Oop vindt het vreemd dat je niks van hem moet hebben, maar dat je wel de hele dag zit te kijken en te luisteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mot helemaal niks!
Vier uur, cup-a-beer?
Dus je blert dingen in t rond die je alleen maar hier leest?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
Die man spoort echt niet. Ik heb die hele stream nog nooit aangeslingerd.
Maar vooral in blijven geloven, ouwe!
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef vandijkie1974 het volgende:
Dus je blert dingen in t rond die je alleen maar hier leest?
![]()
Dan wordt t tijd dat je de jouwe eens gaat ge-bruik-enquote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.
als we mekaar nu eens beloven om niets meer te posten ...kan pietje het topic sluiten en klaar ermee.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.
Maak je daar maar geen zorgen om, die draaien succesvolle overuren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
Dan wordt t tijd dat je de jouwe eens gaat ge-bruik-en
Overuren draaien ze zeker hahahaha Maar ben alweer uitgepraat hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om, die draaien succesvolle overuren.
En nu weer terug naar je grootvader. Straks verdwaal je nog op het grote, boze FOK!forum.
ja hoor piet en blaffende honden bijten niet he.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet blaffen naar elkaar. Gezallig saampjes stream kijken.
Daar zou ik niet vanuit gaan heehehehequote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ja hoor piet en blaffende honden bijten niet he.
heb je hier dan ook al een stream
hahahahaha das een goeie !!!! Een nette buurt hier hahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef Jian het volgende:
Wat een onaardige meneer die Vandijkie en onbeschoft ook. Kruipt uit z'n achterbuurt vandaan, komt hier zomaar binnen en gaat vervolgens de users zomaar uitschelden voor "breinloze wezens die geen leven hebben"
Ksssst, ga terug naar je gettho, tokkie, tis hier een nette buurt
Mitella al af?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit lekker mee te swingen op het verzoeknummertje Face Down van DJ Isaac![]()
[ afbeelding ]
Ja, die mocht er na 24 uur weer afquote:
Spreek eens een beetje ABN, pauper, anders begrijpen we je niet en dat willen we wel, echt waarquote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahaha das een goeie !!!! Een nette buurt hier hahahaha
Ken je nagaan wat voor tokkie jij bent whahahahahaha
wat zeggie nah juh?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Spreek eens een beetje ABN, pauper, anders begrijpen we je niet en dat willen we wel, echt waar
Stuur zo Jaap op jullie af :pquote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
pas op he, want VanDijkie heeft wel bij Jaap op de bank gezeten
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
pas op he, want VanDijkie heeft wel bij Jaap op de bank gezeten
Waarom medelijden krijgen met een junk?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |