Eventueel bijtekenen met potloodquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Fantastic, verkeerde haartje uit mn wenkbrauw getrokken, nu is op 1 plekje niet meer zo strak
Hmm je had een stapeltje mee moeten nemen, ik denk dat je ze voor veel geld aan ons had kunnen verpatsen, wat een mooi pallet!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Joh. Daar was ik van op de hoogte hoor
. Dat was ongeveer de enige reden waarom ik per sé naar de Sephora wilde..
Ik zie het zelf alleen met 10x vergrotende spiegel en mijn bril opquote:
Ohh dan is het nog een meevallerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zie het zelf alleen met 10x vergrotende spiegel en mijn bril op
Dus het zal voor iemand die gewoon voor me staat nauwelijks opvallen, denk ik
Ja baas, ik zal volgende keer beter oplettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgende keer dus niet met je pincet daar komen he!![]()
haha
Oh ik heb het zelf ook gehadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja baas, ik zal volgende keer beter opletten
pm!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:46 schreef progje het volgende:
hehehe ja hoor, roep maar en ik ga wel ff kijken..
Maar er lag volgens mij alleen nog heel veel enkele oogschaduw en heel veel mascara...
Dacht ik ook later aan, al ben ik er niet zo van om dingen voor een hogere prijs te gaan verkopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm je had een stapeltje mee moeten nemen, ik denk dat je ze voor veel geld aan ons had kunnen verpatsen, wat een mooi pallet!
Ga het proberen! Gister had ik ook een mooie look gemaakt met alle matte kleuren, maar helaas geen foto gemaakt. Die kleuren bleden zo mooi dat het wel leek gedaan door een make-up artist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou is het eigenlijk wel de bedoeling dat je ons een look laat zien![]()
Ben nu heel erg benieuwd!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ga het proberen! Gister had ik ook een mooie look gemaakt met alle matte kleuren, maar helaas geen foto gemaakt. Die kleuren bleden zo mooi dat het wel leek gedaan door een make-up artist.
Ik gebruik zelf deze dagcrème met wat bruiner erin:quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:44 schreef Lillyfield het volgende:
nog even een vraagje. Iemand hier tips voor een goede zelfbruiner voor het gezicht??
ik merk nu al dat ik zo witjes ben en ik krijg dan altijd van die rode vlekken onder mijn ogen alsof ik al 5 glazen alcohol gedronken heb.
dus ben nu voor deze winter op zoek naar een zelfbruiner/ goede bronzer
had er al eentje gevonden met goede reviews op makeupallay; clarins liquid bronze maar weet niet of mensen hier ervaring mee hebben aangezien ik niet 25 euro ga neerleggen voor een bronzer waar je toch ineens oranje van wordt.
Is Urban Decay eigenlijk online te krijgen (met shipping naar Nederland bedoel ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht ik ook later aan, al ben ik er niet zo van om dingen voor een hogere prijs te gaan verkopen. Maar slim zou het wel zijn geweest, want die dingen gaan volgens mij voor tientallen dollars meer dan den verkooppijs rond op eBay. Achja, m'n koffer zat toch al vol
.
Volgens mij zag ik het net langskomen op Asos.comquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Is Urban Decay eigenlijk online te krijgen (met shipping naar Nederland bedoel ik)
Ik hoor altijd hele goede verhalen over Touche Eclat van Yves Saint Laurent. Niet uit eigen ervaring aangezien ik nooit kringen onder mijn ogen heb, maar 3 van mijn 12 klasgenoten zweren er bijquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef IrCute het volgende:
Ik zit op het moment in Amerika en ik heb zelf eigenlijk niet veel make-up. Maar ik wil dus flink wat MAC gaan inkopen, heeft iemand tips voor echte must-haves van MAC?
Ik zoek voornamelijk een goede concealer, omdat ik erg donkere kringen onder mijn ogen heb en rode plekjes naast mijn neus.
Alvast bedankt!
www.hqhair.comquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Is Urban Decay eigenlijk online te krijgen (met shipping naar Nederland bedoel ik)
Hmmm zowel daar als bij asos.com is dat Naked pallet niet te verkrijgenquote:
http://www.hqhair.com/mak(...)rency=EUR&cid=941626 ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmmm zowel daar als bij asos.com is dat Naked pallet niet te verkrijgen(Op de Urban Decay site is het trouwens ook out of stock)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |