Goed leren spellen, daar geilen chicks opquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Ungkai het volgende:
Ik ga zaterdag naar dordrecht om een heel speciaal meisje te bezoeken...
Alleen ben ik er nog nooit geweeest...
Heeft iemand tips over Dordrecht...
Of, gewon tips?
Geen bios iig!
Ze is 1.70quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Goed leren spellen, daar geilen chicks op
Maar goed, heel speciaal?
Is ze mongoloïde? Is ze meer dan 2 meter lang? Met alleen "speciaal" kunnen we natuurlijk geen goede tips geven![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef timmmmm het volgende:
De oven hoog zetten. Neem een urn mee, dan kan je de gelukkige later verstrooien
Wat had jij in gedachte dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik aan wat anders dan wat er in de OP stond.........
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef timmmmm het volgende:
De oven hoog zetten. Neem een urn mee, dan kan je de gelukkige later verstrooien
Foto's van d'r? Dan kunnen we gepaster advies geven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ze is 1.70
14
Half bloedje
Mooi
Slim
Lief
Grappig
Tja..
Ik vind haar gewoon echt heel leuk!!
Nee want ze Fokt ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foto's van d'r? Dan kunnen we gepaster advies geven.
En je spreekt ergens in Dordrecht af of gaat naar haar huis? Ga koken voor haar dan, ze delven het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ze is 1.70
14
Half bloedje
Mooi
Slim
Lief
Grappig
Tja..
Dat gaat nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En je spreekt ergens in Dordrecht af of gaat naar haar huis? Ga koken voor haar dan, ze delven het.
Pics?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ze is 1.70
14
Half bloedje
Mooi
Slim
Lief
Grappig
Tja..
Is dit niet iets? http://www.caribabad.nl/html_1024/index.htmquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:29 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Dat gaat niet
ik weet niet wat har ouders van me vinden.
We kennen elkaar pas 2 weken
Hebben ze er ook Samson & Gert smulboxen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dit niet iets? http://www.caribabad.nl/html_1024/index.htm
Mooi zwembad en tot 22.00 uur open op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |