Dan kenje heel slecht het verleden van fujifilm in nederland ....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef GenesiZ het volgende:
Och, dat komt wel goed hoor. Die komt echt wel naar NL toe en anders koop je hem gewoon in de UK.
Dit doet me denken aan die weddenschap van een FOK!ker een tijd geleden, die z'n sok zou opeten - en verloor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Als 'ie hier niet komt, vroeg of laat, dan eet ik al m'n CF-kaartjes op.
Als 3 mensen binnen KE er naar vragen en 3x het vorige verhaal krijgen.....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef GenesiZ het volgende:
Tadaa, hier is hij al te bestellen http://www.fotoweert.nl/shop/product_info.php?products_id=861
Prijs moet ik nog even navragen.
Betreffende het verhaal over dat er een kleine kans is dat hij niet naar NL komt, volgends de branch manager van Fuji Nederland zou dit een indianenverhaal zijn.
Ik lees het ook maar op het grote interwebsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Als 3 mensen binnen KE er naar vragen en 3x het vorige verhaal krijgen.....
Kun je makkelijk doen, er gaan toch SD's in de X100quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Als 'ie hier niet komt, vroeg of laat, dan eet ik al m'n CF-kaartjes op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |