Zoooo wat zijn jullie stoer zeg!quote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef q210 het volgende:
Mensen die zeggen dat het kwaad kan.. Toen ik naar Engeland ging met mijn klas had iedereen 450 gram hasj bij zich, dat was echt fantastisch!
Zozo twee keer. Misschien net niet vaak genoeg he. Brussel - St. Pancras zeker?quote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebtIk ben namelijk afgelopen jaar 2x met de Eurostar geweest... Niets geen honden door de trein, gewoon lichte controle bij het inchecken.
Ja. En waarom zou dat niet genoeg zijn, hebben ze ineens de douaneposten weggehaald?quote:Op zondag 19 september 2010 23:58 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Zozo twee keer. Misschien net niet vaak genoeg he. Brussel - St. Pancras zeker?
Altijd uitkijken met je grammetje hasj voor die gevaarlijke drugshonden!quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef ThePianoMan het volgende:
.. nee tuurlijk niet domme kutkopZe lopen met honden door die treinen heen. Het is UK he, geen Frankrijk/Duitsland
Nee, maar wel de gebruikelijke hondencontroles bij groepsreizigersquote:Op zondag 19 september 2010 23:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja. En waarom zou dat niet genoeg zijn, hebben ze ineens de douaneposten weggehaald?
Serieus erop ingaanquote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoooo wat zijn jullie stoer zeg!
Ah oké, niet gehad of gezien toen. Wel werden hier en daar wat koffers doorzocht bij het inchecken.quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Nee, maar wel de gebruikelijke hondencontroles bij groepsreizigers
Hihi, dat is een telefoonnummer van de politie. Jij rekel!quote:Op maandag 20 september 2010 00:14 schreef Neroje het volgende:
Het over de grens krijgen is waarschijnlijk wel lastig, dus je kunt het beter daar kopen. Als je in het centrum bent eventjes 0300 123 1212 bellen. Binnen een kwartiertje komt er dan een auto aangereden. Prijs valt reuze mee
Sssssst, ik zie TS er nog voor aan om het te bellen ookquote:Op maandag 20 september 2010 00:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hihi, dat is een telefoonnummer van de politie. Jij rekel!
Engelse hasj: een kwart schoenpoets, een kwart kamelemest, een kwart modder en een kwart hasjies. Ook wel bekend onder de naam soapbarquote:Op maandag 20 september 2010 00:38 schreef ems. het volgende:
In londen zal je geen moeite hebben om bij iemand hasj te regelen. Neem het risico niet en slik de bittere pil der ponden door iets meer te betalen aan de lokale dealer op de hoek.
Neem dan gewoon wiet, daar kan je makkelijk aan zien en ruiken of het kosher is.quote:Op maandag 20 september 2010 01:32 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Engelse hasj: een kwart schoenpoets, een kwart kamelemest, een kwart modder en een kwart hasjies. Ook wel bekend onder de naam soapbar
De manier, met een beetje mazzel, om in contact te komen met George Michael op dit momentquote:Op maandag 20 september 2010 01:59 schreef trovey het volgende:
Doen joh....zie je ook nog eens een atttractie in een ander land waar je normaal niet zo snel binnenkomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |