Nee, maar remmen vervangen wel. En als de auto er dan toch al staat kan je net zo goed de vloeistoffen even controleren en waar nodig bijvullenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:35 schreef Bart het volgende:
Vloeistoffen bijvullen is over het algemeen trouwens niet echt iets voor een APK...
bij fillers zijn het vooral de materiaalkosten, niet zo zeer de arbeidstijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:39 schreef CaLeX het volgende:
Owja en er moesten wat filters vervangen worden
Olie verversen niet...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bij fillers zijn het vooral de materiaalkosten, niet zo zeer de arbeidstijd.
Natuurlijk kan datquote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar remmen vervangen wel. En als de auto er dan toch al staat kan je net zo goed de vloeistoffen even controleren en waar nodig bijvullen
Grote en groene auto's. Stationwagons... lange konten/neuzen.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat voor 'bakken'? Grote auto's? Groene auto's? Hatchbacks?
Is toch mooi, kan je nog eens wat meenemen, in plaats van dat de kofferbak al vol zit als je een kratje bier bij de Appie haalt... Maar die ik morgen ga bekijken is volgens mij zilver, dus dat scheelt weer een minpuntje voor jequote:Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grote en groene auto's. Stationwagons... lange konten/neuzen.
Voor mij dan weer niet, ik vind zilveren auto's zo saai. En ik schat dat ik wel vier kratten bier in mijn kofferbakje kan krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Is toch mooi, kan je nog eens wat meenemen, in plaats van dat de kofferbak al vol zit als je een kratje bier bij de Appie haalt... Maar die ik morgen ga bekijken is volgens mij zilver, dus dat scheelt weer een minpuntje voor je.
Zilver is wel mooi, hebben wij ook. Al had ik liever een zwarte gehad...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Is toch mooi, kan je nog eens wat meenemen, in plaats van dat de kofferbak al vol zit als je een kratje bier bij de Appie haalt... Maar die ik morgen ga bekijken is volgens mij zilver, dus dat scheelt weer een minpuntje voor je.
Kleur boeit me persoonlijk niet echt, zolang het maar niet rood is in verband met lelijke vervagende lak, of gaylord roze of felgroen ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor mij dan weer niet, ik vind zilveren auto's zo saai. En ik schat dat ik wel vier kratten bier in mijn kofferbakje kan krijgen. Mits gestapeld, dat wel
Ach, ik koop een auto ook niet omdat ie mooi is. Of ga jij de hele dag naar je auto kijken? Ik koop hem om in te rijden en om dingen in te vervoeren. Voor het tweede is het wel praktisch om een grote auto te hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zilver is wel mooi, hebben wij ook. Al had ik liever een zwarte gehad...
Ik vind grote auto's echt niet mooi, ondanks evt. gemak. Kan ik niets aan doen. In onze kofferbak kunnen trouwens 4 kratjes bier volgens mij, maar toch hebben wij geen lange kont.
Checkquote:
Checkquote:lange konten/neuzen.
Wat heb jij dan? Pics!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Check
[..]
Check
Jij vind mijn auto niet mooi
Auto's interesseren ons niet zo, maar toen we er toch een moesten hebben, wilden we er wel eentje die we ook mooi vonden (naast het feit dat het ook een goede auto is). Het oog wil ook wat. We hebben geen nieuwe, want dat vind ik wel zonde van het geld.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Kleur boeit me persoonlijk niet echt, zolang het maar niet rood is in verband met lelijke vervagende lak, of gaylord roze of felgroen ofzo. Ik heb uiteraard wel voorkeuren, maar ik ga er echt geen auto voor laten staan of meer voor betalen ofzo... Dus van mij mag ie zilver, blauw, groen, zwart of wit zijn
.
[..]
Ach, ik koop een auto ook niet omdat ie mooi is. Of ga jij de hele dag naar je auto kijken? Ik koop hem om in te rijden en om dingen in te vervoeren. Voor het tweede is het wel praktisch om een grote auto te hebben.
dit ongeveerquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Check
[..]
Check
Jij vind mijn auto niet mooi
Je hebt gelijkquote:
Dat moest er nog eens bijkomen iddquote:
Is dat een 840?quote:
Zo praktisch zijn deze modellen toch niet? Mij is altijd geleerd dat je een oven en een wasmachine tergerlijk in een auto moet kunnen vervoerenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:56 schreef Bart het volgende:
Ach, ik koop een auto ook niet omdat ie mooi is. Of ga jij de hele dag naar je auto kijken? Ik koop hem om in te rijden en om dingen in te vervoeren. Voor het tweede is het wel praktisch om een grote auto te hebben.
En dat gaat nog verbazend hard vooruitquote:
Dat is idd een hele lelijlke en franse autoquote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb me ooit door mn ex laten overhalen om deze auto te kopen:
[ afbeelding ] Altijd spijt van gehad. Daarvoor hadden we een Mégane, die vond ik veel mooier en reed veel fijner.
Het oog wil ook wat, maar het oog zit 99% van de tijd dat je in de buurt van de auto bent, in de autoquote:Op woensdag 22 september 2010 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Auto's interesseren ons niet zo, maar toen we er toch een moesten hebben, wilden we er wel eentje die we ook mooi vonden (naast het feit dat het ook een goede auto is). Het oog wil ook wat. We hebben geen nieuwe, want dat vind ik wel zonde van het geld.
Dat kan ook, doordat het een hatchback is kan je makkelijk grote voorwerpen aan de achterkant naar binnen schuiven, en als je de stoelen neerklapt kun je ze ook nog een eind doordrukken naar vorenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo praktisch zijn deze modellen toch niet? Mij is altijd geleerd dat je een oven en een wasmachine tergerlijk in een auto moet kunnen vervoeren
Is dat het model met turbo? Of was dat nou de 880?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat gaat nog verbazend hard vooruit
Lekker praktisch hoor zo'n Lagunaquote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb me ooit door mn ex laten overhalen om deze auto te kopen:
[ afbeelding ] Altijd spijt van gehad. Daarvoor hadden we een Mégane, die vond ik veel mooier en reed veel fijner.
Deze heeft dan een grote klep? (net als ikquote:Op woensdag 22 september 2010 11:13 schreef Bart het volgende:
Dat kan ook, doordat het een hatchback is kan je makkelijk grote voorwerpen aan de achterkant naar binnen schuiven, en als je de stoelen neerklapt kun je ze ook nog een eind doordrukken naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |