Daar zat ook weer een tenenkrommend slecht stukje in als ze die gewonde man gaan redden. Er viel een pilaar om en dan ze gaan er overdreven overheen klimmen terwijl je duidelijk kon zien dat ze er makkelijk omheen konden lopen. Zulke dingen zitten helaas veel te veel in The Event, verhaal is interessant maar uitwerking is erg matig.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens wel een toffe scene in 1 shot (voor zover ik kon zien) toen Simon uit het gebouw probeerde te ontsnappen
Eens. Ik hoop nog steeds (tegen beter weten in) dat het terugkomtquote:
Ik vond het wel een leuke scene.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:
Oké, tot het einde van de aflevering vond ik hem spannend.
Maar bij dat einde, heeft de serie alle serieusheid keihard verspeeld![]()
![]()
![]()
Dit kunnen ze gewoon niet menen![]()
![]()
Het was belachelijk slechtquote:
De serie was enkele episodes terug al van 'n zeer bedenkelijk niveau. Ik verwacht er dan ook niets meer van en neem het totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het was belachelijk slecht![]()
Ik wist niet of ik keihard moest lachen, of heel hard moest huilen, hoe je geloofwaardigheid te verliezen in 30 seconden![]()
Ik raad iedereen aan die met de serie gestopt is de laatste minuut van de laatste aflevering te kijken, je lacht je dood
Dat dusquote:
Toen ik haar die kamer binnen zag lopen dacht ik: "nu ga ik me kapot schrikken".quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:
Oké, tot het einde van de aflevering vond ik hem spannend.
Maar bij dat einde, heeft de serie alle serieusheid keihard verspeeld![]()
![]()
![]()
Dit kunnen ze gewoon niet menen![]()
![]()
Check gewoon de laatste 30 seconden van de aflevering....quote:Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef Symer het volgende:
Ik volg de serie al een tijdje niet meer, maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |