abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 00:49:24 #91
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_86886701
Hey iedereen, ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen?
Foundation breng ik nu aan met mijn (ring)vingers. Maar ik vroeg mij af of het effect mooier is als je foundation aanbrengt met een kwast? ( zo'n platte kwast of een stippling brush).
En welke settingpowder/loose/transparant powder van welk merk raden jullie mij aan?
pi_86889931
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef bellabeauti het volgende:
Hey iedereen, ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen?
Foundation breng ik nu aan met mijn (ring)vingers. Maar ik vroeg mij af of het effect mooier is als je foundation aanbrengt met een kwast? ( zo'n platte kwast of een stippling brush).
En welke settingpowder/loose/transparant powder van welk merk raden jullie mij aan?
Platte foundation kwast raad ik je sowieso niet aan krijg je gauw strepen van dus moet je alsnog met een sponsje er na over heen.

Duo Fiber (Stippling brush) is zeker een topper
Ligt ook aan het merk wat je gebruikt

Make-up studio heeft opzich wel goede losse poeder
en MAC
Every Day Minerals (EDM)
(Zijn wel meerdere merken)
pi_86889950
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Daar ben ik wel eens bij de DM geweest geloof ik... Binnenkort weer een tripje DLD maken, al ga ik dan wel naar een andere plaats dan Nordhorn, want dat is hier wat uit de buurt ;)
Het zit in de Marktkauf (marktkauf supermarkt) zelf
Maar voor dat kleine beetje raad ik je echt niet aan om helemaal naar de marktkauf te gaan aan producten die ze daar verkopen..
Dat zou een tegenvaller zijn als je speciaal voor Wet 'n Wild daar naar toe gaat
  maandag 27 september 2010 @ 09:33:13 #94
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86890759
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed zwart kohl-potlood. Ik heb al verschillende merken geprobeerd (wel alleen de wat goedkopere van Hema, Etos etc.) maar elke keer hoopt het zich op in mijn binnenste ooghoek (dan zit daar een hele kohl-vlek) en blijft het dus niet zo goed zitten. Weet iemand een oogpotlood die niet naar binnen 'kruipt'?
  maandag 27 september 2010 @ 09:57:11 #95
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86891311
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:57 schreef Assiej het volgende:

[..]

Het zit in de Marktkauf (marktkauf supermarkt) zelf
Maar voor dat kleine beetje raad ik je echt niet aan om helemaal naar de marktkauf te gaan aan producten die ze daar verkopen..
Dat zou een tegenvaller zijn als je speciaal voor Wet 'n Wild daar naar toe gaat
Nou, ik heb naast een (kleine) make-up fetish ook een (grote) nagellakfetish ;)
Dus ik ga vooral naar DLD om P2 te halen etc. Dus als ik dan wet 'n wild tegenkom, is dat mooi meegenomen!
Don't come closer, I might hurt you
pi_86891419
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef morgane het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed zwart kohl-potlood. Ik heb al verschillende merken geprobeerd (wel alleen de wat goedkopere van Hema, Etos etc.) maar elke keer hoopt het zich op in mijn binnenste ooghoek (dan zit daar een hele kohl-vlek) en blijft het dus niet zo goed zitten. Weet iemand een oogpotlood die niet naar binnen 'kruipt'?
Je kunt het 'zetten' met een zwarte oogschaduw dan heb je meer kans dat het beter blijft zitten

Bourjois Contour en Kohl is opzich wel fijn vind ik zelf
pi_86891444
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nou, ik heb naast een (kleine) make-up fetish ook een (grote) nagellakfetish ;)
Dus ik ga vooral naar DLD om P2 te halen etc. Dus als ik dan wet 'n wild tegenkom, is dat mooi meegenomen!
Ooh ik dacht dat je misschien alleen voor wet 'n wild naar de marktkauf wou :)

Nou ben benieuwd wat je allemaal koopt voor je collectie :9
pi_86891457
http://www.youtube.com/user/AssiieJj/

Voor de spam :+

en voor mensen die mijn tutorials willen zien....
  maandag 27 september 2010 @ 10:08:41 #99
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86891594
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:01 schreef Assiej het volgende:

[..]

Je kunt het 'zetten' met een zwarte oogschaduw dan heb je meer kans dat het beter blijft zitten

Bourjois Contour en Kohl is opzich wel fijn vind ik zelf
Hoe bedoel je 'zetten' met zwarte oogschaduw? Ik weet eigenlijk nog helemaal niks van make-up :@
pi_86892101
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef morgane het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'zetten' met zwarte oogschaduw? Ik weet eigenlijk nog helemaal niks van make-up :@
Men pakt een oogpotlood
Men smeert deze op de waterlijn
Vervolgens pakt men een oogschaduw in diezelfde kleur
en zet hem over dat oogpotlood
(kan bij sommige personen irriteren omdat er poeder bij het oog komt)

Zoals ik al eerder zei
Creme producten ALTIJD zetten met een poeder
(dus oogschaduw er b.v. overheen doen zodat het vast 'gezet' wordt)
  FOK!fossiel maandag 27 september 2010 @ 10:41:13 #101
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86892440
Wat is het meest geschikt om creme-oogschaduw mee op te brengen?

Ik heb van Make-up Forever een creme oogschaduw waar ik erg blij mee ben, is namelijk waterproof en creast helemaal niet. Maar als ik het op mijn kwast probeer te krijgen om op te brengen heb ik het idee dat ik de creme voornamelijk een beetje heen en weer duw in het potje in plaats van het goed op m'n kwast te krijgen.
Alternatief zou zijn met m'n vingers, maar dat is zo'n geknoei...
Chick on a mission
pi_86892512
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef Keroppi het volgende:
Wat is het meest geschikt om creme-oogschaduw mee op te brengen?

Ik heb van Make-up Forever een creme oogschaduw waar ik erg blij mee ben, is namelijk waterproof en creast helemaal niet. Maar als ik het op mijn kwast probeer te krijgen om op te brengen heb ik het idee dat ik de creme voornamelijk een beetje heen en weer duw in het potje in plaats van het goed op m'n kwast te krijgen.
Alternatief zou zijn met m'n vingers, maar dat is zo'n geknoei...
Marter haar Kwast of een synthetische/kunstoffen is het beste maar je kunt ook een kwast gebruiken met echte haren als je je vingers niet wilt gebruiken alleen moet je na gebruik die kwast schoonmaken (sowieso bij kwasten maar bij echt haar is het helemaal belangrijk als je creme producten gebruikt)
  maandag 27 september 2010 @ 11:43:53 #103
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86894258
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef Assiej het volgende:

[..]

Men pakt een oogpotlood
Men smeert deze op de waterlijn
Vervolgens pakt men een oogschaduw in diezelfde kleur
en zet hem over dat oogpotlood
(kan bij sommige personen irriteren omdat er poeder bij het oog komt)

Zoals ik al eerder zei
Creme producten ALTIJD zetten met een poeder
(dus oogschaduw er b.v. overheen doen zodat het vast 'gezet' wordt)
Ah ik snap ´m, dank je!
Heb er trouwens ook nog steeds moeite mee om een lijntje op mn bovenste ooglid te zetten...wat is de truc? Ogen dicht of open?
pi_86898447
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef morgane het volgende:

[..]

Ah ik snap ´m, dank je!
Heb er trouwens ook nog steeds moeite mee om een lijntje op mn bovenste ooglid te zetten...wat is de truc? Ogen dicht of open?
Je kunt het potlood op je waterlijn zetten, oog dicht doen en heen en weer gaan (pas op dat je de oogbol niet raakt)

of je plaatst een vinger dicht aan de wimperrand (vanaf boven) en je trekt hem naar de wenkbrauw toe
dan kun je niet knipperen alleen krijg je wel snel water ogen dus af en toe even knipperen mag best en dan neem je de houding weer aan en ga je weer verder
  maandag 27 september 2010 @ 13:55:22 #105
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86898558
Bedankt voor de tips, ik ga oefenen :)
pi_86908398
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:55 schreef morgane het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga oefenen :)
Succes! En graag gedaan :)
pi_86912335
Ik heb vandaag ook even make up gescoord van Sephora. O+ Bij de V&D op Hoog Catharijne waren ze echt niet tof, de schappen werden niet aangevuld. Er stonden alleen van die bakjes met van alles erin geflikkerd. Ik heb echt eeuwen gezocht om een primer te vinden wat geen tester was en dus ook niet halfleeg was. :') Maar ze hadden ook van die tasjes met crème en dergelijken voor je gezicht voor 10 euro. Vond ik best een toffe actie. Heb het vandaag niet meegenomen, maar zit te twijfelen of ik het morgen zal halen. Heeft Sephora goede crèmepjes enzo?
pi_86912456
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb vandaag ook even make up gescoord van Sephora. O+ Bij de V&D op Hoog Catharijne waren ze echt niet tof, de schappen werden niet aangevuld. Er stonden alleen van die bakjes met van alles erin geflikkerd. Ik heb echt eeuwen gezocht om een primer te vinden wat geen tester was en dus ook niet halfleeg was. :') Maar ze hadden ook van die tasjes met crème en dergelijken voor je gezicht voor 10 euro. Vond ik best een toffe actie. Heb het vandaag niet meegenomen, maar zit te twijfelen of ik het morgen zal halen. Heeft Sephora goede crèmepjes enzo?
loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86912647
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef princess-a het volgende:

[..]

loopt die 3 voor 10 actie bij Sephora nu nog dan?
Ik ben vandaag geweest, dus ja. :P
pi_86912790
Enig idee tot wanneer die loopt?
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86912899
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Swietje het volgende:
Enig idee tot wanneer die loopt?
Tot en met 10 oktober.
All good things are wild and free.
pi_86913000
Damn nu baal ik dat ik niet in de buurt ben-woon van de Sephora ;(
pi_86913030
Oooh dan heb ik nog een ruime kans om er heen te gaan *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86913469
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tot en met 10 oktober.
shit, dan ga ik weer falen :') Ik kom vrijdag bij de Sephora, maar ga mss eerder nog even reizen dan om alles wat ik gekocht heb, nog een keer te kopen *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86913847
Heb ook gefaald bij Sephora, zat ook te twijfelen over die 5 en 10 euro zakjes. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86918156
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tot en met 10 oktober.
zo lang nog!
was dat alleen bij de v&d winkels of ook in de andere stores?
niet dat we er een in adam hebben :')
pi_86919653
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef Assiej het volgende:
Damn nu baal ik dat ik niet in de buurt ben-woon van de Sephora ;(
Ik wil best wat voor je halen en opsturen, wil zelf namelijk heel graag nog de zwarte eyeliner maar wil er niet nog 2 dingen bij hoeven zoeken :')
pi_86919681
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef Tamashii het volgende:
Heb ook gefaald bij Sephora, zat ook te twijfelen over die 5 en 10 euro zakjes. :9
Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?
pi_86919841
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Die heb ik helemaal niet gezien in Groningen? Hoe zien ze eruit?
Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.

De tasjes wogen niks dus toen geloofde ik het "twv 50 euro" gedeelte niet meer :P
pi_86920937
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:

[..]

Jawel, zwart met witte papieren tasjes. Staan op de scheiding tussen de winkel en het normale gangpad naar la place. En dan aan de kassa kant. Daar stonden ze vrijdag tenminste.

De tasjes wogen niks dus toen geloofde ik het "twv 50 euro" gedeelte niet meer :P
En je kon niet zien wat erin zat :o? Da's dan weer jammer..

Wat voor soort producten zitten erin?

Maar ik ga kijken volgende keer :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')