Niet iemand die je tijdens je slaap aan het slaan is met een knuppel ofzoquote:Op zondag 19 september 2010 22:40 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb wel dan ben ik nog half wakker en dan heb ik gevoel dat ik aan het fietsen ben![]()
en ergens tegen aanknal dat ik ineenkeer gewoon die pijn voel en recht op in me bed zit
XD XD XDquote:Op zondag 19 september 2010 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me echt eng als je dat meemaakt
Ook wel eens gehad.quote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb dit weleens gehad met mijn armWerd ik wakker werkte heel mijn arm niet meer. Na een paar seconden kon ik hem weer bewegen. Raar moment.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb dit weleens gehad met mijn armWerd ik wakker werkte heel mijn arm niet meer. Na een paar seconden kon ik hem weer bewegen. Raar moment.
Dit dus.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef Supersoep het volgende:
Sleep paralysis. Welkom in de wereld.
Even je adem inhouden zodat je lichaam zich weer wakker schokt. Het is een mechanisme om ervoor te zorgen dat je niet uit je bed flikkert wanneer je droomt, maar je maakte dit nu bewust mee.
Dan heb je gewoon op je arm gelegen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef Anon4c het volgende:
Poep is viesquote:Op maandag 20 september 2010 12:59 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dit dus.
Vroeger als klein kind ook een keer gehad, schijten dat ik deed.
XDquote:Op zondag 19 september 2010 20:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zou alles doen behalve naar een priester gaan, waarschijnlijk kan je je daarna nog minder bewegen
Met mijn andere arm pakte ik hem op, en toen zag je gewoon dat alles slap hing, dus all me spieren werkte gewoon nietquote:Op maandag 20 september 2010 12:59 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon op je arm gelegen.
Haha heb ik ook vaker gehad.quote:Op maandag 20 september 2010 16:30 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Met mijn andere arm pakte ik hem op, en toen zag je gewoon dat alles slap hing, dus all me spieren werkte gewoon nietDaarna werkte het gewoon weer.
Nooit geweten dat ik toen gewoon op me arm lag
Moet je eens proberen mee te rukken.quote:Op maandag 20 september 2010 16:30 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Met mijn andere arm pakte ik hem op, en toen zag je gewoon dat alles slap hing, dus all me spieren werkte gewoon nietDaarna werkte het gewoon weer.
Nooit geweten dat ik toen gewoon op me arm lag
quote:
Niks, hij kwam alleen steeds dichterbijquote:
Dudequote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik een Mexicaan maar dan zonder sombrero
Voorspel en dus niet grappigquote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Moet je eens proberen mee te rukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |