abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86644687
Hallo Beste mensen,

Hierbij bied ik mijn Iphone 3GS - 16GB aan, hij is aangeschaft op 21-01-10.
Dus +- 7 maanden oud. (nog +- 17 maanden garantie)
Bij T-mobile dus T-mobile Simlock! (is op 21 Januari dus gratis te verwijderen d.m.v. T-mobile helpdesk)

Iphone is in erg goede staat, heeft een kleine beschadiging op de bovenkant maar dit valt nauwelijks op en op de achterkant hele kleine fijne krasjes. (Scherm 100% als nieuw)

Alles zit er nog bij, oordopjes nog nooit gebruikt, verder erg zuinig mee omgegaan.

Vraagprijs ¤ 375 euro!
Als de vraagprijs geboden wordt gaat het product meteen voor dat bedrag weg, dus geen geouwehoer met opbieden.

Het product kan (verzekerd) worden verzonden, maar ophalen (Leeuwarden) is natuurlijk ook geen enkel probleem (voorkeur)

Voor vragen, PM of hier
pi_86648615
Heb je misschien nog een goeie foto van het beeldscherm? Voor krasjes en dergelijke. Nee, heeft niet met vertrouwen te maken. Meer met 'Zeker van je koop' :)

En het liefst ook nog even van de achterkant.

Als het er beide goed uit ziet, ben ik er bereid het bedrag er voor neer te leggen. Bedrag incl. of excl. verzending? Ik kan hem namelijk niet ophalen, dat wordt 'm niet. Als het exclusief is, wat is dan het bedrag incl. verzending?
pi_86650213
Welke softwareversie staat erop?
pi_86651257
Sorry voor de vieze vingers maar de macro functie van mijn camera i.c.m. mijn flitser :-p

Software Versie: 4 punt nog wat :-p
pi_86651590
Wat er achter die . staat is best belangrijk. :p

Oh, en what about the simlock? Die zit er op, neem ik aan?
pi_86652101
Versie: 4.0.2 (8A400)

Beschadiging aan de bovenkant:

Simlock zit er nog gewoon op kan je zoals in de topic staat te lezen verwijderen op 22 januari 2011
pi_86652215
Oh, dat is alles? Kijk aan.

Wat zijn de verzendkosten eigenlijk? Was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
  maandag 20 september 2010 @ 21:11:39 #8
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_86652711
tvp
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_86653462
Verkocht kan op Slot.
pi_86653498
Laat anders nog maar even openstaan, kan ik jullie ook even op de hoogte houden over staat van ontvangst. :)
pi_86660607
Dat mag je melden in het onderstaande topic, de telefoon is niet meer te koop dus er komt een slotje op. :)

[V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers