poppetjes weliswaar (je zou weleens een nagel kunnen breken tijdens activiteiten als vlotten bouwen...), maar wel mensen die heel makkelijk kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Mensen die op scouting zitten zijn vaak autistisch en gefrustreerd en ICT-nerd.
Vrouwen die snappen dat ze zelf de keuken moeten maken en er ook in moeten blijvenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Flores het volgende:
Ik heb vroeger wel op scouting gezeten. Tot een jaar of 14. Niets mis mee. Leerde daar met een paar balken een keuken in elkaar zetten op kamp en meer van zulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Dat was al duidelijk, maar val anderen dan niet lastig met je debiele wereldbeeld.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet op scouting gezeten en weet niety hoe de wereld werkt:(
hahaha hoe kun je nou stoer zijn zonder sterke drankquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:41 schreef Mulberry het volgende:
Ik heb het eens gevraagd hoe dat nou was en hij zei dat ze bier gingen drinken en dat dat vet stoer was maar ze mochten geen sterke drank mee van de leider:')
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtje, beugel in je hand, mooie avond met je beste vrienden.. Wat is scouting ook kut zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |