Er staat een grote map met rooster bij de Frontoffice, en alle roosters staan gewoon op BB.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:28 schreef Slickk het volgende:
Zit er iemand hier in de klas 1E of 1D van Communicatiesystemen? Heb vorig jaar Flash gevolgd maar opdracht niet ingeleverd, dit jaar moet dat dus wel. Vroeg mij namelijk af wanneer de lessen zijn, leraar zegt dat ik maar iemand van die klassen moet opzoeken om te vragen...
Of iemand een tip hoe ik die roosters kan vinden, eventueel van leraar zelf?
Lukte het?quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef Kerol het volgende:
Morgen toets waarvan ik het boek nog niet eens heb
Nee. Net als 7/8e van de klasquote:
Owjee! Strafregels!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee. Net als 7/8e van de klasMoeten nu een samenvatting van de eerste 6 hoofdstukken maken als straf
Heee?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef LieLie het volgende:
![]()
Blackboard gaat de hele vakantie uit de lucht!
Daar gaan veel mensen last van krijgen
Je-zusquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kerstvakantie, moest er nog even bij
Zie maar, op blackboard onder het kopje Blackboard Learn
Ik verwacht na de kerstvakantie heel veel reacties in de klas van; ja, ik wist niet dat het af moest omdat Blackboard eruit lag in de kerstvakantie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef LieLie het volgende:
![]()
Blackboard gaat de hele kerstvakantie uit de lucht!
Daar gaan veel mensen last van krijgen
Die kans is aanwezig inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:09 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ik verwacht na de kerstvakantie heel veel reacties in de klas van; ja, ik wist niet dat het af moest omdat Blackboard eruit lag in de kerstvakantie.
Vanaf 4 oktober kunnen we gaan klooien in een testomgeving.quote:Op zondag 26 september 2010 20:07 schreef CubicX het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig inderdaad.
Heb even de nieuwe functionaliteit doorgenomen, maar echt boeiende vernieuwingen zitten er niet in imo.
Waar? Euhhhh, ZP17 nog iets moet je hebben. Dan kan je in de C-hal, A 2e/3e verdieping , mediatheek printen.quote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Vanaf 4 oktober kunnen we gaan klooien in een testomgeving.
Edit: Weet ook iemand hier waar je kunt printen op Hanze?
Dankje.quote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar? Euhhhh, ZP17 nog iets moet je hebben. Dan kan je in de C-hal, A 2e/3e verdieping , mediatheek printen.
het volledige bedrag wel. Ik doe niet maandelijks. Iemand anders?quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Is er al bij iemand het collegegeld van de rekening gehaaldHier niet
Geen idee of het mislukt is of dat ze laat zijn.
Hier ook nog niet en bij klasgenoten van mij ook nog niet.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Is er al bij iemand het collegegeld van de rekening gehaaldHier niet
Geen idee of het mislukt is of dat ze laat zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |