SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
Alleen die kant. Probleem is alleen dat het niet mijn auto is, maar van een huisgenoot.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:33 schreef Softfeel het volgende:
das minder alleen die kant of meer schade?
Begin van mijn nieuwe studentenperiode, had dat geldpotje eigenlijk voor andere dingen bedoeld.quote:
ga eens naar Echt schadenet Beckers die hebben meestal een goedkope oplossing als je bijnv contant betaaldquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Begin van mijn nieuwe studentenperiode, had dat geldpotje eigenlijk voor andere dingen bedoeld.
Ik weet alleen nog steeds niet in welke prijsklasse ik moet denken. Volledige demontage en spuiten kost 500+ euro las ik, maar je hebt ook dingen als spotrepair waarbij het goedkoper is.
Voor mijn part laat ik het bij een klusjesman spuiten die dat kan.
bedankt, zal ze eens vragen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ga eens naar Echt schadenet Beckers die hebben meestal een goedkope oplossing als je bijnv contant betaald
ik heb er er ervaringen mee daar.. is maar een tip
Brrrrrrrr kermis..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:13 schreef friekin_ het volgende:
http://www.kermisweert.nl/internet/Page/347541_webcams.aspx
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY Tis bijna zover
omgquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Brrrrrrrr kermis..Ik ga niet meer naar de kermis, wordt altijd misselijk van de carrousel..
en mooie dames te spottenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
omg
Kermis is vooral leuk om tokkies en lekkere boyz te spotten
..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
omg
Nee. Is vooral leuk om mensen in attracties te sleuren. Plus op zijn minst 5 keer in de spin te gaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
omg
Tsss die was onder de gordelquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Is vooral leuk om mensen in attracties te sleuren. Plus op zijn minst 5 keer in de spin te gaan![]()
's nachts doen ze de turbo ronde langer
Er zijn geen lekkere boyz @ kermis, behalve als je op paupers zoals Sterretje valt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |