Welnee....Gewoon jezelf blijvenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.
Dan mot hij er maar voor sorguh dat se frauw niet op de stream komtquote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"Die Kopie Kut mot me vrouw erbuiten laten", zegt Oop.
Na een dag of twee??? Zullen we er een halve dag van maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
als we mekaar nu eens beloven om niets meer te posten ...kan pietje het topic sluiten en klaar ermee.
Wedden dat ie na een dag of twee begint te zeuren dat er niks meer op fok staat..en de stream nog op 3 vieuwers en een stuk of 3 chatters loopt..
Kom ik zo zwakjes over dan? lol Ga gerust verder...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.
Wat heet ...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kom ik zo zwakjes over dan?
Geen medelijden met mij alsjeblieft en Ex junk hequote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom medelijden krijgen met een junk?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Geen medelijden met mij alsjeblieft en Ex junk he
Gelukkig is Alcohol zo verschrikkelijk goed voor je hahahaha maar weer een duidelijk geval van een breinloos wezen
Het wijzigen van een post is ook een gave.quote:
Als jullie nou 's beginnen met naar 2 kanten van een verhaal te luisteren ipv gelijk een oordeel te fellen zou t al een stuk gezelliger blijvenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
Trouwens Dijkkie ik doelde niet op je akkefietje met Houtvester maar op de uitspraken die je tegen Panflos deed ( als mod) en waarvan een andere mod vond dat die verwijderd moesten worden.
Laten we zeggen dat jij t verstand hebt van een stukgeslagen ei en ik helemaal niets van jou wil lerenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
Sorry hoor Vandijkie, ik dacht dat je gewoon een pauper uit de achterbuurt was, had ik geweten dat je een Halve uit een psychiatrische inrichting was, dan had ik niet zo naar tegen je gedaan natuurlijk. Jij kan er ook niks aan doen dat je ...laten we zeggen, dat je een beetje in de war bent![]()
Hier op Fok steunen we de minderbedeelden altijd met van alles, we zijn heel sociaal en dat gezegd hebbende, zal ik je leren quoten, want dat gaat nog niet helemaal goed hè vent
zeg er dan bij dat hij op die 2 blauwe haakjes rechts bovenin moet klikken, want anders klikt ie op van alles en dan heeft ie nog geen quotequote:Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
Sorry hoor Vandijkie, ik dacht dat je gewoon een pauper uit de achterbuurt was, had ik geweten dat je een Halve uit een psychiatrische inrichting was, dan had ik niet zo naar tegen je gedaan natuurlijk. Jij kan er ook niks aan doen dat je ...laten we zeggen, dat je een beetje in de war bent![]()
Hier op Fok steunen we de minderbedeelden altijd met van alles, we zijn heel sociaal en dat gezegd hebbende, zal ik je leren quoten, want dat gaat nog niet helemaal goed hè vent
Zolang je maar niet aan mijn kant gaat staanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik mis even waar deze velle discussie over gaat? Zo kan ik geen oordeel fellen over aan wiens kant ik sta.
Check even het Joe Tjoepje van Heksje. Het gaat over een ex-junk op de bank bij Jaap.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik mis even waar deze velle discussie over gaat? Zo kan ik geen oordeel fellen over aan wiens kant ik sta.
Hè, wat ga je nou weer tekeer meteen, doe toch eens rustig, als je zo driftig doet moet je straks weer terug naar je kamer van de zuster en dan kan je hier niet meer gezellig mee kletsen. Ik heb het goed met je voor hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat jij t verstand hebt van een stukgeslagen ei en ik helemaal niets van jou wil leren
En zeg geen sorry als je het niet meent
Als je nou werkelijk zo flink bent moet je ff in je pm reageren schijnheiltjequote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even het Joe Tjoepje van Heksje. Het gaat over een ex-junk op de bank bij Jaap.
En dit in PM:quote:5:21 vandijkie1974: vuil takkewijf beequeen wat moet je gvd nog in de room van mn meissie?
5:22 vandijkie1974: tieft lekker op dan
5:25 vandijkie1974: ze moet dr grote teringmuil houden
Aardige man wel.quote:5:32 vandijkie1974: als jij wat te zeggen hebt over mij moet je dat hier doen takkehoer
5:33 vandijkie1974: en nou je muil houe zeker... achterbaks scharminkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |