5.54 million viewers, weer een nieuw all time lowquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Event_episodes#Season_1_.282010.29
Ik schrok welquote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Toen ik haar die kamer binnen zag lopen dacht ik: "nu ga ik me kapot schrikken".
Krijg je dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boe. Maar nu ben ik toch benieuwd. Waarom waren ze zo?President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef pberends het volgende:
Ik gok, dat ze als levensbron gebruikt worden voor de oude man die je eerder in de serie zag, experimenten met het niet ouder worden oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boe. Maar nu ben ik toch benieuwd. Waarom waren ze zo?
Ik had eerst ook kloons verwacht, had ook veel minder belachelijk geweest.
Vertel even wat je zietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Symer het volgende:
Net gezien, WTF was dat?![]()
Ik zie dat de kijkcijfers ook al gehalveerd zijn.
Als ik dit zinkende schip niet al verlaten had was dit een mooi moment geweest.
Wat interessant....quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik gok, dat ze als levensbron gebruikt worden voor de oude man die je eerder in de serie zag, experimenten met het niet ouder worden oid.
Ik had eerst ook kloons verwacht, had ook veel minder belachelijk geweest.
op dat filmpje wat ze van hem hadden (bij dat gebouw) zag je hem niet full-front, alleen van de zijkant, dus ik denk dat sterling twijfelde of hij hem ergens van kende....quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Henno het volgende:
Hey maar die Thomas he, hoe kwam hij in en uit dat ziekenhuis zonder herkend te worden van dat eerdere gebouw-akkefietje?
Ze hebben nu al een hoop recht te breien
Het is gewoon compleet belachelijk lachwekkend. Geen fout ofzo, maar gewoon uitermate hilarisch slecht.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Wat is het probleem dan precies van die laatste 30 sec? Ik kijk de meeste series nogal "luchtig" en foutjes en dergelijke vallen me dan ook niet of nauwelijks op (of ik wil ze gewoon niet zien/weten)
Het evenement is dat er geen tweede seizoen komt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met kijken. Weten ze eindelijk wie het zijn en wat het evenement is? Graag even voor me verklappen ik ga het toch niet meer kijken.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Blaxje het volgende:
Misschien is The Event wel het cancelen van een tweede seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |