Ik was al klaar met Tinypic toen je die debiele codes moest gaan intikken en nog traag ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanaf vandaag linkt Tinypic.com de geuploade foto's niet meer door. Dit betekent concreet dat ongeveer een kwart van de illustraties die op FOK! gepost zijn nu veranderd zijn in gebroken links.
Dat de verantwoordelijken de vliegende tering krijgen!
Nou hupsakee de volgende dan, we willen tenslotte niet zonder Opa-plaatjes hé?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was al klaar met Tinypic toen je die debiele codes moest gaan intikken en nog traag ook
En was de ban eraf?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:55 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Das nu jammer dit nummer, luister ik er na en ben gelijk helemaal week geworden![]()
Nou dan vanavond maar persoonlijk op de chat van Bompa, Bompa en Dijkie gedag zeggen.![]()
Neem tenminste aan dat na dit open gesprek de Ban er af is.
Waarschijnlijk niet nodig voor plaatjes van die half bejaarde nietsnut, maar hier is een link voor plaatjes die ook Plaatjesupload. niet accepteert, en je een ban geeft forever.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou hupsakee de volgende dan, we willen tenslotte niet zonder Opa-plaatjes hé?
http://www.plaatjesupload.nl/
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Mooi he mensen ik heb een 4 shirt gevonden in de kast.
tiedeliedeliequote:
Je moet eens weten wat ik al allemaal gevonden heb muts.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, in die 28? jaar zal er best wel een baan geweest zijn die hij makkelijk had kunnen uitoefenen. Ik kan er stiekum niet zo goed tegen.... voor bijna iedereen is er wel iets te vinden, als je maar wilt.
Vertelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik al allemaal gevonden heb muts.
Als jij nou een weekje die placebo's slikt moeten ze een andere mod voor je zoeken .quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wie weet zijn het placebo's...
kijk nou eens, opa komt zelf optreden. durven de blauwe niet meer opa?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Als jij nou een weekje die placebo's slikt moeten ze een andere mod voor je zoeken .![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:Opa je bent aan het relluh, gedraag je dit is FOK
ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Ik zal niet zeggen dat het rellen op FOK! is uitgevonden, want dat is op usenet gebeurd. Maar het is hier wel verbeterd.
Het wordt constant verbeterd. Rellen is een dynamisch fenomeen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohwaar zie jij dan verbetering PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |