abonnement Unibet Coolblue
pi_86828032
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
Armory link van die warrior? :P

Deze loopt op mijn realm rond:

Insane titel
Swift spectral tiger mount
Battered Hilt
Darkmoon card
BoE Feet
BoE Pants
BoE belt
BoE wrists
BoE chest
BoE cloak
BoE ring
BoE ranged


Alleen die bovenste twee laten mij dan vermoeden dat het een goldbuyer is.

Als je zo naar chars gaat kijken zou je het ook van mij kunnen denken;

* Traveler's Tundra Mammoth
* Get to the Choppa!
* Grand Ice Mammoth
* Lil' Game Hunter
* Thorium Brotherhood exalted
* LW & Tailoring maxed

Tel het op, en je hebt alweer een aardig bedrag bij elkaar ;)


Bij wealth staat bijv. ook
Total gold acquired: 89839

Heb ook al eens de vraag gehad of ik goud kocht :P
Toen wees ik op m'n loremaster, 3000 quests completed, etc.
pi_86828535
Goldbuyen, ik heb me er wel eens schuldig aan gemaakt moet ik eerlijk bekennen :@
pi_86828598
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:42 schreef GlenSpey het volgende:
Goldbuyen, ik heb me er wel eens schuldig aan gemaakt moet ik eerlijk bekennen :@
Waarom? Je kan zo makkelijk geld krijgen :)
Ik wil het risico niet nemen. Ik hoor dat de kans klein is, maar ALS je gepakt wordt ben je direct je account kwijt. Ik vind dat het risico dus echt niet waard. :{
pi_86829004
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Waarom? Je kan zo makkelijk geld krijgen :)
Ik wil het risico niet nemen. Ik hoor dat de kans klein is, maar ALS je gepakt wordt ben je direct je account kwijt. Ik vind dat het risico dus echt niet waard. :{
Het risico is egt heel heel klein dat je gepakt wordt. Ik heb ook gold gekocht.( heb daarmee ashes of al'ar gekocht op me eerst run voor 24k). Maar het is wel zonde vant geld. Dat geef ik eerlijk toe.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86829144
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:58 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het risico is egt heel heel klein dat je gepakt wordt. Ik heb ook gold gekocht.( heb daarmee ashes of al'ar gekocht op me eerst run voor 24k). Maar het is wel zonde vant geld. Dat geef ik eerlijk toe.
Heel klein is voor mij al teveel ;) Ik wil mijn account niet kwijt. Ik heb er uren en uren mee gewerkt. Ben zelfs een beetje trots op mijn 785 achievements.

Toegegeven: Voor wotlk aan geld komen was natuurlijk wel een stuk moeilijker.
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:14:17 #156
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_86829387
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
Armory link van die warrior? :P

Deze loopt op mijn realm rond:

Insane titel
Swift spectral tiger mount
Battered Hilt
Darkmoon card
BoE Feet
BoE Pants
BoE belt
BoE wrists
BoE chest
BoE cloak
BoE ring
BoE ranged

Echt een superdikke gold buyer :')

http://eu.wowarmory.com/c(...)ollbane&cn=Radulphes

Hij heeft nu wel iets aan zijn gear en spec gedaan (nog steeds dramatisch, maar dat was eerst 69/2 ofzo :')), maar het is nog steeds een ongelovelijke noob :P
Hij heeft onze realm alweer verlaten. geen idee waar hij gebeleven is.
Hij joinde ons, omdat LK 25 heroic nog steeds niet down is op onze realm. hij wilde die titel ook. Echter ik denk dat veel guilds in zijn application zullen trappen. Echter na 1 ICC raid zullen ze al snel door hebben dat er iets niet klopt ;)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:15:34 #157
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86829405
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
Armory link van die warrior? :P

Deze loopt op mijn realm rond:

Insane titel
Swift spectral tiger mount
Battered Hilt
Darkmoon card
BoE Feet
BoE Pants
BoE belt
BoE wrists
BoE chest
BoE cloak
BoE ring
BoE ranged

Echt een superdikke gold buyer :')

http://eu.wowarmory.com/c(...)ollbane&cn=Radulphes

Hij heeft nu wel iets aan zijn gear en spec gedaan (nog steeds dramatisch, maar dat was eerst 69/2 ofzo :')), maar het is nog steeds een ongelovelijke noob :P
Ik ging een klein beetje dood van binnen... ;( een beetje heel erg :'(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:16:27 #158
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_86829427
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:58 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het risico is egt heel heel klein dat je gepakt wordt. Ik heb ook gold gekocht.( heb daarmee ashes of al'ar gekocht op me eerst run voor 24k). Maar het is wel zonde vant geld. Dat geef ik eerlijk toe.
Dus door jou hebben ze weer een paar accounts gehackt.
Ik haat goldbuyers, niet omdat ze dan 'leuke' dingen kunnen kopen, maar omdat het het hacken, AH misbruiken, goldspammers in de hand houd.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_86829979
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Alleen die bovenste twee laten mij dan vermoeden dat het een goldbuyer is.
Niet als je het relatief bekijkt. Nauwelijks PVP/PVE ervaring etc.

De vendor mounts heeft hij trouwens ook allemaal :P
pi_86830161
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:16 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dus door jou hebben ze weer een paar accounts gehackt.
Ik haat goldbuyers, niet omdat ze dan 'leuke' dingen kunnen kopen, maar omdat het het hacken, AH misbruiken, goldspammers in de hand houd.
Dat blijft ook een beetje de eigenaars schuld in mijn ogen.
Ik klik niet op linkjes, vul mijn gegevens nergens anders in, registreer me niet op wow-related sites met het emailadres dat ik voor wow gebruik en maak geen gebruik van het Real-ID systeem.
Ik heb geen 'te raden' wachtwoord (ook niet voor familie en vrienden), en houd mijn legale virusscanner netjes up-to-date.

En als je zo debiel bent om een van bovenstaande toch verkeerd te doen bestel je een authenticator.


quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:38 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Niet als je het relatief bekijkt. Nauwelijks PVP/PVE ervaring etc.

De vendor mounts heeft hij trouwens ook allemaal :P
Mwah, daar keek ik niet eens naar. :P
pi_86830980
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat blijft ook een beetje de eigenaars schuld in mijn ogen.
Ik klik niet op linkjes, vul mijn gegevens nergens anders in, registreer me niet op wow-related sites met het emailadres dat ik voor wow gebruik en maak geen gebruik van het Real-ID systeem.
Ik heb geen 'te raden' wachtwoord (ook niet voor familie en vrienden), en houd mijn legale virusscanner netjes up-to-date.

En als je zo debiel bent om een van bovenstaande toch verkeerd te doen bestel je een authenticator.
[..]

Mwah, daar keek ik niet eens naar. :P
Dat.
Ikzelf ben altijd voorzichtig te werk gegaan, mbt goldbuyen. Ik gebruik een ander emailadres (ook om spam te voorkomen :P), gebruik een ander wachtwoord en ik vul nergens mn wow gegevens in, tenzij op de wow site zelf natuurlijk. Ik ben zelf admin geweest bij een online game en het gebeurd ZO veel, dat mensen zich toch laten scammen :')
Ik heb een keer een beetje boel goud tegelijk gekocht (8k :@), en toen ik van de risico's hoorde was het toch wel een paar dagen zweten, maarja. Ik heb het trouwens niet gebruikt om het in de economie te pompen, BOE items koop ik sowieso nooit... dat wordt me allemaal veel te duur geprijst elke keer, ik gun het ze dat geld gewoon niet eens :') Ik heb het alleen gedaan om mijn 280 destijds aan te kunnen schaffen... heb gewoon een hekel aan dailies :P
pi_86831108
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat.
Ikzelf ben altijd voorzichtig te werk gegaan, mbt goldbuyen. Ik gebruik een ander emailadres (ook om spam te voorkomen :P), gebruik een ander wachtwoord en ik vul nergens mn wow gegevens in, tenzij op de wow site zelf natuurlijk. Ik ben zelf admin geweest bij een online game en het gebeurd ZO veel, dat mensen zich toch laten scammen :')
Ik heb een keer een beetje boel goud tegelijk gekocht (8k :@), en toen ik van de risico's hoorde was het toch wel een paar dagen zweten, maarja. Ik heb het trouwens niet gebruikt om het in de economie te pompen, BOE items koop ik sowieso nooit... dat wordt me allemaal veel te duur geprijst elke keer, ik gun het ze dat geld gewoon niet eens :') Ik heb het alleen gedaan om mijn 280 destijds aan te kunnen schaffen... heb gewoon een hekel aan dailies :P
Echt zonde van je geld. Maar goed, jouw keus :P
Ik heb overigens maar op twee van de vijf level 80's epic flying. Op de andere chars speel ik te onregelmatig om me er druk over te maken, en ik vind 't toch wel zonde van het geld.

Ik heb overigens wel een BoE setje. Simpelweg omdat ik mijn needy achievement nog niet heb. Klik ik m'n kutgear aan, ga zo af en toe een dungeon in en ga needen. Geen gezeik van mensen, heb geen zin om elke keer uit te leggen dat ik m'n needy achiev wil.

Ben overigens wel zo lief om als iemand ook need rolled en ik win toch, om het item aan die persoon te geven. :P


*edit*
Ik heb trouwens ook voor een online game gewerkt :')
pi_86831547
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Echt zonde van je geld. Maar goed, jouw keus :P
Ik heb overigens maar op twee van de vijf level 80's epic flying. Op de andere chars speel ik te onregelmatig om me er druk over te maken, en ik vind 't toch wel zonde van het geld.

Ik heb overigens wel een BoE setje. Simpelweg omdat ik mijn needy achievement nog niet heb. Klik ik m'n kutgear aan, ga zo af en toe een dungeon in en ga needen. Geen gezeik van mensen, heb geen zin om elke keer uit te leggen dat ik m'n needy achiev wil.

Ben overigens wel zo lief om als iemand ook need rolled en ik win toch, om het item aan die persoon te geven. :P


*edit*
Ik heb trouwens ook voor een online game gewerkt :')
Das nog slim ook, moet die achieve ook nog :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86831829
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:
Ik heb trouwens ook voor een online game gewerkt :')
Welke? *O*
pi_86831863
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Welke? *O*
Ik ben daar met ruzie weggegaan, dus ik ga geen gratis reclame voor ze maken. :)
Iets met een O. :)
pi_86832398
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ben daar met ruzie weggegaan, dus ik ga geen gratis reclame voor ze maken. :)
Iets met een O. :)
Ik denk wel dat ik weet waar je het over hebt, zal je wel even PMen :D
pi_86833796
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:42 schreef GlenSpey het volgende:
Goldbuyen, ik heb me er wel eens schuldig aan gemaakt moet ik eerlijk bekennen :@
Gold kocht ik vroeger wel regelmatig bedragen van rond 1k-5k, voor als ik epic flying wilde op een alt oid of gewoon wat nodig was.

Tegenwoordig (fish)bot ik m'n gold bij elkaar. Veel goedkoper allemaal, alleen duurt wat langer om grote bedragen bij elkaar te krijgen. Maar sowieso marktleider zijn voor agi food, str food en fish feasts. Alles opkopen en voor veel gold erop zetten. 300g voor een stackje fish feasts? Yes please! Ze kopen het toch wel. 2 nachtjes botten op 2 characters in WG en Dragonblight van lege inventory naar full inventory aan dragonfin/glacial salmon/nettlefish/musselbacks. Iets van 10k winst sinds toen en ik heb nog steeds iets van 100 fish feasts en 200 agi/str foods om te verkopen.

Dailies en al die andere troep zal me echt aan m'n reet roesten. AH playen ook niet, behalve die dingen die ik zelf in grote getallen zelf binnen'bot'. Heb een tijdje glyphs gedaan op mijn medium populates server. De concurrentie was echt moordend. Ik zet iets er op, 1 minuut later wordt er ge-undercut met 1 copper vanuit mobile auction house (kon niet eens zien dat diegene "online" was). :X Veel te veel werk voor te weinig winst.

Daily transmute wil ik nog wel doen, maar ik speel voor fun, en niet om eerst uren te grinden/questen voordat ik pas kan/mag raiden/spelen (enchants, gems, food, etc, moeten ze die troep maar niet zo achtelijk duur maken qua mats/rarity/etc). Raiden is wel vet, alleen 400-500g+ neerlappen als je een nieuwe item hebt verkregen in die raid is wat minder.

Ik kan het wel begrijpen trouwens, als je een 9-5 baan hebt dan heb je meer geld dan tijd over voor WoW, en dan snap ik wel dat mensen dingen kopen. Alleen volledige characters kopen, voor mij nooit.

[ Bericht 7% gewijzigd door SharQueDo op 25-09-2010 17:45:11 ]
pi_86834527
10K revered Defilers! *O*
pi_86834529
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gold kocht ik vroeger wel regelmatig bedragen van rond 1k-5k, voor als ik epic flying wilde op een alt oid of gewoon wat nodig was.

Tegenwoordig (fish)bot ik m'n gold bij elkaar.
Tot je gepakt wordt.
pi_86834895
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gold kocht ik vroeger wel regelmatig bedragen van rond 1k-5k, voor als ik epic flying wilde op een alt oid of gewoon wat nodig was.

Tegenwoordig (fish)bot ik m'n gold bij elkaar. Veel goedkoper allemaal, alleen duurt wat langer om grote bedragen bij elkaar te krijgen. Maar sowieso marktleider zijn voor agi food, str food en fish feasts. Alles opkopen en voor veel gold erop zetten. 300g voor een stackje fish feasts? Yes please! Ze kopen het toch wel. 2 nachtjes botten op 2 characters in WG en Dragonblight van lege inventory naar full inventory aan dragonfin/glacial salmon/nettlefish/musselbacks. Iets van 10k winst sinds toen en ik heb nog steeds iets van 100 fish feasts en 200 agi/str foods om te verkopen.

Dailies en al die andere troep zal me echt aan m'n reet roesten. AH playen ook niet, behalve die dingen die ik zelf in grote getallen zelf binnen'bot'. Heb een tijdje glyphs gedaan op mijn medium populates server. De concurrentie was echt moordend. Ik zet iets er op, 1 minuut later wordt er ge-undercut met 1 copper vanuit mobile auction house (kon niet eens zien dat diegene "online" was). :X Veel te veel werk voor te weinig winst.

Daily transmute wil ik nog wel doen, maar ik speel voor fun, en niet om eerst uren te grinden/questen voordat ik pas kan/mag raiden/spelen (enchants, gems, food, etc, moeten ze die troep maar niet zo achtelijk duur maken qua mats/rarity/etc). Raiden is wel vet, alleen 400-500g+ neerlappen als je een nieuwe item hebt verkregen in die raid is wat minder.

Ik kan het wel begrijpen trouwens, als je een 9-5 baan hebt dan heb je meer geld dan tijd over voor WoW, en dan snap ik wel dat mensen dingen kopen. Alleen volledige characters kopen, voor mij nooit.
Idd, alles is tegenwoordig belachelijk hoog geprijst op de AH en op iedere server zitten wel lui die zich met AH farming bezig houden. Nu ik mijn warrior level merk ik t al gelijk weer, telkens als ik op de AH kijk voor wat leuke lowbie items dan zijn die items er wel, maar ze zijn allemaal door dezelfde persoon erop gezet... en die vraagt voor ieder item 20g :') net alsof ik voor een lvl 23 item wat ik binnen 2 uur weer vervang 20g ga betalen. Maarja als ik die items wil moet ik toch dat geld er neerleggen.
Battered hilt wordt standaard 6k+ voor gevraagd terwijl we slechts enkele weken voor het eind van de expansion zitten. Mining items ook copper ore per stack 30g. Ja dag hoor :')

En het dan nog gek vinden dat gold buyen steeds populairder wordt... zolang er gekken zijn die die items van de AH kopen dan zijn er gekken die die items op de AH verkopen... voor dezelfde of hogere prijzen... en dat werkt weer nóg meer goldbuyen in de hand :P
pi_86838198
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:54 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Tot je gepakt wordt.
Ach, dan heb ik een reden om een nieuwe Druid te levelen. Lekker low level instancjes healen enz. Achievements boeien me uiteindelijk toch niks.
pi_86838522
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:40 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ach, dan heb ik een reden om een nieuwe Druid te levelen. Lekker low level instancjes healen enz. Achievements boeien me uiteindelijk toch niks.
Al met al is wow gewoon een kut spel geworden. Goldsellers. Hackers, alles wat een naam heeft zit erin en verpest het spel.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 20:29:06 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_86839580
Shaman vraag, is er een addon waarmee ik kan zie bij welke mob ik purge kan gebruiken? Ik zag wel decursive, maar dat is volgens mij alleen voor pvp, maar ik zoek iets voor pve, maar volgens mij bestaat dat niet.

Ik deed namelijk Utgarde Keep en de andere shaman wees me erop dat ik op een mob purge kon gebruiken, maar hoe kun je dat zien?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86839779
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Shaman vraag, is er een addon waarmee ik kan zie bij welke mob ik purge kan gebruiken? Ik zag wel decursive, maar dat is volgens mij alleen voor pvp, maar ik zoek iets voor pve, maar volgens mij bestaat dat niet.

Ik deed namelijk Utgarde Keep en de andere shaman wees me erop dat ik op een mob purge kon gebruiken, maar hoe kun je dat zien?
Ik gebruik alleen purge wanneer DBM met blauwe letters groot in mijn scherm "Purge now!" laat zien :)

Nee, seriues.. gebruik zelf als resto shaman purge heel weinig. Maar om antwoord op je vraag te geven moet je "shaman friend" eens proberen

http://wow.curse.com/down(...)s/shaman-friend.aspx
Dit keer zonder signature
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:36:37 #175
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_86839803
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Shaman vraag, is er een addon waarmee ik kan zie bij welke mob ik purge kan gebruiken? Ik zag wel decursive, maar dat is volgens mij alleen voor pvp, maar ik zoek iets voor pve, maar volgens mij bestaat dat niet.

Ik deed namelijk Utgarde Keep en de andere shaman wees me erop dat ik op een mob purge kon gebruiken, maar hoe kun je dat zien?
Hier krijg je een beetje een idee op welke mobs het kan , en op welke het niet kan.
http://www.wowwiki.com/List_of_magic_effects
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_86839828
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Al met al is wow gewoon een kut spel geworden. Goldsellers. Hackers, alles wat een naam heeft zit erin en verpest het spel.
Dat heb je bij elk spel met een economie.
WoW, Aion, Ultima Online, Runescape. Hell, zelfs Habbo Hotel en Neopets hebben d'r last van.
pi_86839920
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat heb je bij elk spel met een economie.
WoW, Aion, Ultima Online, Runescape. Hell, zelfs Habbo Hotel en Neopets hebben d'r last van.
Ik krijg elke dag een email van NCsoft in mijn mailbox met de vraag om op hun site in te loggen.. want anders wordt mijn account gedeleted! Maar ja, speel helaas geen Aion en ook nooit gedaan :)
Dit keer zonder signature
pi_86839955
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Shaman vraag, is er een addon waarmee ik kan zie bij welke mob ik purge kan gebruiken? Ik zag wel decursive, maar dat is volgens mij alleen voor pvp, maar ik zoek iets voor pve, maar volgens mij bestaat dat niet.

Ik deed namelijk Utgarde Keep en de andere shaman wees me erop dat ik op een mob purge kon gebruiken, maar hoe kun je dat zien?
IN principe doe ik gewoon altijd tab en dan ram ik purge erop. Maar in hcs is het eigenlijk niet nodig, toch overgeared.
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 21:10:57 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_86840991
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

IN principe doe ik gewoon altijd tab en dan ram ik purge erop. Maar in hcs is het eigenlijk niet nodig, toch overgeared.
Shaman is level 71 ;) En bedankt voor de tips, morgen even kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86842398
purge is imho vooral een pvp spell.
in pve zijn er vaak mensen die het beter kunnen gebruiken, spellsteal bijvoorbeeld.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86845427
Gister zat ik tegen de 3k average op boss fights op mijn mage en nu zit ik al rond de 4.5k :D
Zonder gebruik van trinkets etc.
pi_86848609
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat heb je bij elk spel met een economie.
WoW, Aion, Ultima Online, Runescape. Hell, zelfs Habbo Hotel en Neopets hebben d'r last van.
RuneScape heeft sinds een jaar of wat wel een mooi systeem. In-game currency (gold) kun je niet meer ruilen in grote getalen (des te meer quest points je hebt, des te groter het bedrag dat je per zoveel uur kan weggeven), en items kun je alleen ruilen tegen items en/of gold met dezelfde officiele (!) marktwaarde, plusmin 10%.
pi_86854850
Purge kan je in Utgarde keep doen op de mobs met zo'n groot schild om hun heen. Het is een soort absorb schild en een damage variant, die kan je allemaal dispellen. Wat je verder met purge kan dispellen zijn vaak heals over time, earth shield etc. Maar dat is in random dungeons/heroics niet heel erg belangrijk.
pi_86857612
Hoppa, loot ik een chest in winterspring blijkt er een orb of deception in te zitten. :) En dat met zo'n 4-5 andere rep farmers om me heen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86858261
Zou ik nog ff bewaren tot cata, dik cashen.
pi_86858423
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef Ulreazj het volgende:
Zou ik nog ff bewaren tot cata, dik cashen.
Is er al bevestiging dan? Anders zou ik het niet gokken :P Net zoals de brewfest Tankard 'o Terrors zeker? :D Die kocht ik tijdens het Brewfest toen voor 500g, en verkocht ik na het Brewfest van vorig jaar voor 2,5-3k, nu staan ze voor 25g op de AH :')

Je weet maar nooit wat er gaat veranderen met dat soort shit. In Cata zal de Orb wel meer geloot worden omdat veel meer mensen 1-60 aan het doen zijn.

Ik heb wel al 2x Polymorph uit Zul'Gurub klaar liggen, dat is het gokje wel waard. Als ZG verdwijnt en die Tome ook, is het wel dik cashen.
  zondag 26 september 2010 @ 13:49:46 #187
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_86858513
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat heb je bij elk spel met een economie.
WoW, Aion, Ultima Online, Runescape. Hell, zelfs Habbo Hotel en Neopets hebben d'r last van.
Ja weet ik maar eerst was het nog wel beetje in de hand tehouden. Maar nu krijg je constant mailtjes van fake blizz emails over je account security etc etc.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86859060
Die tankards zijn niet veel meer waard nu je sneller een icc5 instance kan doen voor 219/232 items.

Maar ik moet nog even kijken wat ik met de orb doen. Ze gaan voor rond de 2k de deur uit.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86859949
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef Junglebeast het volgende:
Hoppa, loot ik een chest in winterspring blijkt er een orb of deception in te zitten. :) En dat met zo'n 4-5 andere rep farmers om me heen.
Heb wel eens vaker van die Orb gehoord, en dat 'ie best wel wat waard is. Ik ga even AH kijken: 2 Orbs voor 1k each gekocht. *)

[ Bericht 0% gewijzigd door ConscienceNL op 26-09-2010 14:43:46 ]
  zondag 26 september 2010 @ 16:37:17 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_86864425
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Is er al bevestiging dan? Anders zou ik het niet gokken :P Net zoals de brewfest Tankard 'o Terrors zeker? :D Die kocht ik tijdens het Brewfest toen voor 500g, en verkocht ik na het Brewfest van vorig jaar voor 2,5-3k, nu staan ze voor 25g op de AH :')

Je weet maar nooit wat er gaat veranderen met dat soort shit. In Cata zal de Orb wel meer geloot worden omdat veel meer mensen 1-60 aan het doen zijn.

Ik heb wel al 2x Polymorph uit Zul'Gurub klaar liggen, dat is het gokje wel waard. Als ZG verdwijnt en die Tome ook, is het wel dik cashen.
Zijn er geruchten dat ZG (of andere oldskool instances buiten DM en SFK) zal/zullen verwijnen dan?
Krekker is de bom!
pi_86864588
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zijn er geruchten dat ZG (of andere oldskool instances buiten DM en SFK) zal/zullen verwijnen dan?
Blue post op MMO-Champion:
quote:
Originally Posted by Valnoth (Source)
Zul'Gurub is gone as a raid instance come Cataclysm.
pi_86868824
Wel relaxed levelen zo als warrior. Voor alle instances queuen als tank en gaan :D ik wil eigelijk gewoon de classic dungeonmaster scoren voor Cata. Welke van de oude dungeons gaan er eigelijk nog meer weg? Ik neem aan dat in ieder geval Gnomeregan gaat verdwijnen... ?
pi_86870371
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb wel al 2x Polymorph uit Zul'Gurub klaar liggen, dat is het gokje wel waard. Als ZG verdwijnt en die Tome ook, is het wel dik cashen.
Goed dat je dat zegt ook maar even paar van die tome's halen.
pi_86871408
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef GlenSpey het volgende:
Wel relaxed levelen zo als warrior. Voor alle instances queuen als tank en gaan :D ik wil eigelijk gewoon de classic dungeonmaster scoren voor Cata. Welke van de oude dungeons gaan er eigelijk nog meer weg? Ik neem aan dat in ieder geval Gnomeregan gaat verdwijnen... ?
shadowfang keep, DM en WC ook geloof ik :P

/edit, en troep in BRM ook
hardcoholic
pi_86871834
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Ferdii het volgende:

[..]

shadowfang keep, DM en WC ook geloof ik :P

/edit, en troep in BRM ook
De eerste 3 niet. er komt een heroic versie van SFK en DM.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_86874794
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:59 schreef trance_fan het volgende:

[..]

De eerste 3 niet. er komt een heroic versie van SFK en DM.
oh veranderd er daardoor niets? :P

dacht dat ie ook wat anders werd + heroic versie :)

verder vandaag mijn 3de alchemist gemaakt :D

deze keer een elixer master ipv transmuter :P
hardcoholic
pi_86887003
Laat ik het anders stellen...
is er eigelijk iets wat niét gaat veranderen in Cata? :P
  maandag 27 september 2010 @ 07:58:58 #198
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86889276
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:59 schreef GlenSpey het volgende:
Laat ik het anders stellen...
is er eigelijk iets wat niét gaat veranderen in Cata? :P
De rukkers die iets nieuws verzinnen om iemand in een oogwenk te kunnen beoordelen, zoals ze nu doen met GS.

Dat zal nooit veranderen ;( :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86890643
Mensen kunnen echt alleen maar over cataclysm praten de laatste tijd. Het duurt nog een behoorlijke tijd voordat het uitkomt. Wordt inmiddels zo dood gegooid met informatie in trade dat het voor mij zowat al niet meer nieuw is.
Dit keer zonder signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')