quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
http://www.hqhair.com/mak(...)rency=EUR&cid=941626 ?
Volgens mij is het alleen geldig voor het merk van Sephora,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:30 schreef vamperotica het volgende:
is echt alles 3 voor 10 bij Sephora, dus ook de kwasten enzo? En die too faced shadow dinges?
Kwasten doen sowieso niet mee. Alleen alle make up van het Sephora merk, zag tenminste in Groningen niets in de Sephora bakken wat niet meedeed. Too faced doet dus ook niet meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:30 schreef vamperotica het volgende:
is echt alles 3 voor 10 bij Sephora, dus ook de kwasten enzo? En die too faced shadow dinges?
Die is mooi Electroniquequote:
Waterproof make up krijg je er meestal alleen af met ook waterproof-makeup-remover.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:28 schreef Panthera1984 het volgende:
Dit is mijn eerste post hier, omdat ik eigenlijk zonder make-up ben opgegroeid. Nu had ik een meisje op bezoek die het wel gebruikte, en nu heb ik een (waterproof) mascara en een grijs oogpotlood. Hoe kan ik dat het beste weer verwijderen?
Verder wil ik weleens oogschaduw gebruiken, maar moet daar nog iets onder? hoe verwijder je dat weer goed? Welke kleuren passen bij bruine ogen? Moet je nog ergens specifiek aan denken als je een bril draagt?
Waar zijn foundation en blusher voor?
Ik voel me echt een grote newbie, maar ik hoop dat jullie graag jullie (ervaren) licht daarop willen laten schijnen.
http://www.sigmabeauty.com/ ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:37 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja... Ik geloof dat ik laatst hier een site voorbij zag komen met niet te dure fijne kwasten?
En eentje met mooie oogschaduw paletten die ook niet al te duur waren?
Dat zou echt supergaaf zijn!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens Lushious Beauty kunnen we vanavond november drie producten van Urban Decay kopen in de Nederlandse Sephora filialen, waaronder het Naked palette.
Geen idee of die t was, maar ik ga iig even rond neuzen, tnx!quote:
Ywquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen idee of die t was, maar ik ga iig even rond neuzen, tnx!
Oke dan weet je vast wel of het kleuren zijn met rood/peachy tinten erin zijn? want dat moet ik niet hebben, meer bruine kleuren met grijstinten erinquote:
Zo even uit mijn hoofd naar mijn idee niet. Misschien even googlen naar swatches/reviews? Wel fijn palette om te hebbben, neutrals en lekker makkelijk om mee te nemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef electronique het volgende:
[..]
Oke dan weet je vast wel of het kleuren zijn met rood/peachy tinten erin zijn? want dat moet ik niet hebben, meer bruine kleuren met grijstinten erin
Waarom pak je dan niet deze? Wat meer donkere tinten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef electronique het volgende:
[..]
Oke dan weet je vast wel of het kleuren zijn met rood/peachy tinten erin zijn? want dat moet ik niet hebben, meer bruine kleuren met grijstinten erin
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Zijn die NYX-paletten een beetje goed gepigmenteerd?
Omdat ik bruintinten wil, geen grijstintenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet deze? Wat meer donkere tinten.
[ afbeelding ]
Maarrrrr... ik vind dat Sephora NL haar prijzen de laatste tijd belachelijk omhoog heeft gegooid. Vergelijk de prijzen van HQhair van bijvoorbeeld Benefit maar met de prijzen in de winkel (onlangs omhoog gegaan, met lelijke stickertjes zijn ze over de oude prijs gegaan). Ik weet niet wat de verzendkosten bij HQhair zijn, maar bij 2 produkten is het volgens mij al voordeliger om online te bestellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |