ze is niet dik iig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mamaranta heeft een kindermaatje volgens mij
dik zelfs.quote:
moest je ook de pijps korter maken?quote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
De broek die ik nu draag wel ja
Dacht ik wel, je hebt ongeveer dezelfde specs als mijn exquote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
De broek die ik nu draag wel ja
Dat ze in die auto van haar past, unglaublichquote:
ik kom wel eens xxl shirts tegen die me te strak zitten.quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan pas ik daar mooi bij. Ik heb maat 42/44, wisselt per merk.
Nee, het is een drie kwart broek.quote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
moest je ook de pijps korter maken?
Kon je toch ook niet weten...beter dan dat je niks zegt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben gemeen maar niet zo. Ik wist écht niet dat die hond dood was.
nou ja, hij is wel meteen vol.quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ze in die auto van haar past, unglaublich
mmm..safe you played...quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is een drie kwart broek.
Jebedoeld nu dat mega Mindy pakje?quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kom wel eens xxl shirts tegen die me te strak zitten.
een Coolcat-winkel XXL is heel anders dan die van bv de C&A
Met heel anders bedoel ik dan keistrak en dat ie te kort is`
Mwah ik heb wel aanlegquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dacht ik wel, je hebt ongeveer dezelfde specs als mijn ex
nee, die is min of meer bewust te klein gekocht, dat heeft een beter effect.quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jebedoeld nu dat mega Mindy pakje?
Dat is niet mollig, toch?quote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jammer
Zij is mooi:
[ http://www.stars-celebrites.net/vonteese/von-teese-picture-1.jpg&t=1]afbeelding ]
plorkquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jammer
Zij is mooi:
[ http://www.stars-celebrites.net/vonteese/von-teese-picture-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Telefoonnummer, naam?quote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is een van de weinige dunne vrouwen die ik echt aantrekkelijk vind.
Edit: ze heet Dita von Teese.quote:
ieder zn smaak, ik vind dr niks aan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze n mooi gezicht heeft, heel klassiek.
Je bent wannabi?quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Edit: ze heet Dita von Teese.
Als ik dat had van haar dan zou ik t niet weggeven. Ik heb wel een kalender van vorig jaar over. Die van dit jaar is nog in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |