abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2010 @ 00:20:24 #1
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_86622820
Ik heb een prachtige panoramafoto gemaakt (eigenlijk twee, maar hij is heel mooi gemerged) in Marokko die uitkijkt over Djma el Fna. Allemaal niet zo relevant natuurlijk, maar wat wel relevant is, waar laat ik hem het mooist op canvas zetten?

Ik zie met Google door de bomen het bos niet meer.

De HEMA heb ik al een keer een foto laten afdrukken, maar die hebben hem grandioos verneukt. Was als .TIFF geupload en werd vervolgens met de slechtst mogelijke convert naar .JPEG gezet om te worden geprint. Het ding zag werkelijk niet meer uit!

HEMA is dus zeer af te raden, die hebben er geen verstand van.

Anyway, om jullie ook een beetje te entertainen, de foto in kwestie (in lage kwaliteit):

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  maandag 20 september 2010 @ 00:32:10 #2
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_86623121
Ik heb goeie ervaring met een 70x100 canvas bij de canvas store.
http://www.canvasstore.nl/maten_en_prijzen.php

Geen geklooi aan de foto iig.
2019: The Great Awakening
  maandag 20 september 2010 @ 01:12:28 #3
39510 R2cksson
pi_86624169
Inderdaad wel een prettige site. Ook de mogelijkheid om een formaat helemaal op je eigen maat te laten maken. Geen verzendkosten. Lovende reacties van klanten.

Een goed begin.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_86624494
Ik heb prima ervaringen met Webprint.nl. Gebruikt na een tip van een vriend. Snel geholpen, snelle verzending en prima kwaliteit voor een nette prijs.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 20 september 2010 @ 10:51:41 #5
39510 R2cksson
pi_86629179
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb prima ervaringen met Webprint.nl. Gebruikt na een tip van een vriend. Snel geholpen, snelle verzending en prima kwaliteit voor een nette prijs.
Op de site zie ik niet staan dat ze ook aparte formaten doen. 75x25 of 90x30 ofzo.
  maandag 20 september 2010 @ 11:11:43 #6
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_86629661
Ik heb zelf meerdere malen canvas-prints bij http://canvasenco.nl/ laten maken. Snel geleverd en superkwaliteit
  maandag 20 september 2010 @ 15:05:21 #7
39510 R2cksson
pi_86637348
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:11 schreef GTIMk1 het volgende:
Ik heb zelf meerdere malen canvas-prints bij http://canvasenco.nl/ laten maken. Snel geleverd en superkwaliteit
Jammer dat ook zij niet flexibel zijn met de afmetingen.
pi_86701166
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 22 september 2010 @ 10:16:36 #9
39510 R2cksson
pi_86702763
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
www.canvassite.nl *O*
Ja! Laten we met zijn allen wat links gaan posten die ik met Google ook kan vinden!!!

Met andere woorden: heb je er besteld? Was je tevreden? Of heel ontevreden? Kom op zeg, dit hoef ik toch zeker niet met zoveel woorden uit te leggen?
pi_86706683
rustig aan ;)
Ja heb er een groot formaat besteld en ben zeer tevreden.
Goede service en uitstekende communicatie plus nette aflevering van een zeer goed ingepakte canvas.
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja! Laten we met zijn allen wat links gaan posten die ik met Google ook kan vinden!!!

Met andere woorden: heb je er besteld? Was je tevreden? Of heel ontevreden? Kom op zeg, dit hoef ik toch zeker niet met zoveel woorden uit te leggen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86707949
Herinneringen op linnen. ^O^

Snelle service, mooie foto's. Ik weet niet hoe flexibel ze zijn qua afwijkend formaat.
Maar dat kun je vast zelf vinden. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86753513
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:

Snelle service, mooie foto's. Ik weet niet hoe flexibel ze zijn qua afwijkend formaat.
Hiermee heb ik ook goede ervaringen. Heb er al enkele keren een foto op canvas laten zetten.
Prima prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd. Volgens hun site kunnen ze ieder gewenst formaat maken. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:02:22 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87329869
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88075932
Heeft er toevallig iemand ervaring met het laten afdrukken van een foto op aluminium? Ik zat te kijken bij zo'n canvasprintservice en toen zag ik dat staan.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_88420880
geen idee hoe het met canvas zit, maar heb afgelopen jaar 2x een foto op groter formaat laten afdrukken en dit laten doen bij Profotonet
bestelling was binnen 2 dagen in huis maar ik ben vooral te spreken over de kwaliteit v/d afdruk!
de recensies op internet bevestigen dit ook wel:

http://www.fotovergelijk.nl/
http://www.trosradar.nl/productradar/online-fotoservice

qua canvas zal het dus ook wel goed zitten maar ik weet niet of ze ook op dit vlak ook een topper zijn
pi_88708348
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:40 schreef warezguy05 het volgende:
geen idee hoe het met canvas zit, maar heb afgelopen jaar 2x een foto op groter formaat laten afdrukken en dit laten doen bij Profotonet
bestelling was binnen 2 dagen in huis maar ik ben vooral te spreken over de kwaliteit v/d afdruk!
de recensies op internet bevestigen dit ook wel:

http://www.fotovergelijk.nl/
http://www.trosradar.nl/productradar/online-fotoservice

qua canvas zal het dus ook wel goed zitten maar ik weet niet of ze ook op dit vlak ook een topper zijn
Probeer het eens bij www.fresco.nl.
Daar printen ze ook op glas!
De FOK-Big Brother weet precies wie ik ben dus WEG MET DE PRIVACY!
Privacy is allemaal slap ouderwets gelul. Voor een euro verkopen ze je gegevens en verstrekken ze je IP adres aan corrupte politici, woekerende bankiers en andersoortige crimine
pi_89461951
canvasdirect.nl

Al 3 keer een canvasdoek hier besteld, zeer tevreden over de kwaliteit en kleurwaarden. Prijs was ook best gunstig.
<hr>
  zondag 5 december 2010 @ 01:01:20 #18
327245 MarcoArnhem
De rasechte Ernemmer
pi_89539474
Ik zou toch naar de hema gaan,wij laten ze daar ook maken,die wij weer doorverkopen.
Mensen(klanten) zijn dik tevreden.
U bent toch ook zo dol op arnhemse meisjes?
  maandag 6 december 2010 @ 12:01:28 #19
39510 R2cksson
pi_89581531
quote:
Op zondag 5 december 2010 01:01 schreef MarcoArnhem het volgende:
Ik zou toch naar de hema gaan,wij laten ze daar ook maken,die wij weer doorverkopen.
Mensen(klanten) zijn dik tevreden.
Ik weiger om ook nog maar een cent richting die zwendelaars van de HEMA te brengen. Waardeloze toko qua foto's.
  maandag 6 december 2010 @ 13:06:48 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89583761
Doe gewoon Herinneringen op linnen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89601274
Wij hebben veel linefotos, DIE VAN DE HEMA zijn echt de beste.
pi_90242436
www.decanvaskoning.nl. Twee doeken besteld, uitermate tevreden, mooie kleuren en goede kwaliteit. Hebben een aantal goede vaste maten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')