Woah!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal 84,60 nu 20 euro.
In Groningen vullen ze het gewoon constant aan, dus dat is op elk tijdstip de moeite waard. Ik weet niet precies hoe het in andere steden is..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Woah!!!!!![]()
Ik ga zaterdag eens naar de Sephora... eerder geen tijd![]()
Iemand een idee of het dan nog de moeite is?
Dan doe je dat eens op een rustig moment en laat je je adviseren, en neem je nu een mascara/oogpotlood of eyeliner/oogschaduw bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Swietje het volgende:
Hmm. Goed idee. Maar ik weet helemaal niet wat voor foundation ofzo ik nodig heb enzo..
Heelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil ook smashbox primer, in utrecht kon ik niks vinden bij Sephora hele tijd terug (lees ; jaar )quote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben benieuwd, of het echt zoveel verschil geeft...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 'm nog niet geprobeerd icm make-up maar het is op zich wel fijn spul.
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben benieuwd, of het echt zoveel verschil geeft...
Ik had zelf voor mijn eigen prive die van Gosh
maar tijdens het 'inmasseren' ontstonden er allemaal rare opkroppingen (het rolde weer op leek het wel)
paars met lichtroze en zwart zou mooi zijn, als je een wat fellere look wilquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Daniane het volgende:
Heee, k heb n vraag!
Met welke kleur oogschaduw vallen mijn ogen heel erg op? Ik heb het nml. nog niet gevonden.![]()
Dit is mijn oogkleur:
[ afbeelding ]
Let asjeblieft niet op de klonterwimpers.oude foto.
alvast bedankt.
De bodyshop schijnt ook goede primers te hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhm dat is bij deze sowieso niet hoor!
Je hebt blauwe ogen maar zoals hier ook al vermeld is kun je kijken naar de kleurencirkel en welke tegenover de blauwe staat, de complimentaire kleur van blauw is oranje..quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Daniane het volgende:
Heee, k heb n vraag!
Met welke kleur oogschaduw vallen mijn ogen heel erg op? Ik heb het nml. nog niet gevonden.![]()
Dit is mijn oogkleur:
[ afbeelding ]
Let asjeblieft niet op de klonterwimpers.oude foto.
alvast bedankt.
Nee, ik gebruik sowieso nooit foundationquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
De bodyshop schijnt ook goede primers te hebben
die eens gaan bekijken gezien ik geen sephora in de buurt heb en wel bodyshop
Verder had jij je sephora primer nog niet getest alsin met foundation etc.?
Hehe, dan had ik je deze primer echt niet aangeraden ...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik sowieso nooit foundationwilde dit meer voor op m'n oogleden (kan ook wel toch
?)
Waarom was je hier niet eerderquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehe, dan had ik je deze primer echt niet aangeraden ...
Die primer die jij gekocht hebt is voornamelijk voor je hele gezicht als basis voor je foundation..
Als je voor oogschaduw wou hebben had ik je liever de Too Faced Shadow Insurance laten kopen ....
Haha ik heb wel eens in andere deeltjes mee gepost maar vergeten tvp's te doen dus loop je op gegeef moment weer achterquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom was je hier niet eerder?
Maar goed, dit spul voelt wel lekkerdus voor onder concealer oid ook wel prima right?
Bedankt voor de tips!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha ik heb wel eens in andere deeltjes mee gepost maar vergeten tvp's te doen dus loop je op gegeef moment weer achter
De primer is specifiek voor het gezicht, zorgt dat de lijntjes wat minder hard in je gezicht zitten + zorgen ervoor dat de foundation er goed op blijft zitten en zacht aanvoelt en makkelijk aanbrengbaar is..
Voor concealer kan dit uiteraard ook alleen moet je oppassen dat het niet te vet word qua concealer want dan smeert het er zo weer af doordat het te vet is gaat het glijden.
Wel even met een gezichtspoeder en een kwastje over je concealer om je concealer 'vast te zetten' ..
Als het bij je ogen is wat je wilt 'concealen' dan met zo min mogelijk poeder want dan kan het weer de lijntjes accentueren
Creme producten moet je Altijd! zetten met een poeder
Je huid ook verzorgen en regelmatig van dode huidcellen ontdoen want als je dat niet doet krijg je o.a. droge stukjes / plekjes..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb zelf een hele droge huid, maar ik draag wel foundation. Is een primer dan een goed idee? Want ik heb nu voor mijn gezicht een hele goede foundation, maar toch blijf je wel een beetje zien dat ik een droge huid heb. (Ja, ik heb echt 10000en foundations geprobeerd, maar deze werkt toch het beste).
Want anders bestel ik namelijk even op de V&D site, want hier zit geen V&D meer en ik heb niet echt veel tijd om naar de dichtstbijzijnde te gaan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef princess-a het volgende:
Ik vind die primer van Sephora heeerlijkHeb echt een superzacht gezicht, make up zit goed en het eerste wat mn collega zei toen ik vanochtend op mn werk kwam was "Wat is je huid mooi mat vandaag".. Koop volgende keer 3 primers haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |