Ben benieuwd...quote:Op woensdag 1 december 2010 08:40 schreef MasterWouter het volgende:
Na me 1ste vraag goed vandaag introduceer ik een nieuw type vraag
Ik denk in ieder geval dat het een nieuwe is
Criterion Award? ook al heb ik mensen gezien die een grotere dvd collectie hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:43 schreef Patch het volgende:
comeback-award was er, maar die is vervallen.
is er een andere waarvoor je graag in aanmerking wilt komen?
Jas aan, muts op en naar FRS!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef MasterWouter het volgende:
Ik moet ook Inception SE blu-ray halen!
Had net al een dikke bestelling gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jas aan, muts op en naar FRS!
Jammer dat je 'm niet in de bios gezien hebt. Hoop voor je dat je een mooi scherm, surroundsound en geen buren hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Had net al een dikke bestelling gedaan.
Morgen maar even Inception erbij halen
Scherm & surroundsound zitten goed, de onderbuurvrouw heb ik al meerdere keren op bezoek gehad,quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet in de bios gezien hebt. Hoop voor je dat je een mooi scherm, surroundsound en geen buren hebt.
Dan moet je er wel voor zorgen dat zij minstens 2,5 uur wegblijft, zodat jij kan zorgen dat je 2,5 uur je aandacht erbij kan houden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Scherm & surroundsound zitten goed, de onderbuurvrouw heb ik al meerdere keren op bezoek gehad,![]()
Ik ga dan even peilen wanneer ze niet thuis is
"Zoals de waard is..."quote:Op zondag 5 december 2010 23:45 schreef Mainport het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Firefox1 alles opzoekt
Je bedoelt dat men tegenwoordig ook plaatjes kan googelen (hoe dan?) en dat dat dus geen veilig middel meer is om cheaters eruit te pikken?quote:Op maandag 6 december 2010 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet dat ik, aangezien TinEye het halve internet heeft geïndexeerd, nu ook geen screenshots meer kan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |