Check, ook ik moet wel eens van werk naar huis. Bezem is gebruikt, post of 30 aan gescheld weg.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef SeventhDay het volgende:
waar is bezempietje nou als 'ie nodig is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check, ook ik moet wel eens van werk naar huis. Bezem is gebruikt, post of 30 aan gescheld weg.
vraag er voor mij maar 1 aan... ik ken mezelf en kan toch mn bek niet houden dus bij deze een verzoek...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met dat gescheld naar elkaar, ik heb geen zin om bans te gaan lopen aanvragen.
omdat je die verdiend hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef Blinddevink het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ik daar een ban heb ?
Bedankt goede onderbouwingquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
omdat je die verdiend hebt
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Hè, wat ga je nou weer tekeer meteen, doe toch eens rustig, als je zo driftig doet moet je straks weer terug naar je kamer van de zuster en dan kan je hier niet meer gezellig mee kletsen. Ik heb het goed met je voor hoor
Vergeet eerlijk niet... kunnen jullie nog wat van lerenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
Interessant geval die Vandijkie, beetje ongeplijst, ietwat ongeremd, beetje grof, maar wel interessant
Dijkkie bant de hele zooi aan gort!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een ban op de chat van Tonja. Gisteren nog gezellig "Tekenen met t0nja" en nu een ban.
Hoe kan dat nou? Je bent altijd zo lief en eerlijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een ban op de chat van Tonja. Gisteren nog gezellig "Tekenen met t0nja" en nu een ban.
Nou, nou, nou, wij niet eerlijk ? Je mag hier je zegje doen, je mag iedereen uitschelden, je mag ze allemaal dood wensen en je krijgt niet eens een ban, waar kan dat allemaal ? We zijn in elk geval zeer verdraagzaam. Dat komt natuurlijk ook omdat we weten dat het je niet allemaal aangerekend kan worden met jouw stoornis enzo, maar tochquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Vergeet eerlijk niet... kunnen jullie nog wat van leren
yup ik scheid t kaf van de korenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dijkkie bant de hele zooi aan gort!!!!!
heb al 2 x een ban aangevraagd maar helaas...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wij niet eerlijk ? Je mag hier je zegje doen, je mag iedereen uitschelden, je mag ze allemaal dood wensen en je krijgt niet eens een ban, waar kan dat allemaal ? We zijn in elk geval zeer verdraagzaam. Dat komt natuurlijk ook omdat we weten dat het je niet allemaal aangerekend kan worden met jouw stoornis enzo, maar toch
Nee jij!!! Als iemand het niet eens is met een vieze vunsige uitspraak van jou op de chat van Opa en die persoon mag dat zijn, zoveel mensen zoveel meningen en jij die persoon de huid volscheld en ook nog over haar man begint??? dan ben je eerlijk Dijkkie??? Nou in mijn ogen ben je dan iets heel anders!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je bent altijd zo lief en eerlijk...
Gaat lekker! Er blijft straks niemand meer over en die ouwe maar stoken. Ze laten allemaal hun oren hangen, hoe sneu.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Dijkkie bant de hele zooi aan gort!!!!!
quote:yup ik scheid t kaf van de koren
jij niet begrijp? een talking horse moet toch wel slim zijn...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Blinddevink het volgende:
Op de Bompa chat wordt alles onder het motto van eerlijk goed gepraat. En blijkt dat niet te werken noemen ze het: we mogen ons toch wel verdedigen![]()
En dat doen ze dan ook met alle Bompa mods op iedere chat waar ex bompa fans heen gaan.
En als je ze dan probeert weg te houden om rellen te voorkomen ben je het lul, verrader en weet ik veel wat. Ach ik zal het wel niet brgrijpen.
wie ijzer zaait zal roest oogstenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee jij!!! Als iemand het niet eens is met een vieze vunsige uitspraak van jou op de chat van Opa en die persoon mag dat zijn, zoveel mensen zoveel meningen en jij die persoon de huid volscheld en ook nog over haar man begint??? dan ben je eerlijk Dijkkie??? Nou in mijn ogen ben je dan iets heel anders!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |