Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
stop dan ook met 'hunten'quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was opzettelijk
Wil van die slechte naam af
Ik las 'kibbeling'. Let's go?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik las 'nanozoomer'. Die hebben we hier wel.
Goed planquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik las 'kibbeling'. Let's go?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan pak je toch die kekke Yeti?
Zellufquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
1.2 liter FSI powerrr, JONGEN!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef omearos het volgende:
hallo!
Lunch weer op, nog iets minder dan 4 6 / 7 uur te gaan
Lekker aan het aftellen hier allemaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog maar 3 uur en drie kwartier
Karen en Alice, vroegahh de 2 lelijkste zangeressen van Nederlandquote:
in de categorie: lekker gitarenspelquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Karen en Alice, vroegahh de 2 lelijkste zangeressen van Nederland
Doe mij dit maar:quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de categorie: lekker gitarenspel
[ KNIP ]
maar het liefst heb ik iets uit de categorie:quote:
WTF?!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het liefst heb ik iets uit de categorie:![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de categorie: lekker gitarenspel
dat huis waar ik de 2e gegadigde voor was, staat nog steeds niet als 'verkocht' op de website van Domijn, dus ik heb nog iets van hoopquote:
Vergaderen en zulksquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef Robinhoo het volgende:
Vuile ambtenaren, dinsdagmiddag gemeentehuis dicht.
Maar dan noem je ook een gitaristquote:
Huizen kijken is leukquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat huis waar ik de 2e gegadigde voor was, staat nog steeds niet als 'verkocht' op de website van Domijn, dus ik heb nog iets van hoopstaat hij er donderdag nog gewoon op, ga ik weer ff een belletje plegen... verder laatste 2 weken niet echt veel tijd gehad om lijstje goed door te nemen en langs huizen te fietsen, maar de zoektocht is nog wel steeds bezig
Daarom niet eens. Ik vind het gewoon leuk om huizen te kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, op zoek naar een plekje voor jezelf
[..]![]()
zoek je mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom niet eens. Ik vind het gewoon leuk om huizen te kijken
[Garisson]quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, nu loopt er hier een meisje rond dat al 2 minuten lang elke seconde "maaama?" zegt
Scheelt dat dit ook over mannen kan gaanquote:
Waar ben je naar op zoek in een huis? En waar?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef haakon het volgende:
Deze owned:
Wel eerst de vraag lezen (b dan)
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik ben ook erg benieuwd, ik reed er nogal snel langs met de bus maar heb ook niet gekeken of mannen of vrouwen fiets wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef haakon het volgende:
Ben benieuwd
Staat morgen wel in de krant.. Wel erg sneu dit.
Buschauffeurs rijden sowieso belachelijk, maar dit gun je niemand (als het zijn schuld is).
Ben benieuwd wat de oorzaak was.quote:
huis in Haaksbergen, gezien budget een eensgezinswoning / rijtjeswoning...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek in een huis? En waar?
quote:
hell yeah!quote:
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Redbaron het volgende:
heuj weer ff in nl, gvd 3u over gedaan om antwerpen voorbij te komen...
anders had ik nu thuis gezeten
Kats helder hier in Goor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dik veel mist tussen o'zaal & denekamp
midden in 't centrum zeker?quote:
zienquote:Op woensdag 22 september 2010 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen middag een slipcursus gehad...geniaal
paar leuke video's komen morgen
Die toko is altijd gehuld in nevelquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Bij bruins en kwast was 't ook wel mistig
maar das wat anders. vanaamd was 't mistquote:Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die toko is altijd gehuld in nevel![]()
Sloap'n
ik moet allemaal nog wel even zien hoe ik 't rond krijg. op zondag moeten we skiën in bottrop.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Magk mee?
http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/oktoberfest_2010.html
In Rijssen? (daar ga ik volgende week 4x4 rijden)quote:Op woensdag 22 september 2010 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen middag een slipcursus gehad...geniaal
paar leuke video's komen morgen
Nee in Rosmalen. Mij echt kapot gelachenquote:Op woensdag 22 september 2010 07:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Rijssen? (daar ga ik volgende week 4x4 rijden)
Ja dat is al langer een 'optie' maar die zijn demo/2e hands vrij moeilijk te vinden, en wil hem natuurlijk van onze huis dealerquote:
ik had het digipack gewoon in de brievenbus liggen gisterenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:08 schreef Mdrop het volgende:
DefQon.One.Festival.2010.PAL.MDVDR-MUTE
potentiële?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BAM! 100 potentiële Xbox games binnen
quote:
dat huis met die dikke garage?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:24 schreef Intelligence het volgende:
Vandaag eens de makelaar bellen, misschien verhuizen![]()
![]()
Betalenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had het digipack gewoon in de brievenbus liggen gisteren![]()
over... over..., zo zou ik het ook niet willen noemenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je over hebt, ken ik nog wel iemand
Hehequote:Op woensdag 22 september 2010 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over... over..., zo zou ik het ook niet willen noemen
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
dat huis met die dikke garage?
dit huis is gewoon gemaakt voor jou kerelquote:Op woensdag 22 september 2010 09:52 schreef Intelligence het volgende:
Straks gewoon ruimte voor 3 autos binnenEn dan ook nog genoeg ruimte voor de werkbank enzo
Afhankelijk van het onderwerp een kutopdrachtquote:Op woensdag 22 september 2010 10:17 schreef norich het volgende:
Moet een tekst van 1000 woorden in het Duits uit m'n hoofd leren.![]()
Gaat over 60 jaar Duitsland sinds WO2quote:Op woensdag 22 september 2010 10:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afhankelijk van het onderwerp een kutopdracht
Net voorbijquote:Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
What....'t is al weer pauze man!
Hmmm, mits over Stasi en dergelijkequote:Op woensdag 22 september 2010 10:20 schreef norich het volgende:
[..]
Gaat over 60 jaar Duitsland sinds WO2
Dat bedoel ik dus niet, mister smarty pantsquote:Op woensdag 22 september 2010 10:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk je? Dan besta je.
Zo niet, dan niet
Goedemorgen Sanquote:Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus niet, mister smarty pants
Laat het maar aan de vrouwen over een vrouw te snappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
waar mensen graag gerickrolled wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik zit hier in een iets formelere omgeving gok ik
U bent goed bezigquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
waar mensen graag gerickrolled worden
Denk dat ik hier de enige ben die het "snapt"quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar mensen graag gerickrolled worden
vraag eens ff rond, you never knowquote:Op woensdag 22 september 2010 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat ik hier de enige ben die het "snapt"
Nehh, zo boeiend is het ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vraag eens ff rond, you never know
En toch open je een topic, dan heeft een topic ook geen kans van slagen he.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nehh, zo boeiend is het ook niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En toch open je een topic, dan heeft een topic ook geen kans van slagen he.
Jawel, want op FOK! is het fenomeen van rickrollen bekend.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En toch open je een topic, dan heeft een topic ook geen kans van slagen he.
TE bekend en dus niet grappig meer, tochquote:Op woensdag 22 september 2010 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jawel, want op FOK! is het fenomeen van rickrollen bekend.
Wat ik gezien heb is hij goed, hij staat wel op de nieuwsgroepen, en anders heb ik wel http linkjes voor jequote:
ben em al aan het binnenharkenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb is hij goed, hij staat wel op de nieuwsgroepen, en anders heb ik wel http linkjes voor je.
ik loop een beetje achter qua livesetsquote:Op woensdag 22 september 2010 11:21 schreef haakon het volgende:
Oh en Remco, heb je de liveset van PP bij Mysteryland gehoord ?
Ik vind em fijn
download em (thuis maar) als je em wilt luisterenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik loop een beetje achter qua livesets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef haakon het volgende:
[..]
download em (thuis maar) als je em wilt luisterenik heb net alle sets van IQ gehad, nu op naar Defqon.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarna nog 10 Years, Decibel, Mysteryland en Q-Base... en voordat ik dat heb geluisterd, zijn die van Fusion er ook al wel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Leuk maar kun je het daar van betalen dan, hoeveel KM moet je per dag maken + afschrijving en die prut?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe,
Als ik straks een rijbewijs en auto heb krijg ik me een shitload aan reiskosten uitgekeerd
Nu 190 euro (macht aan gratis OV) Dan 390
Maak er iets moois vanquote:
Dan 60 km/dag en met een goedkoop autootje lijkt het me de moeite welquote:Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leuk maar kun je het daar van betalen dan, hoeveel KM moet je per dag maken + afschrijving en die prut?
Ik vroeg me al af waar overheidsgeld heen gaatquote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe,
Als ik straks een rijbewijs en auto heb krijg ik me een shitload aan reiskosten uitgekeerd
Nu 190 euro (macht aan gratis OV) Dan 390
Nou, de lonen zijn laag. Dit soort dingen compenseren dat weer.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar overheidsgeld heen gaat
Hoezo, de lonen zijn laag? Wie bepaalt datquote:Op woensdag 22 september 2010 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, de lonen zijn laag. Dit soort dingen compenseren dat weer.
Als je echt geld wilt verdienen, the big bucks, zit je bij de overheid niet goedquote:Op woensdag 22 september 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo, de lonen zijn laag? Wie bepaalt dat
Bij de bieb ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je echt geld wilt verdienen, the big bucks, zit je bij de overheid niet goed
Croissants + Vifit Light Aardbeiquote:
Reinerink visquote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zaten me een godsgruwelijke boel graten in de vis
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Croissants + Vifit Light Aardbei!
[..]
Reinerink vis?
Nee dus, reinerink staat op dinsdag altijd voor het gemeentehuis tijdens de markt.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou zomaar kunnen
Staat nu voor de plus in Tubbergen.
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
@ haakon: Quake Dance 2010 aangekondigd
http://partyflock.nl/party/187824:Quake_dance_2010.html
Ik doe lekker chill vandaag, ben net pas aan het ontbijtenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe is het? op deze heerlijk zonnige woensdag
* ReMcOrE is voor de 5e keer aanwezigquote:
dat is wel heel chill jahquote:Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik doe lekker chill vandaag, ben net pas aan het ontbijten
wat voor schoenen? en ze zijn echtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik heb wel m'n schoenen opgehaald
Line up is leeg en het is bij Lucky, kan me er weinig bij voorstellen, maar leuk feest dusquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcO is voor de 5e keer aanwezig
check de vorige 4 Qauke Dance edities maar: http://partyflock.nl/organization/2649/archive.html#archivequote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Line up is leeg en het is bij Lucky, kan me er weinig bij voorstellen, maar leuk feest dus?
Ga eens heel snel met je opracht beginnenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog maar weinig gedaanWat eigenlijk slecht is, want ik moet nog een opdracht van strafrecht maken...
Maar, ik heb wel m'n schoenen opgehaald
Er komt niemand draaien. Iedereen moet maar in zn handjes klappen en met de voetjes stampen voor de beat.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Line up is leeg en het is bij Lucky, kan me er weinig bij voorstellen, maar leuk feest dus?
Lucky weet sowieso met die hardstyle feestjes er wel iets moois van te makenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
check de vorige 4 Qauke Dance edities maar: http://partyflock.nl/organization/2649/archive.html#archive
en Lucky is gewoon een prima tent, met gruwelijk goed geluid![]()
Mijn Christianquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor schoenen? en ze zijn echtjah?
Ik ga al bezigquote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga eens heel snel met je opracht beginnenNU!
Lol.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er komt niemand draaien. Iedereen moet maar in zn handjes klappen en met de voetjes stampen voor de beat.
Oke, ken het alleen maar van die te jonge/kleine meisjesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en Lucky is gewoon een prima tent, met gruwelijk goed geluid![]()
en dat voor 'slechts' ¤ 15quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er komt niemand draaien. Iedereen moet maar in zn handjes klappen en met de voetjes stampen voor de beat.
zeker wel, vrijdag weer party machenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Lucky weet sowieso met die hardstyle feestjes er wel iets moois van te maken
foto's?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ChristianLouboutins
. Er moest een nieuw hakje onder en de leren zool heb ik laten vervangen door een rubberen, dat gaat langer mee en is niet zo glad
dat is met name op de zaterdagavond, dit soort feestjes zijn altijd op vrijdagavond... en de leeftijdsgrens is dan 18+ i.p.v. 16+quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ken het alleen maar van die te jonge/kleine meisjes.
eindelijk een beetje goed weer na al die regen en andere druilerige dagenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe is het? op deze heerlijk zonnige woensdag
Doe maar googlen: Christian Louboutin Ronaldo pumps, het eerste plaatje wat je ziet, alleen zijn die van mij matzwartquote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's?
[..]
dat is met name op de zaterdagavond, dit soort feestjes zijn altijd op vrijdagavond... en de leeftijdsgrens is dan 18+ i.p.v. 16+
zo he?! daar kun jij op lopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar googlen: Christian Louboutin Ronaldo pumps
Op de volgende meet doe ik ze wel aanquote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
respectwil je er wel eens op zien paraderen
Ah oke, veel plezier enzulksquote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is met name op de zaterdagavond, dit soort feestjes zijn altijd op vrijdagavond... en de leeftijdsgrens is dan 18+ i.p.v. 16+
Had je op de vorige toch ook?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de volgende meet doe ik ze wel aan
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de volgende meet doe ik ze wel aan
dankuquote:
toen was ik er nietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had je op de vorige toch ook?
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had je op de vorige toch ook?
Inddquote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeus, ist nog maar net 2 uur geweest? Voelt als 5 uur
Schop ze in elkaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Mdrop het volgende:
Vrouwelijk managers waarvan de computer niet werkt!
Dan verdedig je je gewoon met het argument dat het een zure, zeikende kut is?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan kan ik mn stage wel schudden gok ik.
heb je, toen je kwam repareren, niet gezegd; voor wat hoort wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Mdrop het volgende:
Vrouwelijk managers waarvan de computer niet werkt!
Waarop zij zegt: je krijgt toch loon?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je, toen je kwam repareren, niet gezegd; voor wat hoort wat?
Dat is wel een erg goed argument jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan verdedig je je gewoon met het argument dat het een zure, zeikende kut is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een erg goed argument ja
oei, daar had ik ff niet aan gedachtquote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarop zij zegt: je krijgt toch loon?
Mdrop:
Wat een taalgebruikquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan verdedig je je gewoon met het argument dat het een zure, zeikende kut is?
Ehm nee dankje, dan weet je genoeg denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je, toen je kwam repareren, niet gezegd; voor wat hoort wat?
ja, nuff saidquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm nee dankje, dan weet je genoeg denk ik.
vertel...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan het op 2 manieren opvatten
en dat 2e denk jij zomaar over Martijn?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1) lelijke vrouw
2) hij valt niet op vrouwen
Ik ken 'm niet? Kan toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat 2e denk jij zomaar over Martijn?
Ah zo, daar had ik nog niet eens bij nagedacht, maar ze is niet echt lelijk maar vooral 60 qua leeftijd en 60 qua overgewichtquote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
1) lelijke vrouw
2) hij valt niet op vrouwen
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah zo, daar had ik nog niet eens bij nagedacht, maar ze is niet echt lelijk maar vooral 60 qua leeftijd en 60 qua overgewicht.
Nog 63 minuten hierquote:Op woensdag 22 september 2010 15:11 schreef haakon het volgende:
bleeeeeeeeeghhhhhhhhhhh ik wil naar huis
Joaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed zorest van de (woens)dag chillen?
dat heb je dan ook wel verdiendquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat'n weertje hey
Heb net op 't balkonnetje in de zon gezeten, boekje lezen, peukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |