hoe denk je hoe ik me elke dag voelquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef Xilantof het volgende:
ik zag het op twitter voorbij komen ja...
Potver wat wil ik hem graag
ik denk dat jij je vereerd voelt dat jij met die camera's in de buurt mag werken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hoe denk je hoe ik me elke dag voel
Het voelt eerder alsof je met een gasmasker op in een banketbakkerij staatquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik denk dat jij je vereerd voelt dat jij met die camera's in de buurt mag werken!
Leuke stapel, zijn ze ook al te testen in de winkel? Zit nog steeds te dubben of ik nou wel of niet over ga stappen vanaf mijn D300 naar de X100. Qua functies ga ik er wel op achteruit maar op compactheid en fun ga ik er wel op vooruit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
okok.. nog steeds geen SE's, maar wel een stapel normale nu op voorraad.
[ afbeelding ]
althans.. de helft is al weer verkocht, maar toch
Ik zou hem juist erbij nemen in plaats van. Nog altijd goedkoper dan een losse 35mm en een reservebody :pquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Leuke stapel, zijn ze ook al te testen in de winkel? Zit nog steeds te dubben of ik nou wel of niet over ga stappen vanaf mijn D300 naar de X100. Qua functies ga ik er wel op achteruit maar op compactheid en fun ga ik er wel op vooruit.
Dat zijn de leukere prijzen ja, en nog een mooi verhaal erbij ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Ener-G het volgende:
Net eentje gekocht in Bangkok bij BigProCamera in mall MBK, de winkelbediende is zn baas gaan bellen en het ding op een brommertje gaan halen _o-
Schade 773 euro, met internationale garantie
Zit je daar nou met een D700 én een X100?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Ener-G het volgende:
Net eentje gekocht in Bangkok bij BigProCamera in mall MBK, de winkelbediende is zn baas gaan bellen en het ding op een brommertje gaan halen _o-
Schade 773 euro, met internationale garantie
jeetje wat vervelend!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit je daar nou met een D700 én een X100?
Yep, D700 met Tamron 28-75/2.8 en 50/1.4G AF-S, en nu die X100 erbij. Ik zie het als ghetto reservebody+35mmquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit je daar nou met een D700 én een X100?
De tropen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 05:39 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Yep, D700 met Tamron 28-75/2.8 en 50/1.4G AF-S, en nu die X100 erbij. Ik zie het als ghetto reservebody+35mmMaar moet bekennen dat ik de D700 er nu alleen nog bij pak als de accu van de fuji leeg is (dat is wel weer ff wennen hoe hard die gaat). En als ik het hotel uit stap kan ik de eerste 2 uur toch niks met de D700 vanwege de condens
Zijn ze al in de aanbieding?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
er is inmiddels een overvloed aan camera's nu in de verkoop.
http://mansurovs.com/fuji-x100-review#more-16000quote:So, what is my overall impression? Until Fuji fixes the AF and Manual focus issues (hopefully via a firmware upgrade), I cannot recommend this camera for any sort of serious work. It certainly has a great potential, especially for street photography, but for now, it is just an overpriced point and shoot camera. If you learn how to live around its limitations and problems, you could get great results with it though.
P.S. I did update the X100s firmware to the latest version and it did not resolve the focus issues I described above.
Hij heeft een ingebouwde, 3 stops, ND-filterquote:Op zaterdag 3 september 2011 03:11 schreef Watashiwa het volgende:
Begin hier beetje te kwijlen...![]()
Ik vraag me af hoe het werkt met zeer zonnige dagen, is het dan wel goed te knijpen met de diafragma of moet je dan met de shutterspeed gaan klooien..?
Zelf heb ik namelijk een Canon G9 en is best een drama bij zonnige dagen, een ND filter in het menu is dan soms gewenst en dat ziet er meestal ook niet echt mooi uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |