Nu?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer gaan we hem bedriegen dan?
Hm, da's waar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou ben ik getrouwd schat![]()
Ik moet zelfs nog mijn huwelijksnacht krijgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer gaan we hem bedriegen dan?
je hebt er veel nodig voor een orgiequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
wat, met al die gespleten persoonlijkheden hier?
Ik bedoel dat je posts te wijs klinken vandaagquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet net alsof je me al jaren kent, ik heb je 1 keer gezien, daarvoor nog nooit van je gehoord.
Je wil helemaal nietquote:
tis volgens mij maar goed dat ik niet aan sport doequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat er straks geen vrouwen zijn die zeggen dat ze ook altijd de schaamlipjes van de teamleden openhouden en dat ze dan een pingpongballetje opzuigen om te kijken hoe ver ze dit over de kleedkamervloer kunnen dragen
adiosquote:
nee.. *BAM* ! niet BAMM!!quote:
De prijs van bedden valt vaak wel mee, De matrassen zijn helaas soms onbetaalbaarquote:
bedden zijn niet duur. Dat zijn matrassenquote:
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bedden zijn niet duur. Dat zijn matrassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |