Verhuizen vind ik verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het verhuizen moet ook nog. Lieve help, als ik ergens geen zin in heb is het daadwerkelijke verslepen van spullen. Gelukkig staan de spullen in een opslagbox die te bereiken is met de auto. En de auto kan voor de deur geparkeerd worden.
Hahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Verhuizenhet is net bellen
maar dan anders
Jij rookt toch niet Tezz?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:01 schreef Tezz het volgende:
Even sigaretten halen, dan douchen, dan de keuken opruimen (manlief heeft weer gekookt en het zit tot echt tegen het plafond onderhand) en dan gezellig visite! Dus ik zal wel weer heel wat topics missen. Bij deze alvast excuses gevraagd daarvoor....
Gewoon doen wat goed voelt, als het twee regels zijn die je wel echt meent is het toch goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ex is jarig vandaag.
Toen ik jarig was had ze me een heel lang mailtje gestuurd met hoe is het e.d. en vandaag kwam ik niet verder dan twee regels. Is niet erg toch?Gaat er toch om dat ik iets stuur?
Geen geloof ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef LieLie het volgende:
Sun, is het eigenlijk wortel- of lemon merengue taart geworden?
Ex-en zijn niet voor niets ex.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ex is jarig vandaag.
Toen ik jarig was had ze me een heel lang mailtje gestuurd met hoe is het e.d. en vandaag kwam ik niet verder dan twee regels. Is niet erg toch?Gaat er toch om dat ik iets stuur?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja zeg, mijn groente stamppot was gewoon helemaal goed, lekker & licht met al die bij elkaar geraapte smaakjes
Mijn 1X ex spreek ik nooit meer, mijn 2e ex/vader van de kinderen heel soms maar we komen nooit meer bij elkaar & we sturen eigenlijk ook nooit meer kaartjes. Lekker rustig hoor![]()
Met mijn toekomstige ex ben ik dan wel weer heul klef met briefjes, kaartjes, ecardjes en aandacht ):O
tuurlijk. van mannen verwachten vrouwen geen hele verhalenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ex is jarig vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |