Ik kijk daar niet meer. Veel teveel ellende.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Nietik zat even op MP te kijken, jeetje wat een hoop mensen zetten daar honden o
het ene sneue verhaal na het andere brr.
Zielig is dat he? Ik zat vorige keer op de site van een dierenasiel te kijken, staat er een Benner Senner pup van net 1 op. Beschrijving: moest weg, omdat hij te groot was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Nietik zat even op MP te kijken, jeetje wat een hoop mensen zetten daar honden o
het ene sneue verhaal na het andere brr.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk daar niet meer. Veel teveel ellende.![]()
En ik LOGde.![]()
Hihi mijn Mr kreeg al maagpijn, heb plek zat voor allemaal kleine hondjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Daar moet je ook niet naar kijken. het is al erg genoeg om het af en toe tegen te komen. Voor je het weet wil je de hele wereld redden.
Vandaag nog bij de hondenfluisteraar: een man in New York die een windhond had. En toen erachter kwam dat zo'n hond veel beweging nodig heeft en hij niet zo sportief is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zielig is dat he? Ik zat vorige keer op de site van een dierenasiel te kijken, staat er een Benner Senner pup van net 1 op. Beschrijving: moest weg, omdat hij te groot was.![]()
![]()
. Alsof je niet weet dat dat ras groot wordt
. En dat zijn niet de goedkoopste pups, ik snap dat dus echt niet. Ik zou graag ooit een Benner Senner willen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de hondenfluisteraar: een man in New York die een windhond had. En toen erachter kwam dat zo'n hond veel beweging nodig heeft en hij niet zo sportief is.![]()
Gelukkig heeft hij hem aan Ceasar gegeven.
Onvoorstelbaar toch? Je bereid je toch voor als je besluit zo'n beestje aan te schaffen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de hondenfluisteraar: een man in New York die een windhond had. En toen erachter kwam dat zo'n hond veel beweging nodig heeft en hij niet zo sportief is.![]()
Gelukkig heeft hij hem aan Ceasar gegeven.
ja, dat had ik laatst, hamster gekocht, radje, huisje, voer etc...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch? Je bereid je toch voor als je besluit zo'n beestje aan te schaffen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat had ik laatst, hamster gekocht, radje, huisje, voer etc...
maar toen ik het aquarium vol liet lopen bleek dat niet te horen ofzo, tsss
Ik snap er ook niks van. Ik viel er halverwege in (de hond had een ander probleem waarvoor Ceasar was gevraagd) maar ik zag ook niet meteen dat het een windhond was. Het leek een hond van normaal gewicht, niet de spriet die een windhond hoort te zijn. Ik moet zeggen dat ik hem er zo mooier uit vond zien dan zijn makkers van wie je de taille met één hand kunt omvatten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch? Je bereid je toch voor als je besluit zo'n beestje aan te schaffen?
Ooowww, ik dacht dat het een formaatje Bernard sennen werdquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat had ik laatst, hamster gekocht, radje, huisje, voer etc...
maar toen ik het aquarium vol liet lopen bleek dat niet te horen ofzo, tsss
En de kat? Je wilde toch een katje als de bijkeuken klaar was?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi mijn Mr kreeg al maagpijn, heb plek zat voor allemaal kleine hondjesof euhh konijntjes?
Ik vind het ook niet echt de mooiste honden, maar overgewicht hoort zeker nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ik viel er halverwege in (de hond had een ander probleem waarvoor Ceasar was gevraagd) maar ik zag ook niet meteen dat het een windhond was. Het leek een hond van normaal gewicht, niet de spriet die een windhond hoort te zijn. Ik moet zeggen dat ik hem er zo mooier uit vond zien dan zijn makkers van wie je de taille met één hand kunt omvatten.Maar overgewicht is niet iets wat bij het ras hoort.
Ik ga naar bed. Trust!
Oooh, die vond ik leuk!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
onze stagiair
Zingen begint bij 1.30
Estherquote:
Lijkt me ook een lieve meid! Zo komt ze in ieder geval wel overquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Bamba het volgende:
Ik heb me gelukkig kunnen inhouden bij Lush. Heb de rockstar zeep gekocht, de whoosh jelly, sugar scrub
Wat is dat voor psycho-shop, joh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandeweek bij Lush een stukje Honey I washed the kids gekocht. Deze keer voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |