Alles boven de enkels is leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was hetmaar de schoenen zijn meer groen eigenlijk
Ik juist met Afro-Amerikanen uit een achterstandswijk.quote:Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan me identificeren met Steen, in tegenstelling tot Afro-Amerikanen die uit een achterstandswijk komen.
waar ben je dan met je muziek ;<quote:Op zondag 19 september 2010 22:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grijze maillot met verticale strepen zeg maar van de H&M. Voor de winter
En daar moet ik eigenlijk nog schoenen bijen ik dacht dat zoiets wel leuk was in het bruin
Ik had atijd een plaatje van Reese Met-haar-lepel die zoiets aanhad maarik kan het niet vinden
Prove?quote:Op zondag 19 september 2010 22:14 schreef Sok. het volgende:
THIS TIME BABY I'LL BEEEEEEEEEEEEEE BULLEEEEEEEETPROOOOOVE.
ah, ok. Zat net van je muziek te genietenquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Firefox liep net vast
En toen ben ik maar gitaar gaan het spelenableton en muziekloos nu
ja, ben ik mee bezigquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
ja maar volgens mij had ik nog wel een link gepost naar waar je Glassers album kon luisteren(ik had ook die link opstaan
)
Smooth als de wangen van een 14-jarig smatje, deze jongen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoeveel controllers heb je? Kom k binnenkort keertje gamen.
innd. hot girlquote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef Sok. het volgende:
Mannen die geen fan zijn van Katy Perry!
1 want mn zusje heeft die andere kapot gemaakt uit woedequote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoeveel controllers heb je? Kom k binnenkort keertje gamen.
Oh jammer. Dan gaan we gewoon om de beurt.quote:Op zondag 19 september 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 want mn zusje heeft die andere kapot gemaakt uit woede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |