Volgens de kleurencirkel van itten zou je een kleur moeten hebben die 'tegenover' blauw zit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Daniane het volgende:
Heee, k heb n vraag!
Met welke kleur oogschaduw vallen mijn ogen heel erg op? Ik heb het nml. nog niet gevonden.![]()
Dit is mijn oogkleur:
[ afbeelding ]
Let asjeblieft niet op de klonterwimpers.oude foto.
alvast bedankt.
Bij blauw is paars erg mooi, bruintinten en goud inderdaad, met goede zwarte wimpers en eventueel een mooi zwart lijntje. Dat werkt voor mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Daniane het volgende:
Heee, k heb n vraag!
Met welke kleur oogschaduw vallen mijn ogen heel erg op? Ik heb het nml. nog niet gevonden.![]()
Dit is mijn oogkleur:
[ afbeelding ]
alvast bedankt.
Woah!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal 84,60 nu 20 euro.
In Groningen vullen ze het gewoon constant aan, dus dat is op elk tijdstip de moeite waard. Ik weet niet precies hoe het in andere steden is..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Woah!!!!!![]()
Ik ga zaterdag eens naar de Sephora... eerder geen tijd![]()
Iemand een idee of het dan nog de moeite is?
Dan doe je dat eens op een rustig moment en laat je je adviseren, en neem je nu een mascara/oogpotlood of eyeliner/oogschaduw bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Swietje het volgende:
Hmm. Goed idee. Maar ik weet helemaal niet wat voor foundation ofzo ik nodig heb enzo..
Heelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil ook smashbox primer, in utrecht kon ik niks vinden bij Sephora hele tijd terug (lees ; jaar )quote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben benieuwd, of het echt zoveel verschil geeft...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 'm nog niet geprobeerd icm make-up maar het is op zich wel fijn spul.
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben benieuwd, of het echt zoveel verschil geeft...
Ik had zelf voor mijn eigen prive die van Gosh
maar tijdens het 'inmasseren' ontstonden er allemaal rare opkroppingen (het rolde weer op leek het wel)
paars met lichtroze en zwart zou mooi zijn, als je een wat fellere look wilquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Daniane het volgende:
Heee, k heb n vraag!
Dit is mijn oogkleur:
[ afbeelding ]
alvast bedankt.
De bodyshop schijnt ook goede primers te hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhm dat is bij deze sowieso niet hoor!
Je hebt blauwe ogen maar zoals hier ook al vermeld is kun je kijken naar de kleurencirkel en welke tegenover de blauwe staat, de complimentaire kleur van blauw is oranje..quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:09 schreef Daniane het volgende:
Heee, k heb n vraag!
Dit is mijn oogkleur:
[ afbeelding ]
alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |