Doch, ze gaan de lokale beek laten hermeanderen. We hebben een schrijven ontvangen. "Het project kan invloed hebben op uw grond."quote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop maar dat ze geen equivalent van een Betuwelijn in de planning hebben voor jouw regio, sigme.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Overigens volgt de hermeandering uit de Europese Kaderrichtlijn Water.
Gelukkig komen er half oktober twee echte mensen die echt beleid maken met echte consequenties die zich echt wel bewust zijn van de inherente spanningen tussen collectief en individu bij ons langs om ons bij te praten over de plannen.
Ik gok dat het een vijfjarenplan is. Snorf.
Wij zijn het buitengewoon eens vandaag.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat dat er kaal bijhangt? Brrrr.
En het is een waarheid dat mannen op piemels geilen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is overigens een misverstand dat vrouwen piemels interessant vinden.
Klopt, tenzij hij te klein is. Dan wordt het wel een probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is overigens een misverstand dat vrouwen piemels interessant vinden.
Dat doet mij deugd, dat ik het buitengewoon eens ben met een promoverende zwangere filosofe met een kind, zojuist een huis gekocht hebbend in Amsterdam.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij zijn het buitengewoon eens vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |