werdtquote:Op zondag 19 september 2010 20:14 schreef Dalando het volgende:
Mij ook ooit gebeurd: gelukkig lag mijn vriendin naast me die hoorde me raar adem halen, ze schudde mij en ik werdt toen 'wakker'.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
werdt______________________________________________________________!
dit heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef Swomp het volgende:
Ik heb wel vaak dat als ik lig te slapen ik opeens een vrije val meemaak en dan wakker schrik, nee niet gewoon een droom, maar ook echt dat gevoel dat je omlaag valt. Uit een reflex grijp ik me dan vast aan mijn bed !
komt bekend voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef Swomp het volgende:
Ik heb wel vaak dat als ik lig te slapen ik opeens een vrije val meemaak en dan wakker schrik, nee niet gewoon een droom, maar ook echt dat gevoel dat je omlaag valt. Uit een reflex grijp ik me dan vast aan mijn bed !
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef TimKuik het volgende:
Wel raar, een vriendin van mij heeft er sinds kort ook last van. Klinkt echt naar af en toe. Is het echt het handigst om je adem in te houden zodat je wakker word?
een 3D-DROOMquote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga er ook echt dingen bij zien.. Laatst Chucky gezien
Nee, je adem proberen te sturen juist en je gezichtspieren proberen te bewegen aangezien die makkelijker aan te sturen zijn dan een hele arm of been in 1 keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef TimKuik het volgende:
Wel raar, een vriendin van mij heeft er sinds kort ook last van. Klinkt echt naar af en toe. Is het echt het handigst om je adem in te houden zodat je wakker word?
Vet!quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef Supersoep het volgende:
Sleep paralysis. Welkom in de wereld.
Even je adem inhouden zodat je lichaam zich weer wakker schokt. Het is een mechanisme om ervoor te zorgen dat je niet uit je bed flikkert wanneer je droomt, maar je maakte dit nu bewust mee.
Dat was ik ook net aan het lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Kijk uit iedereen de Incubus komt je halen!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
werdt______________________________________________________________!
Great minds read the same shitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was ik ook net aan het lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |