quote:
"Die Kopie Kut mot me vrouw erbuiten laten", zegt Oop.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kan goed faken? Net als zijn vrouw?
Ik mot helemaal niks!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
"Die Kopie Kut mot me vrouw erbuiten laten", zegt Oop.
Heerlijk als je geen eigen leven hebt om je zo te ergeren aan andermans levenquote:
Hou je bek joh! Kutnewbie!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Heerlijk als je geen eigen leven hebt om je zo te ergeren aan andermans leven
hahahahaha :pquote:
grrrr verkeerde quote weer.... was bedoeld voor tonjaquote:
Oop vindt het vreemd dat je niks van hem moet hebben, maar dat je wel de hele dag zit te kijken en te luisteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mot helemaal niks!
Vier uur, cup-a-beer?
Dus je blert dingen in t rond die je alleen maar hier leest?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
Die man spoort echt niet. Ik heb die hele stream nog nooit aangeslingerd.
Maar vooral in blijven geloven, ouwe!
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef vandijkie1974 het volgende:
Dus je blert dingen in t rond die je alleen maar hier leest?
![]()
Dan wordt t tijd dat je de jouwe eens gaat ge-bruik-enquote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.
als we mekaar nu eens beloven om niets meer te posten ...kan pietje het topic sluiten en klaar ermee.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.
Maak je daar maar geen zorgen om, die draaien succesvolle overuren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
Dan wordt t tijd dat je de jouwe eens gaat ge-bruik-en
Overuren draaien ze zeker hahahaha Maar ben alweer uitgepraat hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om, die draaien succesvolle overuren.
En nu weer terug naar je grootvader. Straks verdwaal je nog op het grote, boze FOK!forum.
ja hoor piet en blaffende honden bijten niet he.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet blaffen naar elkaar. Gezallig saampjes stream kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |