Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
in principe wel, 'entertainment' kun je heel breed en/of simpel zienquote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een autoradio is al een ICE?
hmm, das wel erg simpelquote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in principe wel, 'entertainment' kun je heel breed en/of simpel zien
quote:
dat geeft zo'n rotzooiquote:
hij is half zo lang als toen in 't beginquote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind trouwens dat de OP ingekort moet
quote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
zelfs ik heb een ICE in de waggel
nee, ik blijf liever levenquote:
Toch moet ie korterquote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij is half zo lang als toen in 't begin
Vooralsnog moet je je schamenquote:
maar maar maar, Wouter deed het net ookquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooralsnog moet je je schamenDe Nederlandse taal zo verkrachten...
Wouter is onverbeterlijkquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar maar maar, Wouter deed het net ook
niet eerlijk, Wouter krijgt billenkoek en ik moet het zo maar leren?quote:Op maandag 20 september 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wouter is onverbeterlijkDie leert pas na een portie billenkoek en daar heb ik de komende weken geen tijd voor.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wouter is onverbeterlijkDie leert pas na een portie billenkoek en daar heb ik de komende weken geen tijd voor.
veel plezierquote:Op maandag 20 september 2010 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
VI kijken, fijne avond nog iedereenvoor de dames...
Kom maarquote:Op maandag 20 september 2010 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Nath mag mij ook wel billenkoek geven
quote:
Jij bent nog kneedbaarquote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet eerlijk, Wouter krijgt billenkoek en ik moet het zo maar leren?
Remco is nog een zachte jongenquote:
ik stem voorquote:
quote:
joah, lijkt me wel lachen om met z'n allen bij mekaar te zijnquote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moeten we weer eens goed vooruit plannen, zodat iedereen kan
Jaquote:Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, lijkt me wel lachen om met z'n allen bij mekaar te zijn
knuffel?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://s981.photobucket.com/home/Stropdasmeisje
Jij mag sowieso niet komen, stomme hooligan.quote:
Beste idee van de dagquote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moeten we weer eens goed vooruit plannen, zodat iedereen kan
Dat bepaal ik zelf he.quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij mag sowieso niet komen, stomme hooligan.
Dat is jou pakkie an, Kom ik klaar, zit alles in je haar, spuit ik vol net boven je hol.quote:
In je stoutste dromen mag je nog niet over me heenquote:Op maandag 20 september 2010 21:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is jou pakkie an, Kom ik klaar, zit alles in je haar, spuit ik vol net boven je hol.
Ik ken het uit South Parkquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef Samzz het volgende:
Misschien ligt het aan mij... Maar what the hell betekent dat
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vandaar dat de rest van de gemeenschap het niet kent, wat een butt programma.
Vind jijquote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
hee, southpark is gaafquote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben niet de enige SP-fan hier
De fokker van die hond moet zichzelf aan de hoogste boom ophangenquote:
Duhquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben niet de enige SP-fan hier
quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De fokker van die hond moet zichzelf aan de hoogste boom ophangen
bij jou in de achtertuin?quote:
Toevallig, ik ookquote:
ik wil ookquote:
Nee.quote:
Het was lekkerquote:
niet erachter?quote:
je kast als stoel gebruikenquote:
Mits je geen 10tonner bent.quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kast als stoel gebruiken
volgens mij kan een kast aardig wat hebben. Een laptop daarentegen ietsjes minderquote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mits je geen 10tonner bent.
Idd. Ding van mij is nog steeds stuk.quote:Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij kan een kast aardig wat hebben. Een laptop daarentegen ietsjes minder
Alleen al hetgeen wat ik erover hoorde was voor mij voldoende. Laat staan dat ik moeite doe om ernaar te kijken.quote:Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dat oh oh Cherso een verschrikkelijk kutprogramma zeg. Kijk werkelijk nog liever naar een of ander huisverbouwingsprogramma
Ik ben dus niet de enige die het een kutprogramma vindtquote:Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dat oh oh Cherso een verschrikkelijk kutprogramma zeg. Kijk werkelijk nog liever naar een of ander huisverbouwingsprogramma
quote:
kloptquote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Remco is nog een zachte jongen
geen idee, maar ik ben er dan eindelijk een keer bij hoop ikquote:
Was al bang dat ik dat wel wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het een kutprogramma vindt
De polo zo goed als verkocht weet alleen nog niet wat ik nu precies wil, zon 13 in het dozijn turken golf 5 of wat andersquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:10 schreef Kreator het volgende:
Ik haat sparen.. Heb besloten wat mijn volgende auto moet worden en ook wel een paar mooie gezien in duitsland. Maar ik heb nog niet genoeg geld.
.
Sciroccoquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De polo zo goed als verkocht weet alleen nog niet wat ik nu precies wil, zon 13 in het dozijn turken golf 5 of wat anders.
Importeren uit duitsland. Scheelt je zo duizenden euro's...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:13 schreef Mdrop het volgende:
De polo zo goed als verkocht weet alleen nog niet wat ik nu precies wil, zon 13 in het dozijn turken golf 5 of wat anders.
Golf 6?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
BMWquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:22 schreef Kreator het volgende:
Voor de prijs van een golf 6 koop je ook een bmw z4 coupe..
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:22 schreef Kreator het volgende:
Voor de prijs van een golf 6 koop je ook een bmw z4 coupe..
Smaken verschillen (gelukkig). Ik begrijp mensen niet zo die een Golf echt mooi vinden. Degelijk ok, verstandig ok, niet lelijk ok. Maar echt mooi? Nee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
nou, topding hoor(heb weinig met BMW...)
Jou neem ik het niet kwalijk. Jij weet het verschil tussen voor en achterwielaandrijving nog niet echt.quote:
Is dat een over-één-kam-scheer opmerking?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jou neem ik het niet kwalijk. Jij weet het verschil tussen voor en achterwielaandrijving nog niet echt..
ik vind hem ook niet 'echt mooi', maar wel toffe bakquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Smaken verschillen (gelukkig). Ik begrijp mensen niet zo die een Golf echt mooi vinden. Degelijk ok, verstandig ok, niet lelijk ok. Maar echt mooi? Nee.
Ja. Iedereen die onder de 20 is heeft nog geen jarenlange ervaring met voor en/of achterwielaandrijving.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is dat een over-één-kam-scheer opmerking?
welk merk auto's vind jij mooi dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan nog, ik uit wat ik mooi vind. Ik vind BMW's echt spuug en spuuglelijk.
Net als Golfjes.. VW in het algemeen btw
Ik ben niet onder de 20quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Iedereen die onder de 20 is heeft nog geen jarenlange ervaring met voor en/of achterwielaandrijving.
Peugot, Renault, Mini Cooper, sommige Fords, Toyotaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welk merk auto's vind jij mooi dan?
hmmm, niet de "standaard merken" om mooi te vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Peugot, Renault, Mini Cooper, sommige Fords, Toyota
Om precies te zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, niet de "standaard merken" om mooi te vindenvind zelf de oude Mini's mooier, evenals oude(re) Toyota's
I know.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen mooi en verstandig-om-te-kopen-mooi.
al die auto's vind jij patserbakken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoals Audi, BMW, Volkswagen (behalve de hippiebusjes), Mitsubishi, en al die andere patserbakken vind ik echt verschrikkelijk.
uiteraard...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen mooi en verstandig-om-te-kopen-mooi.
Zulks een schoonheidquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef haakon het volgende:
BMW om van te kwijlen vind ik dit:
[ afbeelding ]
Als ik rondkijk, zie ik altijd turken, en Nederlanders die 'stoer' zijn in die auto's zitten. Dus ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al die auto's vind jij patserbakken?
dan vind je mij dus ook een 'stoertje' / patser...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik rondkijk, zie ik altijd turken, en Nederlanders die 'stoer' zijn in die auto's zitten. Dus ja.
we zijn een keer met 3 man in een 206CC richting discotheek geredenquote:
Vind ze wel supertof, maar niet mooiquote:
In die Mini heb je ook echt veel meer ruimte dan je zou verwachten hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gok dat Machiel, Justin, Wouter en ik er niet samen in passen
Mja, maar dan vind ik 'm ook nog eens oerlelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In die Mini heb je ook echt veel meer ruimte dan je zou verwachten hoor
Audi's zijn toch voornamelijk zakenauto's ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik rondkijk, zie ik altijd turken, en Nederlanders die 'stoer' zijn in die auto's zitten. Dus ja.
Dat kanquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar dan vind ik 'm ook nog eens oerlelijk
Truequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Audi's zijn toch voornamelijk zakenauto's ?
Plastic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij dit maar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True![]()
Die valt ook eigenlijk onder de categorie ouwe lullen bak![]()
Ja, ouwe lullen bak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:52 schreef haakon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ouwe lullenbak? YEAH RIGHT!
Vind m ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:53 schreef Kreator het volgende:
Samzz vindt die Lambo ook echt spuuglelijk. (ik niet)
daar kun je niet met 3 man achterin zitten, we hebben het geprobeerd; alleen toen ik met m'n reet op het voorste puntje van de achterbank ging zitten (in het midden), paste hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op dit moment rij ik Renault Twingo. Superfijn autootje, en meer ruimte dan je zou verwachten
wat je dus puur op basis van het uiterlijk van mijn auto baseert, dat lijkt me wel een beetje erg kort door de bocht en beetje erg generaliserendquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Remco, ja. Heb net even je fobo bekeken, ja, ik zou jou ook onder de categorie patser/stoertje gooien
stond al als optie op PFquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef haakon het volgende:
Oja Remco !
http://partyflock.nl/party/186634:Cross_Night.html
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij dit maar:
[ afbeelding ]
Euh. Nou. Velgen+verlaging=patser.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof iedereen met een leuk setje velgen een patser/stoertje is
Dat gerucht ging 2 jaar terug ook alquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
stond al als optie op PFhoorde laatst trouwens ergens het gerucht dat Dieka failliet zou zijn...
dus iedereen met velgen en verlaging is per definitie een patser bij jou?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Euh. Nou. Velgen+verlaging=patser.
Doe je dan knap. ga weleens met 4 vriendinnen (dus ja, ook 3 achterin) ergens heen, en die kunnen prima zitten achterin, en dat terwijl zij niet de smalste kontjes hebben zegmaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar kun je niet met 3 man achterin zitten, we hebben het geprobeerd; alleen toen ik met m'n reet op het voorste puntje van de achterbank ging zitten (in het midden), paste het
Niet van de auto alleen. Ook jouw uiterlijk.quote:[..]
wat je dus puur op basis van het uiterlijk van mijn auto baseert, dat lijkt me wel een beetje erg kort door de bocht en beetje erg generaliserend![]()
alsof iedereen met een leuk setje velgen een patser/stoertje is
Ah, dus je doet het puur voor de aerodynamica van de velgen en de wegligging.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
dus iedereen met velgen en verlaging is per definitie een patser bij jou?hoezo vooroordelen?!!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, dus je doet het puur voor de aerodynamica van de velgen en de wegligging.
Ik snap wel dat hij zijn auto voor hem zo mooi mogelijk wil maken. Maakt hem geen patser ofzo, tenzij hij stoer op de motorkap gaan zitten bouncen op de beats die uit de 18 inch speakers met sub uit de back komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hij het mooier vindt, doet er natuurlijk niet toe. Een tokkie vindt een gouden schakelketting om zijn nek ook oprecht mooi. Als je een auto aftermarket verandert, dan doe je dat om op te vallen, want standaard is niet 'mooi' genoeg. Dat doen in 99 vd 100 gevallen patsers. Kijk maar op straat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap wel dat hij zijn auto voor hem zo mooi mogelijk wil maken. Maakt hem geen patser ofzo, tenzij hij stoer op de motorkap gaan zitten bouncen op de beats die uit de 18 inch speakers met sub uit de back komen
op welke foto zie ik er volgens jou uit als een patser dan? ben ik even benieuwd naar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet van de auto alleen. Ook jouw uiterlijk.
En je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, patsertjes kunnen ook heel aardig zijn. Dus het is niet altijd negatief.
zoals hieronder gezegd, jouw mening respecteer ik natuurlijk ook. vind het alleen erg kort door de bocht om je mening te baseren op wat foto'squote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso mensen die aan hun auto knutselen om het 'mooier' te maken (wat ik zelf dus sowieso al lelijker vind) vind ik al gauw patsertjes
nee, ik doe het omdat ik het mooi vind... dat is een mening, die kan bij iedereen verschillen, dat respecteer ik ook. maar om daar gelijk het begrip patser/stoertje aan te hangen, vind ik te ver gaan!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als jij een huis koopt is het toch ook niet meteen zoals jij het wilt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hij het mooier vindt, doet er natuurlijk niet toe. Een tokkie vindt een gouden schakelketting om zijn nek ook oprecht mooi. Als je een auto aftermarket verandert, dan doe je dat om op te vallen, want standaard is niet 'mooi' genoeg. Dat doen in 99 vd 100 gevallen patsers. Kijk maar op straat.
Amerikaanse prut'l...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij dit maar:
[ afbeelding ]
Hoeveel 50 jarige polo bezitters ken jij die verlagen en andere velgen kopen? Precies. Ik ook niet. Dat komt omdat het leeftijdsgebonden is. En patserig. Er zijn geen uitzonderingen hoor. Jij dus ook niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, ik doe het omdat ik het mooi vind... dat is een mening, die kan bij iedereen verschillen, dat respecteer ik ook. maar om daar gelijk het begrip patser/stoertje aan te hangen, vind ik te ver gaan!
ik kocht mijn Polo met velgen die redelijk krom waren en waarvan de rand stoeprandschade had... opknappen was het geld niet waard, dus ik heb een ander setje gekocht wat ik mooi vond staan. ik verander mijn auto, omdat ik dat zelf mooier vind, niet om op te vallen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hij het mooier vindt, doet er natuurlijk niet toe. Een tokkie vindt een gouden schakelketting om zijn nek ook oprecht mooi. Als je een auto aftermarket verandert, dan doe je dat om op te vallen, want standaard is niet 'mooi' genoeg. Dat doen in 99 vd 100 gevallen patsers. Kijk maar op straat.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als jij een huis koopt is het toch ook niet meteen zoals jij het wilt?
ja, aanpassen is leeftijdsgebonden; omdat jongeren een andere definitie van mooi hebben (en ook een andere smaak) dan ouderen, dat lijkt me niet meer dan logisch...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoeveel 50 jarige polo bezitters ken jij die verlagen en andere velgen kopen? Precies. Ik ook niet. Dat komt omdat het leeftijdsgebonden is. En patserig. Er zijn geen uitzonderingen hoor. Jij dus ook niet.
ik ben het met David eens! als jij andere gordijnen ophangt in je huis, omdat je degene die er inhingen toen je het huis kocht niet mooi vindt, ben je toch ook niet per definitie een patser?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]. Iemand met een witte dolfijn in de voortuin heb ik wel een mening over. Hij zal het oprecht mooi vinden, ik zal hem tokkie noemen.
Had je ook originele velgen kunnen kopen. Of iets dat niet zo extreem opvalt en alleen maar door patsers wordt gedaan/gekocht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kocht mijn Polo met velgen die redelijk krom waren en waarvan de rand stoeprandschade had... opknappen was het geld niet waard, dus ik heb een ander setje gekocht wat ik mooi vond staan. ik verander mijn auto, omdat ik dat zelf mooier vind, niet om op te vallen!
want dan had ik echt wel een andere auto gekocht dan een Poloen dan had er ook wel veel meer aan gedaan dan wat ik tot nu toe deed...
ja, ik loop ook heel popiejopie in een discotheek en door de stadquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op elke foto Remco.
En je hoeft echt niet zo beledigt te reageren, jij geeft misschien standaard een negatieve betekenis aan het woord patser, maar er zijn genoeg patsers waar ik verder positief over te spreken ben. Het is alleen een feit, dat jongens die hun auto verlagen, er duurdere en 'mooiere' velgen opzetten, en weet ik veel wat voor een veranderingen nog meer, dit doen om met de auto te pronken. Niets mis mee, maar het is patsergedrag.
dat had gekund, maar dan kom je nog aan het prijskaartje van de aanpassingen. wil niet weten hoeveel originele VW-velgen kosten bij een dealer! en nogmaals, ik heb ze niet gekocht om op te vallen, ik doe het niet omdat ik geil op mensen die hun hoofd bijdraaien als ik voorbij rijd ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Had je ook originele velgen kunnen kopen. Of iets dat niet zo extreem opvalt en alleen maar door patsers wordt gedaan/gekocht.
Dat is ook geen vergelijking. Dat is iets toevoegen wat er niet hoort. Andere velgen onder je wagen zetten is hetzelfde als bv. een keer een nieuwe keuken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]. Iemand met een witte dolfijn in de voortuin heb ik wel een mening over. Hij zal het oprecht mooi vinden, ik zal hem tokkie noemen.
Dit bedoel ik dus met dat jij gelijk een hele negatieve naam geeft aan patsers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik loop ook heel popiejopie in een discotheek en door de stad
en dat jij beter dan mij kunt beoordelen dat ik mijn auto aanpas om er mee te pronken, vind ik erg knap!
[..]
dat had gekund, maar dan kom je nog aan het prijskaartje van de aanpassingen. wil niet weten hoeveel originele VW-velgen kosten bij een dealer! en nogmaals, ik heb ze niet gekocht om op te vallen, ik doe het niet omdat ik geil op mensen die hun hoofd bijdraaien als ik voorbij rijd ofzo
en als het alleen door patsers wordt gedaan/gekocht, moet ik het dus maar niet doen; want dan ben ik gelijk een patsertje? iets mooi vinden dat patsers toevallig ook doen/kopen kan dus niet zonder gelijk die 'naam' te krijgen?
Mooie tijd om te ontbijten inddquote:
ja, maar die nieuwe keuken koop je dan om te patserenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ook geen vergelijking. Dat is iets toevoegen wat er niet hoort. Andere velgen onder je wagen zetten is hetzelfde als bv. een keer een nieuwe keuken?
jij koppelt patsergedrag aan pronken met dingen; dus door mij een patser te noemen, impliceer je daarmee ook dat ik pronk met (in dit geval) mijn auto. althans, zo lees ik jouw post...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat jij gelijk een hele negatieve naam geeft aan patsers.
Ik zeg nergens dat jij popiejopie door de stad of discotheek loopt, wel dan?
Ik zeg alleen dat het patsergedrag is om je auto te 'pimpen', en ja, dat is wat je hebt gedaan.
Ik vind het alleen nogal sneu dat je zo heftig reageert, want dat is nergens voor nodig.
Niet op rtl?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ook weer bekervoetbal, op EL
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/rtl_4,_rtl_5,_rtl_7quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/rtl_4,_rtl_5,_rtl_7
http://www.tvgids.nl/alle(...)ivisie_live,_sport1/
nope
Mooi kut, heb geen EL hierquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/rtl_4,_rtl_5,_rtl_7
http://www.tvgids.nl/alle(...)ivisie_live,_sport1/
nope
Hmm heb eens gekeken wie er speelt, niet uiterst boeiende wedstrijdenquote:
Moeilijk he, lezen?!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, maar die nieuwe keuken koop je dan om te patserenje had er ook een standaardkeuken in kunnen zetten, zonder inductie, zonder dikke oven en zonder rvs-handgrepen.
dus...![]()
![]()
[..]
jij koppelt patsergedrag aan pronken met dingen; dus door mij een patser te noemen, impliceer je daarmee ook dat ik pronk met (in dit geval) mijn auto. althans, zo lees ik jouw post...
en ik vind het sneu dat iemand op basis van foto's een oordeel vormt over mensen, alsof daar ook maar enig zinnig oordeel over het karakter van een persoon uit afgeleidt kan wordenmoet je voor de grap eens mijn album op Partyflock bekijken, denk dat je dan helemaal niks meer met mij te maken wilt hebben
Vitesse - Flevo Boys is natuurlijk wel een kraker, al weet ik zo niet op welke dag die isquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:51 schreef norich het volgende:
[..]
Hmm heb eens gekeken wie er speelt, niet uiterst boeiende wedstrijden
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen?!
Ik heb elke keer gezegd dat ik patsergedrag niet zozeer als negatief beschouw, dat doe JIJ.
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik best positief te spreken ben over sommige patsers, neemt niet weg dat ze patsers zijn. Klaar.
Dat jij hier nu zo ontzettend heftig op ingaat terwijl ik daar nooit een bedoeling bij heb gehad, zegt meer iets over jou, en jouw oordeel.
Excelsior 31 moet ook vanavond. Da's nog wel interessantquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Vitesse - Flevo Boys is natuurlijk wel een kraker, al weet ik zo niet op welke dag die is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef Samzz het volgende:
Weet je wat echt lelijke auto's zijn? Skoda Yeti's
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef omearos het volgende:
autodiscussie gemist
Ik ben ook een patser, heb mijn oldtimer opgeknaptAl is het nog steeds work in progress
[ afbeelding ]
nee, is niet de mijne
Idd, alsof ze 2 auto's op elkaar geplakt hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Intelligence het volgende:
Lelijkste auto ter wereld:
[ afbeelding ]
Die auto heb ik uit m'n geheugen gebannenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Intelligence het volgende:
Lelijkste auto ter wereld:
[ afbeelding ]
Met heel veel fantasie zie ik inderdaad gelijkenissen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
Waren volgens mij 'geïnspireerd' door de paus mobiel
Heb jij een Dacia?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb net een dikke DTM-bumperset besteld voor m'nBimmerke
Genoeg geflame: ...and now... THE NEWS!
This is the new Dacia Sandero...
Mmmm... wie is dat lekkere pindaatje?quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://s981.photobucket.com/home/Stropdasmeisje
Bummerquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik moet het doen met een cheap-ass 3-serie...
Ooit, als ik mijn vrouwenhandelimperium heb opgezet, bestel ik een 760li High Executive Full Options bij Smudde.quote:
Het gaat wel. Af en toe wat gesnotter...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:38 schreef Kreator het volgende:
Hoe is het met de verkoudheid trouwens?
Wel goed an sich. Neus is niet meer verstopt, maar m'n keel welquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:38 schreef Kreator het volgende:
Hoe is het met de verkoudheid trouwens?
Ik heb wel een kadett Bquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenOpel kadetts zijn naast Trabanten en wat Russisch prut echt de lelijkste auto's op aarde.
Check.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Samzz het volgende:
Wel goed an sich. Neus is niet meer verstopt, maar m'n keel wel
Ja, die zijn lelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb wel een kadett BNet zoals op de foto
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig had een collega net zitten gieren op den WC.
oehquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo de eerste van m''n twee keer wekelijkse visje halen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar als je naar Tubbergen komt trakteer ik wel
Ik en zo ongeveer de rest van de wereldquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef omearos het volgende:
[..]die vindt jij lelijk
smaken verschillen, dat houdt het interessant
Wij gaan zo ook een lekker bakkie kibbeling scoren!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo de eerste van m''n twee keer wekelijkse visje halen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij gaan zo ook een lekker bakkie kibbeling scoren!
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En als ik terugkom is het deeltje dicht
the LaPo-hunter failsquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En als ik terugkom is het deeltje dicht
Je plaatje faaltquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmm... tonijn...![]()
[img]http://upload.wikimedia.o(...)et_and_Tuna.JPG[img]
wie post er dan onder jouw account?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen zien mij aan voor iemand die ik niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |