jaquote:Is dat een nominatie voor Ethiopië? Het is misschien niet zo dobbelbaar als Frankrijk of Oostenrijk, maar dat zijn maar weinig landen in Afrika. Verder hoef je zelf geen ervaring met een land te hebben om het op te geven als nominatie.
Dat is nou net de opdracht.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Zwappel het volgende:
Wat is er eigenlijk te zien in een epicentrum?
Heb je je dobbelsteen mee zodat ik je kan herkennen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef costadibalkoni het volgende:
Potverdikkie, het wordt echt een mooi lijstje van opties. Ik ben benieuwd wat er allemaal tot a.s. zaterdag nog bijkomt.
Een puntje voor de rest van de selectie commissie: Helaas zie ik het complete lijstje pas maandag, want ik ben mij dit weekend ongans aan het zuipen op het Oktoberfest.
Het meest logische is als je per groep maximaal 1 land steunt. En in dit geval noem ik een nominatie dan ook steun aan een land in een groep. Het zou vreemd zijn als je meerdere landen in één groep steunt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Hoeveel landen mag je steun geven?
Ik wilde sowieso Noorwegen steunen. Geweldig land, Geniaal prachtige natuur. De ruimte, de rust, en legio mogelijkheden om er een spannende rondreis van te maken.
Maar nu hebben landen waar veel mooie plaatjes bij staan al een voordeel tov nog mooiere landen die geen plaatjes hebben zoals Argentiniëquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:00 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan bij voorkeur zonder mooie plaatjes. Hoe goedbedoeld het ook is, met mijn paginainstelling duurt het nu vrij lang voordat dit topic is doorgeladen.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Wilde eerst Marokko als optie geven maar De_Hertog was me voor. Dan ga ik voor Vietnam.
Oké dan steun ik dus Noorwegen, wilde namelijk ook wel IJsland doen, maar die zit in dezelfde groep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het meest logische is als je per groep maximaal 1 land steunt. En in dit geval noem ik een nominatie dan ook steun aan een land in een groep. Het zou vreemd zijn als je meerdere landen in één groep steunt.
En steunen is eigenlijk niet het juiste woord. Waar het mij om gaat, is dat je met argumenten aangeeft waarom het ene genomineerde land in een groep een betere dobbelbestemming is dan een ander genomineerd land in die groep.
En dan bij voorkeur zonder mooie plaatjes. Hoe goedbedoeld het ook is, met mijn paginainstelling duurt het nu vrij lang voordat dit topic is doorgeladen.
Dat laatste is gelijk ook een algemene opmerking. Vandaar dikgedrukt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef flipsen het volgende:
Maar nu hebben landen waar veel mooie plaatjes bij staan al een voordeel tov nog mooiere landen die geen plaatjes hebben zoals ArgentiniëAls ik mooie plaatjes van de walvissen, pinguins, woestijnen, jungle, watervallen, Andesgebergte, Patagonië, gletsjers etc. erbij zet heb ik veel meer kans op steun! Dus als je het eerlijk wilt hebben kan je beter óf alle plaatjes uit het topic halen, of iedereen toestemming geven ook mooie plaatjes te plaatsen
De selectiecommissie kijkt niet naar de plaatjes of steunbetuigingen. Alleen naar de argumentatie waarom een land al dan niet een goed dobbelland is.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef flipsen het volgende:
Ah, ok... Dat wordt dus Argentinië Noorwegen*O*
Ik heb even een overzicht gemaakt, maar ik weet niet hoe ik een tabel kan plaatsen hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie doen het erom hè.
Nou, vooralsnog zie ik niet waarom Argentinië, Noorwegen, Colombia of Mali beter zouden zijn als dobbelbestemming dan de andere landen in de groepen waar zij deel van uitmaken.
Mooie optie. Ik zet hem gelijk in het overzicht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:34 schreef cptmarco het volgende:
Heeft iemand Syrië al geroepen??? absoluut het mooiste land waar ik zelf ooit ben geweest...
Het is een bijzonder mooi land met vriendelijke mensen... Niemand die je lastig valt en er is genoeg om te bekijken...
Valt ook goed te combineren met Jordanië... Heb je meteen twee vliegen in één klap...
Syrië heeft de oudste nog bewoonde stad ter wereld, veel oudheden, je kunt er heerlijk eten en er is nauwelijks criminaliteit...![]()
Palmyra
[ afbeelding ]
Bosra
[ afbeelding ]
linkje....
Geweldig overzicht. Ontzettend handig zo'n tabel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:19 schreef Fogel het volgende:
Ik heb even een overzicht gemaakt, maar ik weet niet hoe ik een tabel kan plaatsen hier.
Uit deze analyse blijkt dat Azerbaijan totaal niet onderbouwd is en dus geen geldige optie is voor dit dobbelsteenavondtuur, IJsland is uitsluitend onderbouwd met fotos (en is het enige land waar een negatief dobbeladvies voor is aangedragen wegens het ontbreken van wegen). Portugal kan afvallen wegen "onderbouwing" met uitsluitend fotos, Turkije heeft fotos en een zeer minimale onderbouwing, hetzelfde is zo voor Griekenland, al is de onderbouwing minimaal beter dan die van Turkije.
Dus dan blijft over als wel onderbouwde landen: Duitsland en Noorwegen.
Voor de gehele analyse, verwijs ik naar de link die zo in je PM komt (en die link wijst naar een prive-site, dus hier niet plaatsen aub).
Kan ik dat lezen als een plus voor Noorwegen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geweldig overzicht. Ontzettend handig zo'n tabel.Uiteraard kan de inhoud nog wijzigen totdat de selectiecommissie tijd heeft om haar werk te doen. Tot die tijd kan men gewoon doorgaan met argumenten aandragen.
Het belangrijkste selectiecriterium is:
Een veelheid aan keuzemateriaal. Zonder keuzes is een dobbelsteen niet nodig. Dus genoeg overnachtingsmogelijkheden, restaurants, activiteiten, musea, nationale parken, landmarks, architectuur, etc.
Ik zal de link hier niet neerzetten. We bedenken wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |