Ik heb wel gelijk, maar de rest moet natuurlijk politiek correct antwoorden anders zitten ze dadelijk in hetzelfde verstoten hoekje. Weet je wat? Dat hoekje is prima in m'n eentjequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt gewoon zitten janken dat je geen gelijk hebt
Verhuis naar Roggelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik voor hetzelfde geld of iets meer ergens buiten op een boerderij kon wonen deed ik dat heur.
Vlakbij Duitslandquote:
Kan je dan niet beter in Nieuweschans gaan wonen? én vlakbij Duitsland én vlakbij Zwedenquote:
Wel lief hoe je het voor jezelf steeds goed praatquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk, maar de rest moet natuurlijk politiek correct antwoorden anders zitten ze dadelijk in hetzelfde verstoten hoekje. Weet je wat? Dat hoekje is prima in m'n eentje.
Oké.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Eehm, blijf maar even weg van Twitter. Gaat even he-le-maal mis daar
.
is het gevaarlijk?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
.
We. Don't. Care.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
.
Ja, je kan zoveel willen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef r8ality het volgende:
Ik wil een werkloze vriendin zonder kapsones. Of eentje die wel werkt maar accepteert dat ik dan werkloos ben
.
valt wel mee, het kan geen kwaad...bij mouseover retweet je die meldingen...wel ernstig dat er zo'n lek zit in de url parser...dan heb je als ontwikkelaar zitten slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
verse nootjes van de markt omnomnom! Was vergeten hoe lekkah die zijn!
kwijl!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb supermix gekozen, met hazel, cashew, pecan, pistache en amandel
Nee dat is het probleemquote:
Om niks, ik moet toch m'n dag doorkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |