abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86668321
De gelukkigste ouders en kinderen wonen in Nederland

quote:
Nederlandse ouders hebben ook geen enkele reden om aan faalangst te lijden: onze kinderen zijn de gelukkigste kinderen van de wereld. Keer op keer stijgt Nederlandse jeugd naar de top van het internationale geluksklassement. In 2007 prijkten Nederlandse kinderen bovenaan een diepgravende studie van de Verenigde Naties en dit resultaat is inmiddels bevestigd door andere studies, zoals vorig jaar door een onderzoek van de universiteit van het Engelse York.

Waarom zijn Nederlandse kinderen zo gelukkig? Omdat Nederland hoog scoort op objectief meetbare punten als inkomen per hoofd van de bevolking, onderwijsniveau en gezondheid. Nederlandse kinderen zijn zelfs het gezondst van de wereld. Ook op subjectieve meetpunten, zoals het persoonlijk gevoel van welbevinden, scoren we hoog.

Nederlandse jongeren onderscheiden zich van leeftijdgenoten uit andere landen door hun besef dat de toekomst in hun eigen hand ligt. Ze kunnen kiezen uit een scala aan opleidingen die in de meeste gevallen kans geven op een baan. Op allerlei niveaus worden kinderen aangemoedigd te participeren, hun mening te geven en zelfstandig te kiezen.
http://www.trouw.nl/opini(...)n_in_Nederland_.html

We hebben geen enkele reden om te klagen....nergens is het beter als in Nederland. w/

Sluit Fok! maar af, want geen enkele reden om te roepen/replyen hoe slecht het hier wel niet gaat of dat het slecht gaat met Nederland....we zijn de gelukkigste mensen op heel de wereld!
pi_86668408
Zeuren hoort ook wel een beetje bij onze cultuur denk ik.
Helaas beseffen we lang niet vaak genoeg hoe goed we het hier eigenlijk hebben.

Laat onze kinderen maar verplicht een maand in Somalie vrijwilligerswerk doen. Dat zal vast wel een indruk achterlaten waardoor ze later de dingen meer kunnen waarderen
pi_86668437
Zelden zo'n hoop uit de duim gezogen bullshit in zo'n klein bericht gezien zeg. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86668696
Ik ben geen kind, en ook geen ouder. Dus :(
pi_86669133
Linkse propaganda dit weer. :r
o_0
pi_86669261
quote:
Nederlandse jongeren onderscheiden zich van leeftijdgenoten uit andere landen door hun besef dat de toekomst in hun eigen hand ligt. Ze kunnen kiezen uit een scala aan opleidingen die in de meeste gevallen kans geven op een baan. Op allerlei niveaus worden kinderen aangemoedigd te participeren, hun mening te geven en zelfstandig te kiezen.
Keuzestress is niet echt welzijn bevorderend...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_86669384
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef Roellie80 het volgende:

Laat onze kinderen maar verplicht een maand in Somalie vrijwilligerswerk doen. Dat zal vast wel een indruk achterlaten waardoor ze later de dingen meer kunnen waarderen
Idd ! _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:07:54 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86669517
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef stress_waves het volgende:
Want jij bent rechts en diep ongelukkig? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:09:56 #9
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86669581
quote:
Waarom? Niet iedereen loopt gelukkig met zo'n hangbakkes op straat, dan zouden we pas een klote maatschappij hebben.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86670108
quote:
Jij geloof enkel dat wat de Telegraaf/Spits/Elsevier publiceert?
Lekker droomwereldje moet jij dan wel niet hebben :z
pi_86671124
quote:
Trouw is niet links, de VN zijn niet links en de universiteit van York is niet links.
pi_86673870
haha "de gelukkigste kinderen van de wereld"
ja hoor :')
pi_86674376
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:26 schreef kopjesuiker het volgende:
In jou geval kan ik de twijfels voorstellen
pi_86676133
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Trouw is niet links, de VN zijn niet links en de universiteit van York is niet links.
Grappig dat bij een zeer positief bericht er nog mensen zijn die de schuld weten te geven aan politieke stromingen....dan moet je toch wel heel ongelukkig zijn.
pi_86676419
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:26 schreef kopjesuiker het volgende:
Oh gelukkig. Toch nog iemand die moet janken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86697338
Net 1 week geleden in het nieuws: Veel meer kinderen in therapie. Werkt snel, die therapie, binnen 'n week al succes!
  woensdag 22 september 2010 @ 08:20:51 #17
3542 Gia
User under construction
pi_86700346
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef Roellie80 het volgende:
Dat moet ook wel om dat gelukslevel te behouden!
quote:
Waardoor er gestreefd wordt naar nog gelukkiger zijn.
quote:
Helemaal waar. Kinderen zijn tegenwoordig niet gauw meer tevreden. Maar ik denk dat veel ouders ze ook wel erg verwennen, waardoor ze menen bepaalde rechten te hebben.
Worden ze 18, verdienen ze met een bijbaantje, hebben daarnaast een studiebeurs, maar vinden dat pa en ma zichzelf maar in de armoede moeten storten om de boeken, huur/gas/water en licht van de studentenflat, collegeld én zorgpremie van kindlief te betalen. Oh, ja, en ook nog graag de rijlessen dokken, pa!!

Want anders ben ik niet gelukkig.!

Wat heb ik arme, ongelukkige kindjes. O-)
pi_86706936
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:20 schreef Gia het volgende:

Kinderen zijn tegenwoordig niet gauw meer tevreden.
Juist wel...we hebben de gelukkigste kinderen (en ouders) van heel de wereld!
Tevredenheid troef in Nederland!
  woensdag 22 september 2010 @ 12:52:05 #19
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_86707568
Ze kunnen kiezen uit een scala aan opleidingen die in de meeste gevallen kans geven op een baan.

Wait what?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')