Ik reken m goed: Bernadette!quote:
EINDELIJK!quote:
Ik zie 'm nu pasquote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gemenerd. Dat is hem en dat weet je zelf ook...
En dus is het leuker als je de foto's op tinypic zet of zoquote:Op maandag 20 september 2010 09:28 schreef iBenny het volgende:
Het is een profielfoto van hyves(gezien de link) en als je die dan invult op hyverzoeken.nl weet je het profiel te vinden...
Precies...quote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dus is het leuker als je de foto's op tinypic zet of zo
Jawel... als je een foto upload via tinypic is er niks aan de hand.quote:Op maandag 20 september 2010 09:48 schreef GotC het volgende:
Vandaar..dan is het spelletje ook eigenlijk niet leuk?
Yupquote:
Zo heette het eerste meisje waar ik verliefd op was in groep 4quote:
Daar doe ik het natuurlijk voor...quote:Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef GotC het volgende:
Het zou nog leuker zijn als bioloogje online was
Nu moet jij een nieuwe posten.quote:
Dat denk ik ook!quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Eerste wat in me opkwam toen ik een naam moest bedenkenquote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Inderdaad wat is dat voor een naam haha.
Aha, het is Janske van de Crommenacker uit Nijmegen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Eerste wat in me opkwam toen ik een naam moest bedenken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
Kaylee, Kailey, Kayleigh, Kali, Kaylie, Kaleigh, Kailee, Kaley, Kayley, Kayli, Kalie, Cali, Caleigh, Cailey, Caylee, Kayle, Kalee, Kaylea, Kaeli, Caley, Kalei, Kaili, Kaily, Cailee, Kaeleigh, Cayleigh, Caylie, Kaeley, Kaelee, Kaylei, Kaely, Calie, Kaelie, Keilea, Caeley, Keily, Keylee, Keile of Cayli?
Zit ie er tussen?
quote:
Dat was 'mquote:
Puntje gaat naar Hooidraad:quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was 'm
Margo
Margot
Margaux <<< Damn dat is 7 letters, geen 8![]()
quote:
Je hebt gelijk. Zal de stand even editten. Had 'm niet gezienquote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Puntje gaat naar Hooidraad:
[..]
Nee hoor, het is een normale Nederlandse naam.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is toch wel een bekende naam hé? Niet dat er maar één Belg is die zo heet
Nope, gewoon toeval.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Trouwens, mijn vorige foto had je ook al geraden. Je zit toch niet stiekem te hacken he?
quote:
Ben een google-kampioen.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je die nu al goed hebben, ik zou zweren dat de naam niet in die link stond?
Valsspeler.quote:
Zo'n vermoeden heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BertV van plan is om die te plaatsen...
Ik vind dat jij er nog een mag plaatsen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook inderdaad.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Zal ik er dan nog een doen en die stand bijwerken, dus BertV eruit?
Iedereen akkoord?
Yesssssquote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Zal ik er dan nog een doen en die stand bijwerken, dus BertV eruit?
Iedereen akkoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |