ik vind se06 ook nog niet zo denderend eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:23 schreef Stefan het volgende:
Hmmm, het wordt wel steeds flauwer en eigenlijk een herhaling van wat we al hebben gezien. Hij mag dit seizoen eindelijk wel eens zn vrouw ontmoeten.
season 5 vond ik ook minder, maar ik heb ze laatste weer achter elkaar gekeken en dan zijn ze toch niet zo slecht als dat ik in mijn gedachten had.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik vind se06 ook nog niet zo denderend eigenlijk
Kan niet, dan klopt de naam van de serie niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:25 schreef Stefan het volgende:
We hebben gewoon alles al gezien. Ze willen nu Lilly en Marshal een baby geven maar het wordt ook tijd dat Ted zn vrouw ontmoet en dat we daar de verhalen omheen zien.
Kan wel. Dan wordt de betekenis van de zin How I Met Your Mother alleen minder letterlijk ontmoeten, maar meer leren kennen. Kan prima.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kan niet, dan klopt de naam van de serie niet meer.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
Dochter Mosby is trouwens intussen een lekker ding
Dat klopte bij The Nanny ook niet meer toen ze met dr baas trouwde.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kan niet, dan klopt de naam van de serie niet meer.
Ola, ¿Que tal?quote:
Friends was op een gegeven moment ook meer Lovers en Married Couples.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Kan wel. Dan wordt de betekenis van de zin How I Met Your Mother alleen minder letterlijk ontmoeten, maar meer leren kennen. Kan prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |