Niet boeiend. Ik wil graag inhoud van het werk hebben. Want die is er weinig vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n job
Freetschuurquote:
Wat ben jij kort door de bocht, loller!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet boeiend. Ik wil graag inhoud van het werk hebben. Want die is er weinig vermoed ik.
beetje jammer maar was het wel te eten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
Ik had gisteren boerenkoolstampot met worst.Maar wel kant en klaar, dat was wel weer een beetje jammer.
Nee, juist niet en daarom val ik nu dus om.quote:
Ging op zich wel, maar het is lang geleden dat ik echte goeie stampot heb gehad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
beetje jammer maar was het wel te eten?
Mijn vader zegt dan altijd dat ik voorlopig twee weken niet hoef te etenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, juist niet en daarom val ik nu dus om.
V. kan niet koken? Of heeft ie geen tijd omdat ie liever 2x modaal binnensleeptquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ging op zich wel, maar het is lang geleden dat ik echte goeie stampot heb gehad.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef r8ality het volgende:
Ik stel voor dat moppie het verloop van een typische werkdag even post. Dan kan ik er inhoudelijk op reageren.
Ik zal het straks weer eens proberen, runderbraadworst en spekjes erbijquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ging op zich wel, maar het is lang geleden dat ik echte goeie stampot heb gehad.
Net alsof V. mag koken in jouw belevingswereldquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
V. kan niet koken? Of heeft ie geen tijd omdat ie liever 2x modaal binnensleept.
Ja dan niet. Dan ook niet klagen dat ik denk dat ik jouw werk wel kan doen.quote:
Koken boeit niet. Zolang er maar evenwicht in zit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof V. mag koken in jouw belevingswereld
Jij mag dat van mij denken, geen probleem!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja dan niet. Dan ook niet klagen dat ik denk dat ik jouw werk wel kan doen.
Neen. Maar hij zal wel genoegquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
En r8al, je weet niet over wie je het hebt, geloof me
Ik ben bang dat jij het beeld hebt van V. als een enorme bralbal in een pak enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |