Nope zou daar weing mee te schaften hebben zal wel bekrompen dan zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious...
Statistiek, én spelling graag.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Snap zelf ook wel dat die 2 niet represantief zijn maar voor me referetiekader zijn het weing goede ervaringen
zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok. Je bent nog redelijk jong, verklaart misschien gedeeltelijk hoe je ermee omgaat. Ik durf te betwijfelen dat dat heel lang zo blijft. Over een paar jaar ga je wsl. echt wel behoefte hebben aan verandering...hou me op de hoogte, ok
Met die potten niet? Sure, maar waarom zeg je er dan over dat "je bij ze uit de buurt moet blijven"?! Doe dat dan lekker zelf, maar laat verder iedereen z'n eigen keuzes maken...quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nope zou daar weing mee te schaften hebben zal wel bekrompen dan zijn
Wtf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:15 schreef Avey het volgende:
Overigens komt (een vorm van) homofobie ook voor onder homo's zelf
Nou ja je hebt zeg maar een soort 'butch' subgroep en dan heb je de 'lipstick lesbians' enzovoort... en dat kan weleens clashenquote:
Ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja je hebt zeg maar een soort 'butch' subgroep en dan heb je de 'lipstick lesbians' enzovoort... en dat kan weleens clashen
Ja we zijn dan misschien gay maar nog steeds ook vrouwen en je weet hoe die soms kunnen zijn...
lolquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja je hebt zeg maar een soort 'butch' subgroep en dan heb je de 'lipstick lesbians' enzovoort... en dat kan weleens clashen
Ja we zijn dan misschien gay maar nog steeds ook vrouwen en je weet hoe die soms kunnen zijn...
Ik heb daar nog nooit last mee gehad hoor. Wel dat je de verschillen ziet tussen de 'potten' en 'lipsticks', maar uiteindelijk vind ik dat iedereen elkaar toch wel in hun waarde laatquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje maar het komt wel voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last mee gehad hoor. Wel dat je de verschillen ziet tussen de 'potten' en 'lipsticks', maar uiteindelijk vind ik dat iedereen elkaar toch wel in hun waarde laat. Zie weleens dat er soms aversie is tegen biseksuele meiden ivm het "gevaar" van er vandoor gaan met een man.
Wat krom, als je toch verliefd bent, ben je toch verliefd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Zie weleens dat er soms aversie is tegen biseksuele meiden ivm het "gevaar" van er vandoor gaan met een man.
Klopt, maar die meiden zijn dan bang dat de bi er uiteindelijk alsnog van doorgaat met een man om een gezin te stichten. Het voelt dan als oneerlijke concurrentie ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat krom, als je toch verliefd bent, ben je toch verliefd.
Ik vind homofoben eigenljk gewoon altijd sneu, want een gegronde onderbouwing bestaat er gewoon niet voor homofobie, inclusief al het religieuze gelul. Geldt overigens voor alle vormen van discriminatie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij heb je binnen elke subgroep van dat soort dingen. Dat ze de ander niet als "echte" beschouwen.
Maar dan kun je niet van homofobie spreken natuurlijk. Je bent niet homofoob als je alleen maar bepaald gedrag niet kan hebben. Dan ben je gewoon een beetje sneu
Waarom denk je dat ze met jou iets te schaften willen hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nope zou daar weing mee te schaften hebben zal wel bekrompen dan zijn
Bij Gay Pride is ook iedereen welkom. En laten we wel zijn, zomercarnaval is in de praktijk een hetero-etalage.quote:Op maandag 20 september 2010 22:52 schreef Misstique het volgende:
. Er staat niet bij 'dit is het Heterocarnaval' en iedereen is daar welkom.
Waar zou het dan wel om gaan? En waar gaat het om bij Gay Pride?quote:En wederom, het gaat bij dat soort feesten NIET om seksualiteit.
De Gaypride ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij Gay Pride is ook iedereen welkom. En laten we wel zijn, zomercarnaval is in de praktijk een hetero-etalage.
Bij echte nichten heb ik niet het idee dat zij acteren en/of overdrijven..quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik zelf vind het gewoon niet prettig als mensen zich nichterig gedragen. ik vind dat gedrag gewoon storend. zo overdreven en nep. en ik houdt gewoon niet van overdreven en neppe mensen.
Heb je ook een hekel aan een kiwi zonder dat je hem hoeft te eten?quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef A-noniem het volgende:
waarom niet? dat is hetzelfde als me vragen waarom ik niet van kiwi houd. nou omdat ik vind het niet lekker. en ik vind nichterig gedrag niet leuk.
Ja. Als ik me stoor aan iets of iemand en ik weet niet waarom, dan denk ik daar over na. Dat hij dat kennelijk niet doet vind ik inderdaad gek.quote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind, is dat zo gek?
En dat overdadige gedrag is typisch iets voor homo's?quote:Ik hoef niet met overdadig gepronk met iemands seksualiteit geconfronteerd te worden. Van die leernichten met opengewerkte konten die staan te tongen in de rij bij de bioscoop, get a room, laat de rest van de wereld daarbuiten.
Of moet ik dat maar gewoon accepteren?
Da's ook nog eens zo ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:31 schreef lezzer het volgende:
De Gaypride ook.
600 homo's op een boot, 3 miljoen hetero's aan de kant die er naar kijken
Oei, goede vergelijking..!quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan een kiwi zonder dat je hem hoeft te eten?
Niet echt. Als je de kiwi niet hoeft te eten is er geen probleem. Als de kiwi constant voor je neus wordt gehouden met 'KIJK IK BEN EEN KIWI' geroep, wordt het pas irritant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oei, goede vergelijking..!
Hier wringt bij mij enorm de schoen. Er wordt zo vaak gedaan (niet per se door jou, maar in het algemeen) alsof mensen de straat niet over kunnen zonder mannen in leren broeken met opengewerkte achterkanten te zien, of "relnichten" of nergens kunnen lopen zonder dat ze bij wijze van spreken neukende mannen in een hoek van de straat zien...quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet echt. Als je de kiwi niet hoeft te eten is er geen probleem. Als de kiwi constant voor je neus wordt gehouden met 'KIJK IK BEN EEN KIWI' geroep, wordt het pas irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |