quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast mijn eigen krukje
Jij had interieurarchitect moeten worden.quote:Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of je print het op 1 sheet, legt hem op een overheadprojector, en tekent het over op de muur
Die met dat schortje, tochquote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
* serveersterspakje uit de kast trekt *
*Iets uit mijn broek trektquote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
* serveersterspakje uit de kast trekt *
hoezo dat, das echt een eeuwenoude trucquote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij had interieurarchitect moeten worden.
Ja, ik zou even in de gallery kijken wat allemaal mogelijk is. 1 op 1 fotokwaliteit is toch niet te bedoeling, het mooie is de textuurkeuze die je hebt.quote:Op zondag 19 september 2010 20:41 schreef pgrferrari het volgende:
@Vaduz, kun je van kleine afbeeldingen dan grote krijgen die je aan je muur kan hangen in dezelfde kwaliteit?
Want normaal als je een afb vergroot gaat de kwaliteit verloren.
Nee, het was geldquote:
Ik gebruik altijd een paar sokken, dat is nog lekker warm in de winter ook.quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, de halve kilo kipfilet opvulling?
Het was een klein rolletje jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het was geldZeg me dat ik daar een klein rolletje met 10 centjes zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |