quote:
Ik vind het juist wel tof klinken, die band.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik ben een van de weinige niet Giel haters hier![]()
Maar die bandjes van m...
Zoooooo kansloos![]()
Ow ja, de OP is trouwens echt cool gemaakt, en ik ga straks es op het forum en zo neuzen, ik zag vorige week pas dat dat ding in de OP echt aangeeft wat dr op is
Het grootste nadeel van Giel is dat ie ALLES goed vindt (ook al is het zwaar kut) en ook haast alleen maar positieve reacties van luisteraars voorleest. Dan geloof ik je als dj echt niet meer. Maar goed, dat heeft ie zelf toch niet door.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof klinken, die band.
Al hoor ik wel dat ze zichzelf ook wat overrated vinden.
Maar soms heeft Giel van die bands die echt dramatisch zijn, zoals die herrie van een week of 2 terug en af en toe slechte rapnegerts...
+10quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik vind dit echt zeldzaam slecht...
ROFL!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar wat ik zeldzaam goed vind is deze:
Ik was al fan van ze vanwege de tredmill vid, maar ze hebben zichzelf echt overtroffen !
Het is een ongeschreven regel dat je altijd positief bent. Maar je hebt een verschil tussen positief en positief in de Giel variantquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van Giel is dat ie ALLES goed vindt (ook al is het zwaar kut) en ook haast alleen maar positieve reacties van luisteraars voorleest. Dan geloof ik je als dj echt niet meer. Maar goed, dat heeft ie zelf toch niet door.
Hoe zit 't eigenlijk met beoordeling/begeleiding van dj's? Iemand die daar wat van af weet?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef -Hans- het volgende:
Tandarts ook weer overleefd. WaterstadFM staat hier aan. Te gekke zender. Veel classics. Nu de stones.
Soms, maar vaak lacht ie die dan weg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Giel somt ook wel ns negatieve reacties op toch?
Meestal zegt ie er iets achteraan van "Dat kan ook natuurlijk"... Ben het wel met je eens dat ie geregeld te positief is trouwens. Als iets vals is dan komt dat door het tijdstip haha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms, maar vaak lacht ie die dan weg.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meestal zegt ie er iets achteraan van "Dat kan ook natuurlijk"... Ben het wel met je eens dat ie geregeld te positief is trouwens. Als iets vals is dan komt dat door het tijdstip haha.
Nou, dat was psies wat ik net dachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nada Surf. Dat heb ik toen vreselijk onderschat denk ik, want eigenlijk is Popular gewoon een heule dikke plaat.
Joehoe Hans!quote:
Gemist ! Tsja, luister nog steeds naar WaterstadFM. Was trouwens wel mijn favo Queen track. De power waarmee Freddie het zingt. Geweldig!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |